افزایش قد بعد از بلوغ

همه ی ما میدانیم افزایش قد تا سن بلوغ به صورت طبیعی اتفاق می افتد اما برای افزایش قد پس از سن بلوغ چه باید کرد ؟ تا همین چند مدت پیش همه ی مقالات علمی و پزشکان میگفتند راهی وجود ندارد ولی مدتی است که افزایش قد با حرکت کششی مورد تائید بسیاری از پزشکان قرار گرفته است . ( راه های افزایش قد بعد از بلوغ )

افراد بسیار زیادی نیز از این حرکات نتیجه گرفته اند و تجربیات خود را با سایرین به اشتراک گذاشته اند و به نوعی موجی از اخبار در این مورد به پا شده است. آنچه واضح است این است که این روش می تواند موثر باشد و به صورت واقعی در افزایش قد موثر باشد.

حرکات کششی به چه میزان می تواند باعث افزایش قد شود؟

عدد مشخصی برای همه ی افراد در هیچ منبعی ذکر نشده است ولی به تور میانگین در صورت فعالیت کششی مستمر در 6 ماه می توان 1% افزایش قد را انتظار داشت.

حرکات کششی جهت افزایش قد :

  • آویزان شدن از میله بارفیکس

افزایش قد با بارفیکس
افزایش قد با بارفیکس
  • شنا روی خشکی

حرکت شنا روی خشکی
حرکت شنا روی خشکی
  • حرکت پل

حرکت پل
حرکت پل
  • مار کبری

حرکت کبری
حرکت کبری
  • حرکت کششی سوپر کبری

حرکت سوپر کبری
حرکت سوپر کبری
  • رول آپ پیلاتس

حرکت پیلاتس
حرکت پیلاتس
  • کشش روبه جلو

حرکت کشش رو به جلو
حرکت کشش رو به جلو

اگر پشتکار ندارید اصلا این فعالیت را آغاز نکنید زیرا با گذشت 2 ماه و ندیدن تاثیر ممکن است دست از کار بکشید و همه چیز را نیمه کاره رها کنید.

هر کدام از حرکت های فوق را پس از گرم کردن بدن به تعداد 10 بار و هر بار حداقل 1 دقیقه انجام می دهیم تا به توان انتظار نتیجه مطلوب را در دراز مدت داشت.

در صورت احساس درد بیش از حد از ادامه حرکت خودداری کنید زیرا ممکن است موجب آسیب به عضلات و سایر قسمت های بدن شما شود.

از این که هر روز قد خود را اندازه گیری کنید چیزی نصیب شما نخواهد شد جز کاهش انگیزه زیرا همان طور که گفته شد این فعالیت ها نیز به استمرار دارند تا تاثیر خود را نشان دهند.


با تنظیم رژِیم غذایی میتوانید  بعد از 18 سالگی قد خود را افزایش دهید

 استفاده از مواد مغذی

اگرچه در در بزرگسالی ترشح هورمون های رشد به مقدار قابل توجهی کم میشود . اما بازهم میتوان با تغذیه درست مقدار  ترشح این هورمون ها را ازافزایش داد . پروتئین ها و ویتامین ها باید در یک رژِیم غذایی سالم موجود باشد .همچنین یک رژیم غذایی سالم باید شامل  کربوهیدرات ها و چربی ها و تمامی  ریز مغذی ها باشد .

بدن برای رشد کردن به غذاهای متنوعی مثل  گوشت و سبزیجات نیاز دارد . همچنین آجیل وشیر باعث افزایش قد میشود اگر سوخت بدن یا همان غذا مناسب باشد باعث میشود  که تمام سیستم های بدن شما عملکرد بهتری داشته باشد. افزایش متابولیک بدن به همراه افزایش  گردش خون باعث میشود که استخوان های شما قویتر و بلندتر شود.

راه های افزایش قد بعد از بلوغ

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 121

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir