کشته شدن صدام

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از هلاکت شرور معروفی به نام ” صدام” و کشف یک تن و ۸ کیلوگرم انواع موادمخدر در مرزهای استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در تشریح این خبر افزود: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، بامداد شب گذشته از تحرکات قاچاقچیان معروف موادمخدر مبنی بر ترانزیت و جابه جایی موادمخدر از مرزهای کشور (میرجاوه) به مقصد کشورهای اروپایی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی اقدام به اجرای کمین هدفمند و محاصره منطقه کردند.

صدام شرور قاچاقچی
صدام شرور قاچاقچی

وی ادامه داد: مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، پس از اطمینان از حضور ۲ تن از قاچاقچیان و اشرار مسلح معروف در منطقه، با آنها به صورت مسلحانه و اجرای آتش سنگین درگیر شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: این درگیری مسلحانه که ساعت‌ها به طول انجامید، در نهایت مرزبانان غیور توانستند با آمادگی بالای عملیاتی یک نفر از قاچاقچیان را که معروف به صدام بود به هلاکت برسانند و همدست وی را که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، دستگیر کنند.

سردار رضایی ادامه داد: مرزبانان پس از پایان درگیری و پاک سازی منطقه ضمن توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا، یک تن و ۸ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۷۸۰ کیلوگرم تریاک و ۲۲۸ کیلوگرم حشیش را کشف و مقادیر قابل توجهی سلاح نیمه سنگین و سبک به همراه مهمات مربوطه را کشف کردند.

وی خطاب به ملت‌های غربی و اروپایی گفت: جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از کشورهای غربی با قاچاق خانمانسوز مواد مخدر مبارزه می‌کند و خواسته ما از ملت‌های اروپایی این است که مبارزه با قاچاق افیونی را از دولت‌های خود مطالبه کنند.

نکته : تصاویر صرفا تزئینی می باشند .

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 4

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir