گابریل کالدرون از ایران رفت

«گابریل کالدرون» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش گروه ورزشی رکنا، کالدرون در متنی که دقایقی قبل در صفحه مجازی خود منتشر کرده آورده است: در فرودگاه هستم تا به آرژانتین بروم. دوست نداشتم بدون خداحافظی از هواداران پرسپولیس بروم، هوادارانی که بهترین در دنیا هستند؛ این را همه می‌گویند و من هم پس از شش ماه حضورم در ایران تایید می کنم. از اعتماد و لطف هواداران ممنونم. از بازیکنان تیم هم تشکر می‌کنم که به من اطمینان کردند، بازیکنانی که با تمام وجود تلاش کردند، بدون هیچ توقعی.

در ادامه آمده است: خیلی از ایرانی ها ممنونم، چون هر روز شاهد لطف، احترام و میهمان نوازی آنها بودیم. میروم، اما از رفتار باشگاه دلگیر هستم، چون مدام می‌گویند کالدرون به خاطر پول دلخور است، اما این آخرین درخواست من بود. چیزی که من می‌خواهم احترام است، باشگاه به من احترام نگذاشت. برای اینکه منظورم را متوجه شوید، به طور مثال، من و دستیاران هزینه تشریفات فرودگاه را از جیب خودمان پرداخت کردیم، چون برای باشگاه مهم نبود و آنطور که وظیفه یک باشگاه بزرگ است ما را بدرقه نکردند. رفتار باشگاه باید درخور هواداران و تیم باشد. اما با دلی شاد ایران را ترک میکنم، چون تیم و هواداران فوق‌العاده ای داریم.

کالدرون که مدت‌هاست از شرایط باشگاه پرسپولیس دلخور است در حالی این متن را منشتر کرد که در آن به وضوح صحبتی از پایان همکاری با پرسپولیس خبر نداده است.

او چند روز قبل قسط اول قرارداد خود را دریافت کرد، اما با اینکه زمان قسط دوم قراردادش نیز فرا رسیده، اما مشخص نیست چه زمانی این مبلغ سنگین به حساب او واریز می‌شود.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 4

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir