آیا میدانید چگونه لکه های ناشی از عرق پا بر روی جوراب را پاک کنید ؟

وقتی پا در کفش عرق میکند چون تعریق منشأ پروتینی دارد لکه هایی بر روی جوراب بوجود میاید که بیشتر مواقع بسادگی محو نمیشود بیشتر مردم با این تفکر که آب داغ برای شستشو خوب است جوراب را با آن میشویند در صورتی که این کاملاَ اشتباه بوده و شما وقتی جوراب را با آب سرد و مقداری پودر شوینده شستشو دهید بطور کامل تمیز خواهد شد و دیگر اثری از لک ناشی از عرق پا باقی نخواهد ماند .

از بین بردن لکه های عرق با جوش شیرین

جوش شیرین ،مانند یک ضد عفونی کننده قدرتمند عمل می کند، بنابراین بوی بد لباس را نیز حذف خواهد کرد اگر ما آن را با آب اکسیژنه مخلوط کنیم، که یک ضد عفونی کننده عالی ، سفید کننده نیز است، مخلوط بدست آمده، باعث می شود لکه لباس شما ناپدید شود. 

جوش شیرین
جوش شیرین

مواد لازم : 

جوش شیرین (20 گرم).آب اکسیژنه (250 میلی لیتر).مسواک خراب شده.صابون برای شستشو. 

 چگونه استفاده کنیم؟ 

در یک فنجان، دو قاشق غذاخوری جوش شیرین (20 گرم) بریزید.یک لیوان آب اکسیژنه (250 میلی لیتر) اضافه کنید. مخلوط کنید، تا کامل ترکیب شوند. مخلوط را روی لکه ها بریزید و با مسواک (با مراقبت) رویش بکشید. اجازه دهید، تا 10 دقیقه بماند تا مخلوط بر لکه اثر کند. لباس را با صابون و آب بشویید. 


از بین بردن لکه های عرق با آسپرین

شما احتمالا هرگز تصور نمی کردید که آسپرین نه تنها می تواند سردرد را تسکین دهد، بلکه می تواند به شما در از بین بردن لکه های آزار دهنده عرق، بر روی لباس های سفید کمک کند ، در ترکیباتش اسید سالیسیلیک است، که بدون آسیب رساندن، در پارچه نفوذ می کند و باعث سفید شدن آن می شود.  

مواد لازم :

 1عدد آسپیرین 1لیوان آب (250 میلی لیتر)مسواک مواد شست و شو. 

چگونه استفاده کنیم؟

 آسپرین، را در یک لیوان کوچک با آب (250 میلی لیتر) حل کنید. مخلوط را به لکه بمالید. سپس برای یک لحظه با یک مسواک رویش بکشید. اجازه دهید 10 دقیقه بماند. لباس را بشویید و مخلوط را پاک کنید. 

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 6

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir