بهار کاتوزی 20 مهر 1363 در شهر تهرانمتولد شده است . فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری و فلسفه می‌باشد و اکنون به عنوان بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون شناخته می‌شود .

بیوگرافی کامل بهار کاتوزی

نام نام خانوادگی :بهار کاتوزی
تاریخ تولد :20 مهر 1363
Friday, October 12, 1984
محل تولد :تهران
مدرک تحصیلی :کارشناسی بازیگری و فلسفه
بیوگرافی کامل بهار کاتوزی + تصاویر و آدرس اینستاگرام

بیوگرافی کامل بهار کاتوزی + تصاویر و آدرس اینستاگرام

Bahar Katozi

تغییر رشته در دبیرستان

در مقطع دبیرستان رشته ریاضی فیزیک خوانده و در پیش دانشگاهی بود که تصمیم گرفت مسیر زندگی اش را به سمت تئاتر بچرخاند به همین دلیل وارد رشته بازیگری تئاتر در دانشگاه شد

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و فلسفه می باشد، از بازیگری تئاتر به سینما رسیده و تجربه موفق در نویسندگی فیلمنامه و کارگردانی تئاتر نیز دارد.

عکس های بهار کاتوزی
عکس های بهار کاتوزی

صفحه اینستاگرام بهار کاتوزی

برای مشاهده صفحه بهار کاتوزی در اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.instagram.com/baharkatouzi/

ازدواج بهار کاتوزی

بهار کاتوزی هنوز ازدواج نکرده و هنوز مجرد می باشد .

بهار کاتوزی
بهار کاتوزی

وردود به دنیای بازیگری

بهار کاتوزی از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در این زمینه هم استعداد کافی را داشت ولی خیلی دیر توانست وارد عرصه سینما شود و خودش دلیل این امر را وجود مافیا در سینما می داند و می گوید که هر بازیگری که پارتی نباشد خیلی دیر می تواند پیشرفت کند و همین باعث شده است که بر پایه استعدادی که دارد پیش برود و در سال 1384 به صورت حرفه ای فعالیتش را در هنر شروع کرده است.

فعالیت خود را در بازیگری با تئاتر های نیمه حرفه ای دانشجویی آغاز کرد اما بصورت جدی از 21 سالگی در سال 1384 با نمایش دور دست آقای مصدق وارد این عرصه شد.

بهار کاتوزی
بهار کاتوزی

فعالیت در سینما

رسول ملاقلی پور از بازی های تئاتری بهار کاتوزی را برای اولین تجربه بازیگری اش در جلوی دوربین سینما دعوت کرد .

به این ترتیب بهار در سال 86 در کنار بازیگری چون گلشیفته فراهانی، حسین یاری و سحر دولتشاهی تجربه ارزشمندی در سینما بدست آورد.

بهار کاتوزی بازیگر
بهار کاتوزی بازیگر

نخستین فعالیت بازیگری

او در سال 1385 به صورت رسمی وارد سینما شد و در فیلم میم مثل مادر به کارردانی رسول ملاقلی پور بازی کرد. در این فیلم با گلشیفته فراهانی همبازی شد که این یک تجربه خوب برای او بود.

دومین فیلمی که بازی کرد در سال 1387 بود و درد فیلم دعوت ابراهیم حاتمی کیا نقش آفرینی کرد. «دعوت» یکی از بحث‌برانگیزترین فیلم‌های «حاتمی‌کیا» داستان چند زن است که با بحرانی به نام بارداری ناخواسته مواجه می شوند و هرکدام واکنش های متفاوتی از خود بروز می دهند. فیلم درباره‌ی سقط جنین است. جنین‌هایی که از طرف یک مادر شصت ساله، یک زن بی شوهر، یک زن بازیگر که کارش را ترجیح می دهد، زنی آواره با شوهری چاه‌کن و زنی بریده از شوهر به این دنیا دعوت شده اند.   

در سال 1394 در فیلم اینجا کسی نمی میرد ساخته حسین کندری ایفای نقش کرد.

او در سال 1395 در فیلم بوگرافی به کارگردانی فاطمه ثقفی ایفای نقش کرد.

اخرین فیلمی که تا این تاریخ که انتشار این مطلب است سال 1396 بوده که با فیلم “شنل” ظاهر شده است.

بهار کاتوزی در جهان با من برقص
بهار کاتوزی در جهان با من برقص

نویسندگی؛ ورود به رادیو

همزمان که در کودکی و نوجوانی فیلم بین قهاری بود نوشتن را نیز شروع کرد

بصورت جدی فعالیت اش از سال 84 – 85 با ورود به رادیو جوان شکل گرفت و بمدت 3 سال مدام، نوشتن یک برنامه اجتماعی را برعهده داشت.

از نمایشنامه تا فیلمنامه

کم کم از نویسندگی یک برنامه رادیویی شروع به نوشتن فیلم کوتاه و نمایشنامه کوتاه کرد تا اینکه این جسارت رو در خود دید تا نمایشنامه و فیلمنامه بلند نیز کار کند

حالا خانوم کاتوزیان تجربه 4 نمایشنامه اجرا شده در تئاتر و دو فیلمنامه ساخته شده در سینما را در رزومه فعالیت هنری خود دارد.

بهار کاتوزی بازیگر
بهار کاتوزی بازیگر

تدریس بازیگری

خانوم کاتوزی حالا علاوه بر اینکه خودش همواره برای بالا بردن دانش هنری در کلاس های زیادی حضور پیدا می کند، بعنوان مدرس نیز در موسسه های هنری تدریس دارد.

بهار کاتوزی
بهار کاتوزی

هانیه در سریال چوب خط

سریال «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه کنندگی منصور سهراب پور اسفند 1399 از شبکه سوم سیما پخش شد . بهار کاتوزی در این سریال نقش « هانیه » را بازی کرده است .

بازیگران سریال چوب خط : الهام پاوه‌نژاد ، حسن زارعی ، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی، امیر نوری، مونا کرمی، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی ، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، بهناز بستان‌دوست و علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده بازیگرانی.

هانیه در سریال چوب خط
هانیه در سریال چوب خط

سوابق هنری بهار کاتوزی

1399سریال چوب خط
1398جهان با من برقص
1395شنل
1394اینجا کسی نمیمیرد
1393پوزه چرمی
1389گمشده
1388عبور از پاییز
1387دعوت
1385میم مثل مادر

بازی در فیلم جهان با من برقص

 اولین ساخته سروش صحت در مقام کارگردان است برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمده است. این فیلم از 11 دی در سینماهای کشور نمایش داده خواهد شد. جهان با من برقص روایتگر لحظات یک مرد در کنار دوستانش است، زمانی که برای آخرین تولد او دور هم جمع شده‌اند.

بهار کاتوزی
بهار کاتوزی
پوستر فیلم جهان با من برقص
پوستر فیلم جهان با من برقص
جهان با من برقص
جهان با من برقص

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.1 تعداد آرا: 61

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir