آیا میدانید تفاوت ادوکلن و ادوتوالیت و ادوپروفیوم که امروزه زیاد به گوش میخورد چیست و با توجه به علاقه شخصی هر فرد از چه نوعی عطری باید استفاده کند ؟

تفاوت ادوکلن و ادوتوالیت و ادوپروفیوم

در ابتدا باید بدانید تفاوت تمام آنها در مقدار عصاره روغنی است که در تولید شان بکار رفته هر قدر عصاره بیشتری درون عطر باشد ماندگاری بالاتری دارد .


ادوکلن Eau de cologne چیست ؟

ادوکلن Eau de cologne همان ادوتوالیت است با عصاره روغنی کمتر و به این دلیل برای استفاده کوتاه مدت مناسب است کسانی که دارای پوست چرب هستند گزینه بهتری برای مصرف آن هستند چون زمان بیشتری روی پوست میماند . ادوکلن چیست ؟

ادوتوالیت Eau de Toilette چیست ؟

دسته بعدی ادوتوالیت است Eau de Toilette غلظتی حدود ۱۶ درصد دارد دارای بوی ملایم بوده و ماندگاری کمتری نسبت به ادوپروفیوم است و به همین دلیل بایستی در طول روز چندین بار تکرار شود و بدیهی است قیمت پایین تری هم دارد . ادوتوالیت چیست ؟

ادوپروفیوم Eau de perfrume چیست ؟

ادوپروفیوم Eau de perfrume دارای غلظتی بین ۱۵~۴۰ درصد عصاره است وبه همین جهت ماندگاری زیادی دارد و به طبع آن گرانترین قیمت را دارد . ادوپروفیوم تا حدود ۶ ساعت رایحه خود را حفظ میکند و قبل از این زمان فقط با شستشو با آب پاک میشود . ادوپروفیوم چیست

افتر شیو After shave چیست ؟

کمترین مقدار عصاره عطر در افتر شیو After shave است و بوی آن از همه کمتر است . افتر شیو چیست ؟

به طور کلی افرادی که دارای پوست چرب هستند ماندگاری انواع عطرها روی پوستشان بیشتر است چون پوست چرب دارای رطوبت بوده و همین خصوصیت باعث میشود عصاره عطر دوام بیشتری روی پوست داشته باشد ‌. خشکی پوست موجب به اصطلاح پریدن بوی عطر میشود .

افزایش ماندگاری بوی عطر

در آخر اینکه اگر میخواهید مدت بیشتری عطر روی پوستتان بماند آنرا به پشت گوش و گردن خود بزنید و همینطور اگر یک اسپری کم و سریع روی موهای خود بزنید عطر خوش آن تا ساعتها با شما خواهد ماند .

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 223

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir