برترین بازی های ایکس باکس و پلی استیشن آمریکا

به گزارش سایت استیم گیفت کارت ؛ بدون شک ایکس باکس و کنسول پلی استیشن آمریکا دو نام مشهور و شناخته شده در دنیای گیمینگ هستند که هر روز خبر های زیادی را در مورد این پلتفرم ها، نسخه های جدید بازی ها و همین طور اخبار نسل های بروز تر می شنویم. هر دو شرکت سعی می کنند که با ارائه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، جانبی این مسیر را پیش بروند.

فرا تر از هر چیزی نباید از یاد ببرید که استودیو های بازی سازی نیز در این مسیر نقش مهمی دارند، آن ها سعی می کنند با طراحی بازی های اختصاصی برای هر کنسول در این موفقیت قدمی را بردارند.

اگر بخواهیم بر اساس آمار توضیح دهیم باید عرض کنیم که شرکت سونی و پلی استیشن 4 همیشه در این زمینه پیشتاز بوده اند. اما ایکس باکس نیز واقعا بد عمل نکرده، در واقع شنیدن نام هایی مانند فورزا و همین طور دد ریسینگ می تواند هر گیمری را به وجد آورد. در ادامه این عنوان پنج نام از جذاب ترین بازی های انجصاری شرکت های بازی سازی برای ایکس باکس را بررسی خواهیم کرد، تصمیم گرفتیم شروع کار را با Forza Horizon 4 پیش برویم. به هر حال این بازی قطعا مشهور است.

خرید گیفت کارت
خرید گیفت کارت

بهترین بازی های ایکس باکس

سری بازی های فورزا همیشه محبوبیت خاصی در میان گیمر ها داشتند، عموما هم بازی های نسل هشتم بیشتر به چند بخش پرطرفدار تقسیم می شوند و قسمتی از آن ها را مسابقات اتوموبیل رانی در بر می گیرند. اگر دوست دارید که یک جدال را با خودرو های سوپر اسپرت داشته باشید، قطعا فورزا 4 نامی است که هیجان بی نظیری را بر شما منتقل می کند.

این بازی نسخه چهارم بوده و در سفر شما به لندن درگیر محیط های بزرگ و عجیب می شوید.

قرار است که در یک مسابقه پر افت و خیز درگیر رانندگی در برف و یخبندا و سرما شوید. استودیوی پلی گراند شاید یکی از بزرگ ترین عوامل موفقیت خود را گیم پلی بی نظیر بداند، اما ما داستان پیش و رو را بسیار جذاب می دانیم. نکته این که در مورد این بازی جالب است سیستم آنلاین بی نقص و همین طور کلاس ها و مدل های مختلف خودرو می باشد.

به سراغ نام دوم می رویم: Ryse: Son of Rome را می توان یکی از عناوین شناخته شده در دنیای ایکس باکس دانست. اگر علاقه مند به سبک های کلاسیک و بازی های مختص دوره روم باستان هستید و می خواهید درگیر آن داستان ها شوید حالا فرصتش فرا رسیده است.

بررسی بازی های اختصاصی ایکس باکس وان

بربر ها برای تسلط بر حکومت روم وارد این سرزمین می شوند، پایه های حکومت سست شده است و قطعا شما در این مسیر وظیفه دارید که به عنوان یک سرباز کارکشته و وظیفه شناس درگیر مبارزات میدانی شوید؛ نیاز است که مراحل و چالش ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

در هر بخش از بازی البته مراحل سختی پیش و روی شما قرار می گیرد که اگر می خواهید از آن ها عبور کنید می توانید با پرداخت هزینه بخش های درون برنامه ای را خریداری کنید، امکان سفارش گیفت کارت برای اکانت های گلد ایکس باکس لایو نیز وجود دارد. دوره های این اکانت یک ماهه، سه و همین طور یک ساله به فروش می رسند. به طور کلی گیفت کارت ها قابل تهیه برای کنسول پلی استیشن، اپ استور ویندوز و اپل و همین طور اندروید با نام گیفت کارت گوگل پلی خواهند بود.

برترین بازی های ایکس باکس و پلی استیشن آمریکا
برترین بازی های ایکس باکس و پلی استیشن آمریکا

در اداه باید خاطر نشان شویم که بازی Ryse به صورت انحصاری برای کنسول های ایکس باکس وان و مدل اس در دسترس می باشد.

نقد بازی انحصاری Titanfall

به گزارش سایت استیم گیفت کارت ؛  اگر علاقه مند به مبارزه های سبک ترنسفورمز و کلیشه های این شکلی هستید، باید گفت که تایتان فال نامی درخشان در زمینه بازی سازی است، شما باید در مبارزه های رو در رو پیروز میدان شوید. به طور کلی مبارزه بین دو گروه رخ می دهد؛ آن ها سعی می کنند برای دستیابی به منابع بیشتر از سرزمین های مختلف به جدال بپردازند. بازی پر از داستان های جالب و جذاب است، بخش داستانی اما تک نفره نیست و شما در مبارزات باید درگیر تیراندازی، پارکور و همین طور حرکات اکشن شوید.

نقطه عطف این بازی نسبت به نسخه قبلی گرافیک آن است؛ اگر به دنبال یک سبک متفاوت هستید قطعا این بازی جذابیت خاصی را برای شما به ارمغان می آورد.

عنوان بعدی که باز هم باید در لیست ما جای بگیرد و یکی از شناخته شده ترین بازی های اختصاصی استودیو های بازی سازی برای ایکس باکس است Halo: The Master Chief Collection  نام دارد.

این بازی یک از اولین ها و برترین ها در سبک سوم شخص و تیراندازی برای کنسول بود، زمانی موفقیتی را برای شرکت مایکروسافت و ایکس باکس به وجود آورد که کسی فکرش را هم نمی کرد، اما حالا و برای نسل هشتم آن طور که باید و شاید ظاهر نشد.

موفق ترین بازی های XBOX One

قطعا انتظار نداشته باشید که نام های ذکر شده در این لیست به اندازه ای که انتظار را داشتید جذاب باشند، چون یکی از بزرگ ترین نواقص ایکس باکس نسبت به پلی استیشن در نسل هشتم مربوط به بازی های اختصاصی و عناوین ویژه است. بازی دارای بخش های چند نفره است، شما می توانیددر مبارزات آنلاین شرکت کنید و یکی از بی نظیر ترین های تاریخ را تجربه کنید.

البته باید اقرار کنیم که سه گانه بازی های هالو در همان نسخه های اول بی رقیب بودند، حالا به اندازه کافی پلی استیشن برای این عناوین رقیب ساخته است.

برترین بازی های ایکس باکس و پلی استیشن آمریکا
برترین بازی های ایکس باکس و پلی استیشن آمریکا

در بررسی بازی های دیگر ما باز هم مجبور به تکرار هستیم، بازی در سبک ریسینگ است اما سبک و ژانر کمی متفاوت است؛ Forza Motorsport 7 باعث شده که عده زیادی اعتقاد داشته باشند ایکس باکس وان برای علاقه مندان به بازی های اتومبیل رانی گزینه ای بهتر باشد. راستش را بخواهید ما هم تا حدودی با این عقیده هم نظر هستیم. به نظر می رسد حداقل در این مورد شرکت سونی باید شکست را قبول کند.

بهترین بازی های اتومبیل رانی ایکس باکس

مسیر های پرپیچ و خم، نقشه های خلاقانه بزرگ و کوچک، 30 پیست، 200 مسیر پر از جاده های جذاب و همین طور آب و هوای قابل تغییر و البته گرافیک بی نظیر قطعا نقطه های قوت این بازی هستند. چیزی که حتی در ورژن های پی سی بازی های ویدیویی سبک اتومبیل رانی نیز مشاهده نمی شود. به هر حال ایکس باکس وان شاید بتواند از این طریق علاقه مندان به بازی و ها را به سمت خود جذب کند.

بی نظیر ترین خودرو ها از شرکت های مختلف، مدل های اسپرت و همین طور تیون شده، گاراژی بی نظیر برای تیون کردن خودرو ها و همین طور شبیه سازی عالی و هوش مصنوعی که به صورت ویژه تنها نمونه اش را در این بازی مشاهده می کنید. ما در لیست بهترین بازی های ایکس باکس دو نام از فورزا را جای دادیم و آن هم به دلیل محبوبیت بی حد و وصف این سری از بازی های سبک ریس است.

اگر داستان بازی های اتومبیل رانی شما را جذب نمی کند، فورزا آنقدر خلاقانه عمل کرده است که پس از ساعت ها هنوز هم شما درگیر گیم پلی و گرافیک بی نقص و عیب بازی هستید.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 7

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir