بیوگرافی کامل مریم مومن

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در مشکین شهر می باشد. شهرت وی به دلیل بازی در نقش فخر الزمان در سریال بانوی عمارت می باشد . ( بیوگرافی کامل مریم مومن + تصاویر و آدرس اینستاگرام )

نام نام خانوادگی :مریم مومن
تاریخ تولد :6 مرداد 1377
محل تولد :مشکین شهر اردبیل
بیوگرافی کامل مریم مومن + تصاویر و آدرس اینستاگرام

مریم مومن در حال حاضر دانشجوی رشته بازیگری اسـت. وی فعالیتش را از تئاتر شروع کرد و سریال بانوی عمارت نخستین کار تلویزیونی اوست.

بیوگرافی مریم مومن
بیوگرافی مریم مومن

صفحه اینستاگرام مریم مومن

maryam.momen

ازدواج مریم مومن

مریم مومن هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد .

نظر عزیزالله حمیدنژاد در مورد مریم مومن

فخرالزمان بانوی عمارت
فخرالزمان بانوی عمارت

عزیز الله حمید نژاد کارگردان سریال بانوی عمارت : خانم مریم مومن از بازیگرانی اسـت کـه در نخستین حضور حرفه اي خود درکنار بازیگران مشهور و خوشنامی هم چون خانم پانته آپناهی ها و خانم غزل شاکری و دیگر بازیگران خوبمان ایفای نقش میکند اي نخستین عکسهای از ایشان اسـت کـه منتشر می‌شود.

مخفیانه بازیگر شدم

کلاس های بازیگری را در دوران دبیرستان بصورت قایمکی و بدون اجازه خانواده حضور داشته است و از عدم علاقه خانواده وی به بازیگری ایشان پرده برداشت.

خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم، اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس‌های بازیگری می‌رفتم و کاراته هم کار میکردم و زمانی که بیرون میرفتم برای ورزش در این کلاس‌ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

اگر خم به ابروی پدر و مادرم بیاید از این مسیر برمیگردم و اگر واقعا ببینم پدر و مادرم از ته دل راضی نیستن همین جا قول میدهم که از این راه برمیگردم.

مریم مومن
مریم مومن

سریال ها

1397بانوی عمارت
1399سر زده
سریال ها

شکایت مریم مومن در پلیس فتا

مریم مومن از شکایتش در پلیس فتا از پیج فیک اینستاگرامی خبر داد و بیان نمود که توانسته است که از طریق پلیس فتا، فعالیت غیرقانونی این پیج اینستاگرامی را مسدود کردند.

بازیگران مورد علاقه مریم مومن

مریم مومن : خانم ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی و پانته آ. پناهی‌های عزیز از بازیگران محبوب من هستند .

مریم مومن بازیگر
مریم مومن بازیگر

مریم مومن بازیگر
مریم مومن بازیگر

قد مریم مومن
قد مریم مومن

عکس مریم مومن
عکس مریم مومن

جدیدترین عکس مریم مومن
جدیدترین عکس مریم مومن

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 153

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir