تعبیر دیدن طلا در خواب

تعبیر دیدن طلا ، نقره یا گوشواره در خواب از منابع معتبر و مهم به شرح ذیل می باشد :

منوچهر مطيعي تهراني :

ديدن طلا در خواب براي مردان رنج و اندوه است و براي زنان نيکو است. اگر مردي در خواب ببيند که مقداري طلا يافته يا در جيب و کيف خويش دارد به مقدار حجمي آن طلا ( نه به ارزش آن ) مالش از بين مي رود و زيان مي بيند.

نوشته اند اگر کسي در خواب ببيند طلا يافته و جسمي زرين پيدا کرده مجبور به پرداخت ديه مي شود يا تاوان مي دهد.نفايس الفنون تصريح مي کند که اگر بيننده خواب ببيند طلا مي ريزد دليل آفت و هلاکاست و اگر ببيند طلا به امانت مي دهد آن کس که امانت مي گيرد به او خيانت مي کند طلا شنيدن سخن مکروه است.

مرحوم مجلسي نوشته اگر کسي سکه طلا به خواب ببيند که به او مي دهند به رياست مي رسد و چنانچه ببيند گم کرده از بيماري شفا مي يابد. ابن سيرين مي گويد اگر کسي ديد که زر مي گدازد بر زبان مردم مي افتد اگر ببيند که طلا به خانه مي برد مال مي يابد و ثروتمند مي شود.

اگر ببيند طلا مي خورد مال خويش را هزينه مي کند يا هدر مي دهد. هر جنسي و جسمي که از طلا ساخته شده باشد براي مردان خوب نيست و در خواب زنان نيکو است. اگر کسي در خواب زرگري ببيند با مردي دروغ گو و لاف زن بر خورد مي کند.

قیمت سکه و طلا
سکه و طلا

تعبیر دیدن نقره در خواب

امام جعفر صادق :


ديدن نقره در خواب چهار وجه است.
اول: زن. دوم: فرزند. سوم: مال. چهارم: معيشت.

جابرمغربي :


اگر يك درم نقره داشت، دليل كه فرزندي آيد صاحب جمال.

منوچهر مطيعي تهراني :


اگر در سن ازدواج باشيد و نقره در خواب ببينيد ازدواج مي کنيد. اگر نقره خام شکل نگرفته ببينيد با دختري صاحب جمال ازدواج خواهيد کرد و چنانچه ازدواج کرده باشيد و نقره در خواب ببينيد داراي فرزند دختر مي شويد.

اگر ببينيد باري از نقره داريد تکليف و وظيفه اي سنگين بر عهده شما محول مي گردد. اگر کسي نقره به شما داد يا ظرفي از نقره به شما هديه کرد ، دوستي شما را راهنمايي و هدايت و دلالت مي کند و او خير شما را مي خواهد. اگر ببينيد انگشتري از نقره داريد صاحب دختر مي شويد و اگر ببينيد دگمه هاي لباس شما از نقره است ، همسرتان دختري مي آورد که به او شباهت دارد.

تعبیر دیدن گوشواره در خواب

امام جعفر صادق :

ديدن گوشواره در خواب، چهاروجه است.اول: فزوني جمال. دوم: آموختن علم. سوم: جاه و بزرگي. چهارم: غم و اندوه. 

ابراهيم کرماني :

اگر مردي درخواب بيند زن او دو حلقه در گوش داشت يكي از زر و ديگري از سيم، دليل است زن را طلاق دهد و بيرون كند. 

منوچهر مطيعي تهراني :

گوشواره نيز از زينت هاي خاص زنان است و داشتن آن در خواب براي مردان شايسته و خوب نيست.

پس تعبيري که براي گوشواره نوشته مي شود خاص زنان است.اگر زني در خواب بيند گوشواره اي دارد که به گوشش برازنده مي نمايد و خودش نيز از آن خوشش مي آيد خوب است چرا که خواب او مي گويد در خانواده و نزد شوهرش عزت و احترام خواهد يافت.

اگر زني در خواب بيند که گوشواره لنگه به لنگه به گوشش آويخته مرتکب عمل خلافي مي شود که او را سرزنش و شماتت مي کنند. اگر مردي بيند که همسرش گوشواره لنگه به لنگه به گوش دارد از جانب زن خود نافرماني مي بيند و او را طلاق مي دهد. اگر مردي در خواب بيند گوشواره طلا براي همسر خويش خريده و به خانه آورده تا به او هديه کند از همان زن صاحب دختر مي شود. اگر در خواب بيند گوشواره گران بهائي براي همسرش خريده که طلا نيست اما گران بهاست صاحب پسر مي شود. زيرا گوشواره به اين ترتيب فرزند است که آويزه گوش والدين مي شود و طلائي آن دختر است.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 157

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir