تعبیر ديدن قصر در خواب

منوچهر مطيعي تهراني :

ديدن قصر در خواب گوياي هيچ سود و زياني نيست مگر تحولات روحي که در خودمان به وجود مي آورد. وقتي در خواب قصري با شکوه ببينيد نشان آن است که آرزوئي بزرگ در شما به وجود مي آيد يا در مقابل چيز يا شخص يا حادثه اي خويشتن را حقير و کوچک مي يابيد و زمان وقوع اين دگرگوني در شما از ده روز تجاوز نمي کند زيرا همان طور که در مقدمه نوشتم ذهن و ضمير ما در خواب در گذشته آزادي کاري را دارد و زمان هاي دور را نيز از يادمان مي گذراند ولي در آينده بيش از ده روز و در موارد نادر تا يکي دو ماه پيش نمي رود.

به ندرت يافت مي شوند اشخاصي که ذهن آن ها در خواب زياد پيش مي رود و خواب هائي که مي بينند يکي دو ماه بعد تعبير مي شود ولي اين کليت ندارد و نادر است پس اگر در خواب قصري ديديم با توجه به موقعيتي که داريم يا آرزوي محال و بزرگ مي کنيم يا احساس حقارت در ما به وجود مي آيد.

ورود به قصر آغاز است و خروج از قصر پايان. با اين تعريف اگر ديديد به قصري با شکوه و معمور و مجلل وارد مي شويد تحول ياد شده مي رود که اتفاق بيفتد اما اگر ديديد خارج مي شويد موضوع پايان يافته تلقي مي گردد. چيزها و کساني که درون قصر مي بينيد گوياي واقعيت ها نيستند بل که معرف چيزها و کساني هستند که خودتان مي خواهيد ببينيد.


تعبیر ديدن خانه در خواب

محمد بن سيرين :

خانه مفرد درخواب زن است. اگر بيند خانه را يا ستونهاي خانه را از جاي برداشت، دليل كه زني خواهد، با مروت و كرم و مونتش برگيرد و باشد كه زنش آبستن شود. اگر بيند در خانه نو درون شد، دليل كه زني خواهد و توانگر شود.

اگر بيند كه خانه مفرد به كنج اندوه بود و ندانست كه خانه از كيست، دليل كه از دنيا رحلت كند. اگر بيند درخانه گريخته بود و در خانه او قفل نكرده بود و آن خانه به خانه ديگر پيوسته بود، دليل كه از غم و اندوه رسته گردد. اگر بيند بيمار است عافيت يابد. اگر بيند درِ خانه خود بشكست، دليل كه از كسي او را مالي رسد. 

ابراهيم کرماني :

اگر بيند كه خانه بر وي افتاد، دليل كه مالي بسيار بدو رسد. اگر بيند كه خانه بزرگ وفراخ گرديد و از آن كه بود بزرگتر شد، دليل كه مال و نعمت بسيار بر وي تنگ شود. اگر بيند درِ خانه او آهنين بود، دليل كه توانگر شود. اگر در خانه او سيمين است، دليل كه ا را توبه بايد كردن از گناه و معصيت. اگر توانگر بود نعمتش زياده شود. اگر بيند پيرامون خانه او هيچ خانه نبود، دليل كه حالش تباه شود. 

منوچهر مطيعي تهراني :

خانه در خواب ما معيشت است، اگر در خواب ببينيد درون خانه اي بزرگ و مجلل هستيد و آن خانه متعلق به شما است زندگي مرفه و خوبي خواهيد داشت. اگر ببينيد خانه اي محقر و ويرانه داريد و آن خانه متعلق به شما است خواب شما خبر مي دهد که زندگي بر شما تنگ خواهد شد و معاش شما قلت خواهد يافت.

چنان چه ببينيد يکي از اتاق هاي خانه آشفته و خراب است بخشي از زندگي بيننده خواب دچار خرابي و ويراني مي شود و غمي و زياني به او مي رسد. اگر ببينيد که در خانه شما آهني است زندگي قابل دوامي داريد و اگر ديديد در خانه شما از نقره است خوب نيست .

اگر در خواب ببينيد که خانه شما در محلي است که تنها مانده و گرداگرد آن هيچ خانه ديگري نيست خواب خوبي نديده ايد چرا که از تنهائي و بي کسي و غربت و تنگي زندگي خبر مي دهد.


تعبیر ديدن سقف در خواب

منوچهر مطيعي تهراني :

اگر در خواب ببينيد که زير سقفي مرتفع و محکم نشسته ايد خوب است زيرا خواب شما مي گويد که امنيت و فراغت مي يابيد و از گزند بلا ها و آسيب خطرها در امان خواهيد بود. اگر در خواب ببينيد که سقفي که زير آن نشسته ايد شکسته است که طبعا اين از آينده غير مطمئني خبر مي دهد بخصوص اگر در عالم خواب با ديدن سقف لرزان و شکسته دچار وحشت شديد.

در تعبير خواب حکم اين است که اين وحشت عينا به بيداري شما انتقال مي يابد. اگر در خواب ديديد که سقف روي سر شما خراب شد به هيچ وجه خوب نيست. اگر ديديد که سقف مي زنيد و خودتان سازنده سقف هستيد به شخص بزرگي خدمت مي کنيد و اين خدمت قابل توجه است تا جائي که مورد تشويق واقع مي شويد.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 2

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir