با چه روش هایی میشود انواع چسب را از روی لباس یا سطوح مختلف پاک کرد ؟

برای همه ی ما پیش آمده که در زمان کار با انواع چسب ها ، ناخواسته چسب را روی لباس یا سطوحی دیگر بریزیم و برای تمیز کردن آن دچار دردسر شویم.در این مطلب روش پاک کردن انواع چسب از انواع سطوح را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

روش پاک کردن چسب از روی پارچه ؟

اگر چسب بر روی پارچه ریخته شود به سرعت خشک میشود . اگر چسب از نوع چسب اکواریوم باشد میتوانید یک تکه پارچه را در سرکه خیس کرده و روی محل چسب بکشید و این کار را تا زمانی که تمام آن پاک شود ادامه دهید .

روش پاک کردن چسب نواری از لباس ؟

برای از بین بردن جای چسب نواری فقط کافی است انگشت خود را به روغن آغشته کنید و روی جای چسب بکشید به راحتی جدا میشود . روش پاک کردن چسب نواری از لباس ؟

روش پاک کردن چسب قطره ای از روی لباس ؟

اگر چسب از نوع قطره ای باشد بهترین حلال آن آستون است بایستی مانند پاک کردن لاک از روی ناخن تکه ای پنبه را با آستون خیس کرده و روی محل مورد نظر بکشید .
روش دوم جهت پاک کردن چسب قطره ای این است که یک تکه پارچه روی چسب قرار داده و سپس با گذاشتن اتوی بخار روی آن چسب ذوب شده را سریعاَ پاک کنید .

روش پاک کردن چسب از روی چوب ؟

اگر چسب بر روی جسم چوبی ریخته شده چند قطره سرکه روی آن بریزید و پس از پنج دقیقه با وسیله ای مثل کاردک آن را بردارید . روش پاک کردن چسب از روی چوب ؟

روش پاک کردن چسب قطره ای از روی پوست ؟

اگر چسب قطره ای روی انگشت دست ریخته شد سعی نکنید با خراشیدن پوست آن را جدا کنید شما میتوانید با گرفتن دست زیر آب گرم و ماساژ آن چسب را کم کم از روی دست پاک کنید. اگر میخواهید به سرعت چسب را از روی دست خود تمیز کنید خیس کردن آن با سرکه به شما کمک زیادی میکند . روش پاک کردن چسب قطره ای از روی پوست ؟

روش جدا کردن چسب از پارچه پنبه ای ؟

برای جدا کردن چسب از روی پارچه پنبه ای آن را در ظرفی حاوی یخ قرار داده و پس از ده دقیقه خواهید دید چسب سفت شده و خیلی راحت از پارچه جدا میشود .

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 4

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir