بیوگرافی ساجده سلیمانی

ساجده سلیمانی مجری تلویزیون متولد 10 بهمن 1366 در تهران می باشد .

نام نام خانوادگی ساجده سلیمانی
تاریخ تولد 10 بهمن 1366
محل تولد تهران
وضعیت تاهلمتاهل از 1393
عکس ساجده سلیمانی
عکس ساجده سلیمانی

کودکی

ساجده سلیمانی در کودکی
ساجده سلیمانی در کودکی

سخنرانی برای عروسک ها

ساجده سلیمانی گفته است عشق به اجرا از کودکی در او وجود داشته ، گاهی برای عروسک های خود سخنرانی میکرد و گاهی صدای خود را ضبط میکرد و بجای عروسک های خود صحبت می کرد .

پدر و مادر

پدر خانواده ی ساجدی یک نظامی بوده و مادر خانواده معلم بوده است ، هر دو اکنون بازنشسته می باشند .

برادر

ساجده سلیمانی فقط یک برادر کوچکتر از خود دارد که رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند . برادرش در هواپیمایی آتا مشغول به کار می باشد .

ساجده سلیمانی و برادرش
ساجده سلیمانی و برادرش

ورود به صدا و سیما

در سال 1381 وقتی پانزده ساله بود به عنوان مهمان در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد . پس از این برنامه عوامل سازنده ی آن با ساجده سلیمانی تماس گرفته اند و پیشنهاد همکاری در یک برنامه جدید را دادند . قرار شد که در یک برنامه که از شبکه جام جم پخش می شد در کنار محمد سلوکی ، مهدی سلوکی و صایر ابر به عنوان مجری کمکی به اجرا بپردازد .

دور شدن از صدا و سیما

پس از تجربه مجری گری در شبکه جام جم به دلیل نزدیک شدن به کنکور مدتی از اجرا فاصله گرفت ، سپس وقتی بیست و سه ساله بود با یک فراخوان برای اجرای برنامه ای در شبکه تهران مواجه شد و از میان چند هزار نفر انتخاب شد .موضوع برنامه مباحث مربوط به IT بود که متناسب با رشته خانم ساجدی بود.

ساجده سلیمانی مجری
ساجده سلیمانی مجری

تحصیلات ساجده سلیمانی

خانم سلیمانی مدرک کارشناسی ارشد « حقوق بین الملل » ، کارشناسی « IT » و کارشناسی « مترجمی زبان فرانسه » دارد .

استرس برنامه ی زنده

خانم سلیمانی از اجرای برنامه ها به دلیل علاقه به این کار لذت می برد و حتی گفته است از اینکه بعد از برنامه میگویند خسته نباشید خنده ام میگیرد . اجرای زنده هنوز استرس آفرین هست ولی خیلی کمتر از سابق ، همیشه به فکر این هستم که چه چیزی برای مردم بگویم که مفید باشد .

اینستاگرام ساجده سلیمانی

همسر ساجده سلیمانی

در سال 93 خبر ازدواج او و همسرش منتشر شد . همسر ساجده سلیمانی یک تاجر فولاد می باشد که در کار های صنعتی هم دست دارد . آنها در شمال تهران ساکن می باشند .

سلفی ساجده سلیمانی با خودرو بنز
سلفی ساجده سلیمانی با خودرو بنز

لو دادن همکاران

خانم سلیمانی در جایی اعلام کرد که افتادن میز و شکستن صندلی مهمان و حرف های عجیب و غریب توسط برخی از مجری ها با برنامه قبلی اتفاق می افتد که آن مجری در رسانه ها مطرح شود و به اصطلاح ترند شود و مردم در مورد او صحبت کنند . اشارات خانم سلیمانی با اتفاقات برنامه های آزاده نامداری تطابق پیدا می کند .

سلفی ساجده سلیماین
سلفی ساجده سلیماین

نسبت با شهید قاسم سلیمانی

یکی از سوالاتی که زیاد از خانم سلیمانی پرسیده می شود ، این است که آیا با شهید قاسم سلیمانی نسبت دارد یا نه ؟ او گفته است من لر هستم و با شهید سلمانی که از اهالی کرمان بودند نسبتی ندارم و فقط نام خانوادگی مشابه داریم .

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 52

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir