از بین بردن مارمولک های خانه

چگونه مانع ورود مارمولک ها به خانه خود شویم ؟ چگونه مارمولک را از خانه فراری دهیم؟ روش مقابله با مارمولک ها ؟ سم مارمولک چیست؟ دفع مارمولک از خانه چگونه است ؟

کنترل اقدامات محیطی شامل :

نصب توری برروی پنجره ها جهت جلوگیری از ورود.
مبارزه با حشرات خصوصاً پشه ها که مارمولک ها عمدتاً از آنها تغذیه می نمایند در صورت عدم دسترسی به آنها به دلیل کمبود مواد غذائی محیط را ترک خواهند کرد.
استفاده از حشره کشها
استفاده از طعمه های حاوی حشره کشها و یک ماده پروتئین دار
استفاده ازچسب های نواری
استفاده ازچسب هایی که برای گرفتن موشها بکار میرود

استفاده از دستگاه های الکتروسونیک (فراصوت ) برای دور کردن آنها از محل زندگی

قرص نفتالین

قرص نفتالین قرصی سمی است و مارمولک‌ها از آن متنفرند؛ بنابراین آن‌ها را در بسته بندی، در گوشه‌های خانه و البته دور از دسترس کودکان قرار دهید تا به شما در از بین بردن مارمولک در خانه کمک کند.

استفاده از سیر و پیاز برای دفع مارمولک

به همان اندازه که سیر و پیاز برای غذا پختن ضروری هستند، بهترین روش برای از بین بردن مارمولک نیز هستند. تنها کافیست چند سیر در کنار ورودی‌ های باز خانه نصب کنید تا مارمولک‌ها را دور نگه دارد.

همچنین می‌توانید آب سیر و پیاز را با هم ترکیب کنید و آن‌ها را در گوشه و کنار خانه هر از گاهی اسپری کنید. البته این روش کمی بوی خانه را تغییر می‌دهد، اما موثر است.

قهوه و تنباکو روشی موثر جهت دفع مارمولک ها

یکی از روش‌های بسیار موثر و آسان، مخلوط کردن تنباکو با پودر قهوه است. این ترکیب دشمن مارمولک هاست و به سادگی هم قابل اجراست.

پودر قهوه و تنباکو را با هم مخلوط کنید و با آن‌ها گلوله‌هایی درست کنید و در گوشه‌های خانه و جا‌هایی که فکر می‌کنید ورودی مارمولک هاست قرار دهید. در نتیجه‌ی این کار مارمولک‌ها فرار می‌کنند یا حتی ممکن است بمیرند.

تله‌ی چسب ناک

کاغذ‌های چسبنده، بسیار پرکاربرد هستند چرا که برای جلوگیری از تردد پشه و مگس در فضا‌ها کاربرد دارند.

این کاغذ‌ها را در گوشه‌های روشن خانه و در ورودی‌ها قرار دهید تا مارمولک‌ها به آن بچسبند. در این صورت شما می‌توانید این خزنده‌های کوچک را به دام اندازید و ازشرشان خلاص شوید.

چسب مارمولک
چسب مارمولک

قرص فنیل

قرص فنیل نیز، مانند نفتالین، مارمولک‌ها را از خانه دور می‌کنند. این قرص‌ها را در گوشه‌ها و دور از دسترس کودکان قرار دهید تا مارمولک‌ها را از خانه فراری دهند.
معمولا روش‌های بالا در از بین بردن مارمولک در خانه موثر هستند، اما اگر در نهایت بازهم باحضورمارمولک‌ها غافلگیر شدید، می‌توانید از گچ سفید استفاده کنید. با گچ سفید مرز ورودی خانه را مشخص کنید. با این کار مارمولک‌ها وارد فضا نمی‌شوند.

دستگاه دفع مارمولک

دستگاه میکرو الکترونیک و با تولید امواج اینفراسونیک (الکترومگنتیک)، اولتراسونیک و بیونیک بر روی سیستم شنوایی و عصبی انواع حشرات و جانوران موذی شامل پشه، مگس، عقرب، موش، سوسک و غیره تاثیر گذاشته که در نتیجه با ایجاد اختلالات عصبی، کم اشتهایی و عدم تعادل آنها را وادار به ترک منطقه تحت پوشش امواج می نماید.

دستگاه دفع مارمولک
دستگاه دفع مارمولک

دوره تاثیر :جهت نیل به وضعیت مطلوب و کاهش مناسب جمعیت موجودات موذی، با توجه به آلودگی محیطو تراکم آفات، زمانی بین 1 الی 4 هفته نیاز است ، هر چند در همان هفته اول نیز کاهش چشمگیری در فعالیت موجودات مورد نظر دیده می شود. قابل ذکر است که در برخی موارد در چند روز اول پس از نصب تحرک بیشتری از موش دیده می شود که آن نیز به علت تاثیر و تحریک امواج بر روی سیستم عصبی موش ها می باشد.که بعد از گذشت چند روز از محیط فراری و دور خواهند شد.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 63

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir