یک مرد آمریکایی به نام “آدولفو مارتینز” 30 ساله از اهالی ” آیوا”، به دلیل آتش زدن تنها یک پرچم که متعلق به همجنسگرایان این کشور است، به 16 سال حبس محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری “usatoday”، وی با سرقت پرچم از کلیسای “امس یونایتد” و آتش زدن آن، به جرم نفرت‌پراکنی و عدم پیروی از آزادی‌بیان محکوم شد.

مارتینز با صدور حکم توسط قاضی، به علت آتش زدن پرچم 15 سال و به‌علت استفاده از مواد آتش‌زا به یک سال زندان محکوم شد.

“در ادامه گزارش تسنیم آمده است ، رینولدز” قاضی دادگاه مربوطه، درخصوص حکم گفت: «مارتینز اولین شخصی است که به جرم نفرت‌پراکنی در این کشور محکوم شده است.»

نکته قابل توجه این است که سالیان بسیاری در این کشور هیچ فردی به علت توهین به پیامبر اسلام، آتش زدن قرآن و آزار و اذیت مسلمانان به هیچ دادگاهی فراخوانده نشده است!

قرآن سوز حکومتی امریکا

Dr. Terry Jones که خود را کشیش معرفی میکند یکی از کارمندان بازنشسته cia هست و در مراسم های متعدد با دستور صهیونیست ها در امریکا قران را به آتش کشیده است و به هیچ عنوان متهم به نفرت آفرینی و توهین نشده است .جونز همواره با تیم محافظین خود زندگی میکند و مخارج حفاظت از وی بر عهده دولت فدرال می باشد .

قرآن سوزی تری جونز
قرآن سوزی تری جونز

خطوط قرمز امریکا یهودیت و همجس بازی می باشد و ادعای آزادی اندیشه فقط برای فریب افکار لومپن ها موثر می باشد و افرادی که حداقل کمی برای شعور خود احترام قائل باشند به آسانی متوجه دروغ های غرب می شوند .

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 21

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir