معرفی روش جوانسازی پوست آر اف

با توجه به اهمیت کیفیت پوست برای زیبایی افراد هر روز روش های جدیدی برای دست یابی به پوست بهتر و با کیفیت تر معرفی می شود. یکی از روش های جدید جوانسازی پوست RF نام دارد . در این مقاله همه ی سوالات احتمالی شما در مورد این روش جدید را پاسخ داده ایم .

روش آر اف برای جوانسازی پوست چیست؟

این روش یکی از مدرنترین روشهای جوانسازی پوست است که به دلیل غیر تهاجمی بودن و نداشتن درد و خونریزی و دوره نقاهت کوتاه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در آر اف از امواج رادیو فرکانسب برای لایه برداری و لیفت صورت بهره میبرند. امواج آر اف به وسیله دستگاه دو قطبی رادیو فرکانسی تولید میشود.

آر اف چگونه باعث جوانی پوست میشود؟

در این روش لایه خارجی و میانی پوست هدف قرار داده شده که در نتیجه موجب تحریک پوست برای فرایند طبیعی بازسازی آن میشود که به دنبال آن لایه جدیدی روی پوست ایجاد میشود و میزان تولید کلاژن و آلاستین در پوست افزایش میابد.

آر اف چه مشکلات پوستی را بر طرف میکند؟

برای رفع چین و چروک صورت و جای جوش و آفتاب سوختگی بکار برده میشود.

میزان درد و دوره بهبودی آر اف چگونه است؟

در این روش سوزن ها بدون درد بطور سریع و مستقیم وارد پوست میشود و امواج رادیو فرکانسی به لایه های مختلف پوست وارد میشود. تعداد جلسات حداکثر چهار بار است. هر جلسه بین ۱۵تا۲۰دقیقه است.

مزایای این روش چیست؟

پزشک میتواند میزان ورود سوزن به درون پوست را تنظیم کند که این میزان از نیم میلی متر تا سه ونیم میلیمتر میباشد. به نسبت نازک یا کلفتی پوست و ناحیه آن تغییر میکند.به عنوان مثال دور چشم و اطراف آن نباید بیشتر از یک میلیمتر نفوذ کند.

چه کسانی نمیتوانند از روش آر اف استفاده کنند؟

افرادی که دیابت کنترل نشده دارند؛ خانمهای باردار ؛ پوستهای ملتهب ؛ افرادی که باطری قلب یا فیبریلاتور قلب دارند ؛ حساسیت به فلز طلا ؛ فشار خون بالا ؛ کسانی که دارای کلوئید یا گوشت اضافه در صورت هستند و بالاخره افرادی که اختلال انعقادی و تاٌخیر در بند آمدن خون دارند. مراقبت بعد از انجام آر اف استفاده از کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی پوست و پرهیز از آفتاب.

هزینه انجام آر اف چقدر است؟

هزینه قطعه مصرفی دستگاه 500 تا 700 تومان می باشد که برای تمام جلسات فقط یک بار پرداخت می شود، هزینه هر جلسه هم 500 الی 900 تومان می باشد.


به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 99

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir