شرایط آپارات برای تایید بخش درآمدزایی

سایت آپارات به عنوان پربازدید ترین سایت ایرانی مدت های زیادی می باشد که به فعالیت مشغول می باشد و برای اکثر کاربران اینترنت در ایران شناخته شده می باشد. بسیاری از افراد برای انتشار ویدئو های خود از بستر آپارات استفاده می کنند .با وجود فیلتر بودن رقبای خارجی ، آپارات به سرعت رشد کرده است و در زمینه امکانات و شرایط استفاده به اندازه کافی پیشرفت نداشته است .

آپارات با وجود پایداری بسیار بالا توانسته است سایر کمبود های خود را پوشش دهد. اما وقتی یک وبمستر بخواهد آپارات را با سایر سرویس های اشتراک گذاری ویدئوی جهان مقایسه کنید آپارات نقاط ضعف جدی دارد.

مهمترین نقطه ضعف آپارات بخش « درآمدزایی » می باشد که با شرایط عجیب و غریب درآمد ناچیزی را برای کاربران فراهم میکند . فقط کافیست شرایط درآمدزایی یوتیوب را مقایسه کنید تا متوجه بشوید که آپارات فقط به فکر سود خود بوده و به دلیل فیلتر بودن رقیب ها نیازی به مشتری مداری ندارد.

شرایط پذیرفته شدن یک کانال در بخش درآمدزایی آپارات

در بخش درآمد زایی آپارات فقط به نکات جانبی مثل طول ویدئوی برای کسب درآمد اشاره شده است و توضیح واضح و روشنی برای کاربر وجود ندارد. به همین دلیل با ارسال ایمیل به پشتیبانی سایت آپارت شرایط را از آنها جویا شدیم که تصویر جواب آپارات را در ادامه مشاهده می کنید.

شرایط آپارات برای درامد زایی یک کانال

شرایط آپارات برای درامد زایی یک کانال

همانطور که در عکس فوق می بینید شرایط درآمد زایی بسیار سختگیرانه می باشد و با هیچ عقل و منطقی جور در نمی آید. به طور خلاصه شما ابتدا باید به طور جدی به آپارات منفعت برسانید تا شاید بعد از 2 سال پذیرفته بشید.


توضیحات آپارات در مورد بخش درآمدزایی

ابتدا آپارت کاربرانی که ویدئو آپلود می کنند را به دو دسته تقسیم کرده است :

باز نشر کننده محتوا: کاربری است که تمام محتواهای کانالش صرفا تولید خودش نیست و ممکن است آن‌ها را از هر منبعی بارگذاری کند.

تولید کننده محتوا: کاربری است که تمام ویدیوهای بارگذاری شده در کانالش را خودش تولید‌کرده یا روی ویدیو، ارزش افزوده ای (زیرنویس و دوبله) قرار داده‌ باشد.

سپس درآمد هر کدام را مشخص کرده است :

چنانچه بازنشر کننده ویدیو باشید کانال شما باید شرایط زیر را  دارا باشد:

مشابه تمام پلتفرم‌هایی که شما به عنوان عضو ذینفع، به سیستم درآمدی آن می پیوندید و شرایطی را برای این عضویت در نظر می‌گیرند، آپارات نیز برای عضویت در برنامه کسب درآمد حداقل‌هایی را در نظر گرفته‌است که برای بازنشرکنندگان به شرح زیر است:

  • حداقل ۲ هزار دنبال کننده داشته‌باشد.
  • حداقل ۵ هزار ویدیو در کانال بارگذاری کرده‌باشد.
  • بیش از ۸ میلیون بازدید کل داشته‌باشد.
  • بیش از ۲۰ هزار دقیقه ویدیو بارگذاری کرده‌باشد.

چنانچه تولید کننده محتوا باشید کانال شما باید شرط زیر را دارا باشد:

آپارات قصد این را دارد که هر شخصی با حداقل شرایط ممکن در صورتی که تولید‌کننده محتوای ویدیویی است، بتواند از تولیدات خود کسب درآمد کند، در این راستا تولیدکننده باید شرط زیر را داشته باشد:

  • حداقل ۱۰ ویدیوی تولیدی برای بررسی در کانال خود داشته‌باشد.

محاسبه درآمد کانال شما به چه صورت‌است؟

  • در صورتی که بازنشرکننده‌ ویدیو باشید، به ازای هر ۱۰۰۰ دقیقه نمایش ویدیو، ۶۰۰ ریال درآمد خواهید‌داشت، علاوه بر آن، هر ۱۰۰۰ ویديوی آپلود شده در ماه، هر درآمدی  را که بر اساس دقیقه نمایش، بدست‌می‌آورید با ضریب ۳ درصد افزایش می‌دهد.
  • در صورتی که تولید‌کننده ویدیوها باشید، آپارات محتواهای تولیدی را ارزش‌گذاری و به ازای هر هزار دقیقه زمان تماشای ویدیو مبلغی بین ۲ هزار ریال تا ۷ هزار ریال به شما پرداخت می‌کند.

 


 

دوستانی که تجربیات بیشتری دارند در بخش نظرات ، تجربیات خود را با سایر وبمستر ها به اشتراک بگذارند.

به امید دستیابی به فضای بهتر برای فعالیت های اینترنتی در کشور عزیزمان ایران…

 

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 2

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir