بی سوادی سلبریتی ها

پرستو صالحی یکی از افرادی است که دیشب همزمان با حضور سفیر انگلستان در جمع تظاهرکنندگان جلوی دانشگاه امیرکبیر اقدام به فضا سازی و فیلم برداری کرده است و حالا امروز با واکنش مردم شریف ایران روبرو شده است.

خانم سلبریتی در عکس نوشته ای که منتشر کرده است «دماغ» را « دماق » نوشته است . البته این غلط املایی در مقابل عکس هایی که مدام از یک همجنسباز منتشر می کند اتفاق کوچکی به حساب می آید.

View this post on Instagram

دیشب مقابل دانشگاه امیرکبیر گاز اشک آور زدید، نیازی نبود ما مردم سالهاست خون گریه می کنیم !!! متاسفانه هر وقت حرف زدیم بستنمون به انگلیس و آمریکا و … هر وقت اعتراض کردیم شدیم اغتشاشگر امروز قرار بود فقط عزاداری کنیم برای یک اشتباه نابخشودنی ، تجمع برای اعلام همدردی با خانواده هایی که عزیزانشون قربانی بازی های سیاسی شدند ، نمی دونم تا کی و کجا می خوان پیش برن!؟ می تونستن شرایط رو امروز فراهم کنند تا ما هم عزاداریمون و بکنیم ولی اینجا عزاداری هم گزینشی انجام میشه!!! در آخر من پرستوی صالحی نه دست به دست کشورهای دیگه میدم برای نابودی وطن و هموطنم نه در برابر شما سکوت می کنم، نه قصد مهاجرت دارم نه فرار ، هستم کنار مردمم و صدای مردمم میشم هرجا که لازم باشه این حق قانونی منه و این انگ ارتباط با سفارت انگلیس رو برنمی تابم ، اونایی که این بازی و راه انداختین ثابت نکنین بی شرف عالمین!!! رفقا عزاداری امروز رو پیشاپیش با انگ و افترا به گند کشیدند و مشخصه چه برخوردی خواهد شد دلم نمی خواد خون از دماغ یک نفر بیاد دعوت امروز رو پس می گیرم ولی دیر نیست و دروغ نیست روز آزادی بیان داشتن ، روز آزادی بعد از بیان داشتن #پرستو_صالحی #بازیگرسابق #عزاداری #آزادی_بیان #آزادی_بعد_از_بیان #سیاست_کثیف #جانم_فدای_ایران #ایران پی نوشت : سازمان مجاهدین به سرکردگی مریم رجوی روی پست ها و مطالب من مانور ندین، دقیقا فقط با شمام ، به دلیل آلوده بودن دستانتان به خون مردم بی گناه با شما موضع دارم و شرمم میاد حتی نامی از من در شبکه و کانال های خبری تون بیاد حجت تمام پی نوشت دو : بله برای جان مردمم می ترسم از جان مردمم می ترسم پی نوشت سه : سوال فرمودن چرا عزاداری شماها به شعار و درگیری کشیده میشه و پاسخ من : چون برای عزاداری ها و اعتراضات مدنی ما پلیس ضد شورش میارن ولی برای شما نه ، یعنی از قبل به چشم شورشی و اغتشاشگر بهت نگاه میشه و رفتار

A post shared by Parastoo (Elham)Salehi 🌱 (@parastoosalehi56) on

غلط املایی سلبریتی های بیسواد
بی سوادی پرستو صالحی
بی سوادی پرستو صالحی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.1 تعداد آرا: 16

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir