مالک کارخانه عالیس

کارخانجات تولیدی «عالیس»، یک مجموعه‌ی کاملا خصوصی و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع نوشیدنی در سطح کشور است که اهداف و سیاست‌های خود را در راستای جهانی شدن و به‌منظور دستيابي به سطح کیفیت جهاني، تامین رضایت کامل ذي‌نفعان و كاهش آلودگي‌هاي زيست‌محيطي و خطرات شغلي، در زمینی به مساحت 10 هکتار با زيربنايی معادل 45000 مترمربع واقع در شهرک صنعتی چناران دنبال می‌کند. ( مالک کارخانه عالیس کیست؟ )

کارخانه عالیس
کارخانه عالیس

اعضای اصلی هیت مدیره عالیس

علی اصغر فیاض به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

محمدرضا فیاض به سمت نایب رئیس هیئت مدیره

محمد تقی فیاض به سمت رییس هیئت مدیره

  • نام شرکت شرکت چشمه نوشان خراسان
  • معروف به عالیس
  • نام لاتین alis
  • شعار عالیس برای خانواده
  • سال تاسیس 1384
  • کشور ایران
  • نمایندگی‌ها قطر، امارات، سوریه، عراق، کردستان عراق، قزاقستان، ترکمنستان، لبنان، افغانستان، پاکستان
  • محصولات دوغ، ماءالشعیر، نوشابه، آبمیوه، آبمیوه گازدار، شیر، آب معدنی

استاندارد های کارخانه عالیس

«عالیس» از همان ابتدا، کیفیت جهانی و کسب رضایت مشتری را سرلوحه ی کار خود قرار داد و در این راستا با پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO 18001:2007 – ISO 14001:2004 – HACCP – ISO 22000:2005 – ISO 9001:2008 به منظور ارتقای سطح کیفی و سلامت محصولات تولیدی، پیشگیری از آلودگی های زیست‌محیطی و افزایش سطح سلامت مصرف‌کنندگان راه خود را پیش گرفت.
شرکت «چشمه نوشان خراسان» که از شرکت های وابسته به «عالیس» محسوب می‌شود، محصولات خود اعم از انواع نوشابه‌های گازدار، دوغ‎های گازدار و بدون گاز، آب معدنی، آب آشامیدنی و آبمیوه‌های گازدار را با تکیه بر دانش فنی و تکنولوژی روز اروپا تهیه می‌کند و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‎دهد.

نیک رز چناران

شرکت «نیک رز چناران»، از دیگر شرکت‌های زیرمجموعه «عالیس»، ۱۲ طعم متفاوت ماءالشعیر را برای هر نوع ذائقه‌ای تولید می‌کند.
«عالیس»، همواره برای ارائه بهترین نوشیدنی‌ها با دلچسب‌ترین طعم‌ها و بالاترین کیفیت تلاش می‌کند و برای دستیابی به این مهم، مجرب‌ترین مهندسان و کارشناسان این عرصه را به خدمت گرفته تا ثابت کند، برای نشاندن لبخند رضایت بر لب‌های مشتریانش از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.
«عالیس» با تاسیس شرکت «بهار رز چناران» اقدام به تولید انواع مختلفی از لبنیات و نوشیدنی‌ها از جمله ماست میوه‌ای، شیر میوه‌ها، انواع آب میوه‌ها، شیرهای طعم‌دار، شیر ساده و دوغ(اسپیتیک) کرد. این محصولات به کمک مدرن‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید و به بازار عرضه شدند.

مالک کارخانه عالیس

تبلیغ عالیس

تبلیغ عالیس

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 733

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir