بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی  ( تولد: 1365/11/07 ) ، نقاش، تهیه کننده و بازیگر سینما و تئاتر است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر تهران است.Anahita Dargahi

صفحه اینستاگرام آناهیتا درگاهی


ازدواج ها

همسر: اشکان خطیبی

همسر سابق: محمد پروین

ازدواج اول  آناهیتا درگاهی

اناهیتا درگاهی
اناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی در سال 1393 با محمد پروین پسر فوتبالیست مشهور و مربی سابق پرسپولیس یعنی علی پروین ازدواج کرد. پروین بارها در نمایشگاه‌های نقاشی وی شرکت کرد و همواره درگاهی عزیزکرده خانواده وی بود. او در سال 1394 خبر طلاقش از محمد پروین را اعلام کرد.


آناهیتا درگاهی در فیلم زرد

آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی

ایفای نقشی بازهم کوتاه در فیلم «زرد» 1395 دومین فعالیت سینمایی آناهیتا درگاهی بود. او سال بعد نیز برای اولین بار در سریالی به نام «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان به ایفای نقش پرداخت.


بازی در فیلم  قانون مورفی

آناهیتا درگاهی در نقش  «شهره » همسر سابق فرخ( امیر جدیدی ) به ایفای نقش پرداخته است . نقش وی در فیلم قانون مورفی بسیار کوتاه و محدود به یک سکانس می باشد که باعث شده است بسیاری نقش وی را یک نقش کاذب و سفارشی بدانند ، البته نسبت فامیلی آناهیتا درگاهی با رامبد جوان علت اصلی این نظرات می باشد.


آناهیتا درگاهی نقاشی ماهر و کاربلد

آناهیتا درگاهی تعلیم هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد استاد عباس کاتوزیان آغاز کرد. از همان سن مراتب این حرفه را یکی‌یکی طی کرد و تاکنون چندین نمایشگاه در کاخ نیاوران و گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده است.

همچنین در چند نمایشگاه گروهی در موزه هنرهای زیبا کاخ سعدآباد، گالری کمال‌الملک و جم آرت گالری دوبی شرکت داشته است. آناهیتا درگاهی طراحی گرافیکی پوسترهای زیادی را نیز بر عهده داشته است.


عکس های آناهیتا درگاهی

اناهیتا درگاهی
اناهیتا درگاهی

اناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی

اناهیتا درگاهی
اناهیتا درگاهی

اناهیتا درگاهی

اناهیتا درگاهی
اناهیتا درگاهی

عکس جدید آناهیتا درگاهی

عکس جدید آناهیتا درگاهی
عکس جدید آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی و گربه ها

عکس آناهیتا درگاهی گربه
عکس آناهیتا درگاهی گربه

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.5 تعداد آرا: 11

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir