بازیگر نقش داوود بیزاکودیل

شکیب شجره ۲۷ مرداد ماه به دنیا آمده است. در مورد اینکه او اصالتا اهل کدام شهر است باید گفت از آنجایی که عموی شکیب شجره در خرمدره زنجان متولد شده است، می توان او را نیز یک زنجانی محسوب کرد.

شکیب شجره در ارتش سری
شکیب شجره در ارتش سری

صفحه اینستاگرام شکیب شجره

صفحه اینستاگرام شکیب شجره

بازیگر نقش داوود بیزاکودیل + تصاویر و آدرس اینستاگرام

ازدواج شکیب شجره

وی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

بازی در نقش داوود بیزاکودیل سریال هیولا

این روزها در سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری شکیب شجره موفق شده است تا نظر مردم را به خود و استعدادهای هنری که دارد جلب کند. اگر شما هم این سریال را دنبال کرده باشید می دانید که شکیب شجره بازیگر نقش داوود بیزاکودیل است.شکیب شجره از جمله از هنرمندان و بازیگرانی است که مدتها است که در عرصه تئاتر فعالیت دارد و در عرصه هم موفق ظاهر شده است.

در ابتدا شکیب شجره در سریال هیولا ایفاگر نقش یک دارو فروش در خیابان ناصر خسرو بود. او در این نقشداوود بیزاکودیل نام داشت. بعد در ادامه این سریال او به عنوان مشاور املاک بازی اش را ادامه داد. نکته جالب این داستان با بازی شکیب شجره آن است که او در اواخر داستان تصمیم می گیرد که با وجود اختلاف سنی زیادی که با مهری مادر هوشنگ شرافت دارد، با او ازدواج کند. گفتنی است که بازیگر نقش مهری گوهر خیراندیش است.

نسبت فامیلی با صدرالدین شجره

وی برادرزاده استاد صدرالدین شجره استاد گویندگی و بازیگری و فن بیان می باشد. استاد صدرالدین شجره چندی پیش بر اثر بیماری درگذشت.


شکیب شجره علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی و نواختن پیانو نیز فعالیت می کند. وی همچنین ورکشاپ های تنفس، انرژی و آگاهی بدن برگزار می کند.

فعالیت های موسیقی

شکیب علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و نوازنده ماهر پیانو می باشد.
از دیگر فعالیت های وی برگزاری ورکشاپ های تنفس، انرژی و آگاهی بدن نیز می باشد که به هنرجویان زیادی نیز در این ورکشاپ ها آموزش میدهد.

او درباره استاد خود این گونه نوشته است: استاد لوریس هوویان دکترای رهبری كر، آهنگ سازی ، هار مونی و …. من خیلی از کلاس های آواز رو امتحان کردم زیر نظر خیلی از اساتید ولی ۲ سال پیش با استاد هوویان آشنا شدم و ایشون من رو به عنوان هنر جو پذیرفتن شاید خیلی خوش شانس بودم چون ایشون اصلا وقت نداشتن و خیلی از دوستام در انتظار بودن هنر جوی استاد باشن ….. شروع کردم به آموزش دیدن و واقعا آموزش هایی رو تا الان دیدم که نمونش رو تا حالا ندیده بودم کاملا اصولی و متناسب با سیستم آموزشی روز دنیا ،من از متد ‌‌”واكای” شروع كردم و اين متد رو تمام كردم

فیلم های سینمایی

تنها فعالیت آقای شجره در سینما ایفای نقش در فیلم سینمایی “خوب ، بد ، جلف با نام ارتش سری” به کارگردانی پیمان قاسم خانی بوده است.

معنی بیزاکودیل چیست ؟

بیزاکودیل یک نوع شیاف ملین می باشد که به دلیل آنکه داوود یک دارو فروش بوده است با این واژه نامیده شده است 🙂

عکس های شکیب شجره

بازیگر نقش داوود بیزاکودیل + تصاویر و آدرس اینستاگرام

شکیب شجره

شکیب شجره
شکیب شجره

بازیگر نقش داوود سریال هیولا

بازیگر نقش داوود سریال هیولا
بازیگر نقش داوود سریال هیولا

بازیگر نقش داوود سریال هیولا

شکیب شجره
شکیب شجره

شکیب شجره

بیوگرافی شکیب شجره
بیوگرافی شکیب شجره

وی با انتشار تصویر فوق به فارغ التحصیل شدن در استرالیا اشاره کرده است ولی توضیحات بیشتری ارائه نکرده است.

بازیگر نقش داود در سریال هیولا

بازیگر نقش داود در سریال هیولا
بازیگر نقش داود در سریال هیولا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 152

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir