نظرات استفاده کنندگان لسبو

بند رخت آپارتمانی لسبو یکی از متفاوت ترین بند رخت هایی است که تا کنون دیده اید و برای انواع آپارتمان ها حتی آن هایی که تراس ندارند بسیار مناسب می باشد. این بند رخت ساخت ایران و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و از جنس آلیاژ آلومینیوم ضد زنگ می باشد.

این مدل بر روی سقف نصب شده و اصلا وجود آن را در فضای خانه احساس نمی نمایید، در زمان نیاز آن را از طریق بند مخصوص به پایین آورده و لباس ها را روی آن پهن می نمایید و دوباره به سمت بالا حرکت می دهید.نصب آسان، پرده مخصوص، طراحی زیبا، قابلیت استفاده در سقف بالکن ها و استحکام بالا از دیگر ویژگی های این بند رخت آپارتمانی است.

بند رخت سقفی لسبو که فضایی حدود 0.8 * 1.7 متری را در سقف نیاز دارد، حاصل طراحی و اجرای کارشناسان داخلی کشور با بهره گیری از بالاترین سطح از دانش فنی کشورهای پیشرفته می باشد که با دارا بودن مشخصات و ویژگی های بسیار استثنایی، بسیاری از مشکلات خانواده ها را مرتفع نموده است.

بدنه های اصلی این بند رخت از بهترین آلیاژهای آلومینیوم، بندهای ارتجاعی آن از الیافهای با کیفیت پارچه ای با روکش PVC ضد UV و اتصالات آن از مقاوم ترین آلیاژهای پلیمری و استیل ساخته شده است.

قیمت بند رخت لسبو

قیمت این بند رخت با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن از جمله بدنه تمام آلومینیومی، برخورداری از 90 قطعه کوچک و بزرگ ، ارسال و تحویل رایگان، اتصالات مقاوم پلیمری و استیل، بندهای با روکشPVC دولایه و پرده محافظ بصری و همچنین طول بند رخت بیشتر در مقایسه با انواع زمینی آن بسیار مناسب و به صرفه است؛ ضمنا هزینه نیروی انسانی تولید این بند رخت به خاطر زیاد بودن ماشین کاری های مورد نیاز و نوع مونتاژ به سبب پیچیدگی های تکنولوژیکی، بسیار زیاد است.

خاطر نشان می گردد قیمت انواع بند رختهای زمینی آهنی و پلاستیکی موجود در بازار از حدود 150 تا 250 هزار تومان و قیمت انواع بند رختهای زمینی استیل و آلومینیومی از 300 تا 700 هزار تومان می باشد؛ نمونه مشابه خارجی آن حدود 3 میلیون تومان قیمت دارد, حال خوتان قضاوت کنیدکه قیمت لسبو با توجه به ویژگی های آن چقدر مناسب و به صرفه است.

قیمت بند رخت لسبو

قیمت بند رخت لسبو

معنی واژه لسبو

لسبو نام روستایی از توابع بخش رحیم آباد شهرستان رئدسر استان گیلان است؛ این نام از دو واژه لس به معنی آرام و ملایم و بو به معنی رایحه و عطر و مجموعا به معنای بوی ملایم و یا رایحه نرم بوده که این به خاطر گل و گیاهان معطر مراتع پیرامون این روستا می باشد.

 

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 35

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir