سفید کردن دندان با زردچوبه

با زردچوبه دندان های خود را سفید کنید و با زردی دندان ها که ظاهر ناخوشایندی به چهره شما میدهد خداحافظی کنید.

برای رسیدن به این نتیجه میبایست خمیری از مخلوط زردچوبه و نمک و آبلیمو تهیه کنید و این مخلوط را به مدت چهار تا پنج شب با مسواک نرم روی دندانها بمالید باید دقت کنید فقط روی دندان مالیده شود نه لثه هایتان بعد از سپری شدن این زمان شما اثری از زردی روی دندان های خود مشاهده نمیکنید و از سفیدی آنها رضایت کامل خواهید داشت. اگر اینکار را هر ماه تکرار کنید همیشه دندان های تمیز و سفیدی دارید. زردچوبه علاوه بر سفیدی دندان موجب از بین رفتن باکتری های مضر دهان شده و بیماری های دهان و دندان را از میان میبرد.


مزیت سفید کردن دندان با زردچوبه

  • سفیدی سریع دندان‌ها
  • کاهش احتمال ابتلا به درد و التهاب لثه
  • کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های لثه

برای سفید کردن دندان با زردچوبه روش های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه مرور می کنیم :

زردچوبه ، جوش شیرین و روغن نارگیل

سفید کردن دندان زردچوبه
سفید کردن دندان زردچوبه

یکی از تریکب های طبیعی برای سفید کردن دندان ، استفاده از مخلوط زرد چوبه ، جوش شیرین و روغن نارگیل می باشد . روغن نارگیل یک ضد باکتری موثر می باشد و همچنین در مقابل بیماری های لثه و بوی بد دهان تاثیر مثبت دارد . جوش شیرین حاوی سدیم بی کربنات می باشد که از بین برنده لکه و پلاک از روی دندان می باشد .

سدیم بی کربنات موجود در جوش شیرین به علت باز بودن ، اسید های تولیدی باکتری ها را خنثی می کند و از این طریق جلوی تخریب دندان ها را می گیرد .

طرز استفاده :

2 قاشق چای خوری جوش شیرین را با 4 قاشق غذا خوری مخلوط نمایید سپس 3 قاسق غذا خوری روغن نارگیل اضافه کنید و هم بزنید .نتیجه کار باید یک مخلوط خمیری شکل باشد.

اکنون به اندازه یک قاشق مربا خوری از این خمیر را بر روی دندان خود قرار دهید و با مسواک نرم به مدت 3 دقیقه مسواک را بر روی دندان های خود حرکت دهید .

این کار را 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید تا تاثیر مثبت آن را مشاهده کنید .

سفید کردن دندان با زردچوبه
سفید کردن دندان با زردچوبه

زردچوبه و آب اکسیژنه

آب اکسیژنه به عنوان یک سفید کننده و تمیز کننده مرغوب شناخته می شود . با استفاده از ترکیب آب اکسیژنه 10 تا 15 درصد و یک قاشق چای خوری زردچوبه می توان خمری را تهیه کرد و این خمیر را مانند خمیر دندان استفاده کرد . این خمیر را دو بار در هفته استفاده کنید تا تاثیر شگفت انگیز آن را مشاهده کنید .

زردچوبه و عرق نعنا

3 قاشق مرباخوری زردچوبه را با یک قاشق غذاخوری عرق نعنا مخلوط کنید و خمیر به دست آمده را مانند خمیر دندان بر روی مسواک خود قرار دهید و دندان هایتان را مسواک بزنید .با استفاده از ترکیب هم سفیدی دندان را خواهید داشت هم بوی بد دهان از بین می رود .

فواید زردچوبه برای لثه

طی تحقیقات علمی در سال 1390مشخص شد زردچوبه حاوی ماده ای به نام کورکومین می باشد که می تواند از ایجاد ورم لثه و بیماری های لثه جلوگیری کند . کورکومین همچنین در از بین بردن التهاب دهان ، پلاک های دندان و باکتری ها موثر می باشد .

در سال 1391 با تحقیقات بیشتر به اثبات رسید که زردچوبه به عنوان یک مسکن برای درد دندان نیز موثر می باشد همچنین زردچوبه برای پیشگیری از انواع سرطان دهان مفید می باشد .

عوارض زردچوبه برای سفید کردن دندان

زردچوبه به عنوان یک ماده گیاهی عوارض خاصی ندارد اما برای بعضی افراد می تواند آلرژی زا باشد و باعث التهاب و قرمزی لثه ها شود که توصیه می شود این افراد از مصرف زردچوبه خودداری کنند و با پزشک خود مشورت کنند .


آیا زردچوبه دندان را سفید میکند؟ / آیا زردچوبه برای دندان درد خوب است ؟ / آیا زردچوبه باعث سفیدی دندان میشود ؟ / زردچوبه دندان را سفید میکند؟ /
چگونه با زردچوبه دندانها را سفید کنیم ؟

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.1 تعداد آرا: 47

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir