بیوگرافی پدرام شریفی

پدرام شریفی بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون متولد 11 مرداد 1366 در شهر تهران می باشد .

نام نام خانوادگیپدرام شریفی
Pedram Sharifi
تاریخ تولد 11 مرداد 1366
محل تولد تهران
وضعیت تاهلمجرد
مدرک تحصیلیکارشناسی تئاتر
مشخصات پدرام شریفی
نوجوانی پدرام شریفی
نوجوانی پدرام شریفی

آغاز فعالیت هنری

پدرام شریفی از بازیگرانی می باشد که خیلی زود با تئاتر شروع کرد . سپس در جشنواره فیلم کوتاه نهال با شهرام مکری آشنا می شود و در سال 1392 در فیلم « ماهی و گربه » بازی میکند .

پدرام شریفی در مورد آشنایی با شهرام مکری گفته است : از زمانی که با هم آشنا شدیم و آقای مکری شماره من را گرفتن تا زمانی که با تماس گرفتند 8 ماه طول کشید .

پدرام شریفی در فیلم « ماه و گربه » در نقش پدرام بازی کرده است . پس از این فیلم در فیلم « متولد 65 » ، « سیانور » و « شبی که ماه کامل شد » بازی کرد و نشان داد بازیگر فیلم های با کیفیت می باشد .

پدرام شریفی بازیگر
پدرام شریفی بازیگر

بیوگرافی پدارم شریفی + حواشی و اینستاگرام

ورود به تلویزیون

پدرام شریفی با بازی در سریال « گشت ویژه » توانست به تلویزیون راه پیدا کند و بتواند به شهرت دست پیدا کند . پدرام شریفی در این سریال در نقش یک مامور نیرو انتظامی بازی کرده است .

همسر پدرام شریفی

پدرام شریفی هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد و گفته است هنوز خیلی کار دارم و ازدواج موضوعی نیست که بهش فکر کنم …

تاریخ تولد پدرام شریفی
تاریخ تولد پدرام شریفی

متولد ۶۵

پدرام شریفی در مورد فیلم « متولد 65 » گفته است : این فیلم برگرفته از فضای جامعه ی ما می باشد ، جایی که برخی از افراد یک شبه به خیلی جا ها رسیده اند و برخی هم با سال ها تلاش و زحمت به هیچ جایی نرسیده اند . در ادامه گفته است که تمام قد پشت این فیلم ایستاده است و پاسخ تمام منتقدان را می دهد .

شریفی همچنین این فیلم را محبوب ترین فیلم خود معرفی کرده است ( تا آن زمان ) .

پدرام شریفی در این فیلم کاراکتر « افشار » را به نمایش درآورده است . جوانی که همراه نامزدش ماجراجویی ساده ای را آغاز می کند که از کنترل آنها خارج می شود …

پوستر فیلم متولد 65
پوستر فیلم متولد 65

بادیگارد

بازی در این فیلم برای پدرام شریفی نقطه عطفی به حساب می آید که توانست نام او را به عنوان یک بازیگر حرفه ای در کنار پرویز پرستویی درخشان کند . پدرام شریفی در نقش الیاس ، داماد و همکار حیدر ( پرویز پرستویی )بازی کرد .

سوپر استار نداریم

پدرام شریفی در جایی گفته است فضای سینمای ما طوری است که امکان به وجود آمدن سوپر استار را نداریم . در سینمای هالیوود مثلا « برد پیت » برای سه سال آینده اش میداند در چه کار هایی باید باشد و برنامه ی مشخص برایش وجود دارد .ما در ایران بازیگر های خوب زیاد داریم اما سوپر استار نمیتوانیم داشته باشیم .

مثلا در ایران به بازیگر زنگ می زنند که برای دو هفته دیگه باید بروید جلوی دوربین و نقش یک ورزشکار مثلا یک کشتی گیر را بازی کنید . خب چطور یک بازیگر برای بازی در نقش یک قهرمان کشتی در 2 هفته آماده بشود ؟؟

سلفی پدرام شریفی و گاو
سلفی پدرام شریفی و گاو

اینستاگرام پدرام شریفی


سکانس سر بریدن

در فیلم « شبی که ماه کامل شد » ، پدرام شریفی در نقش « شهاب » برادر فائزه بای میکند و در یک سکانس پس از خواندن یک متن سرش توسط گروهک ریگی بریده می شود . پدرام شریفی در مورد این سکانس گفته است : سایر کارکتر ها برای نزدیک شدن به نقش تصاویر و موارد زیادی داشتند اما از شهاب چیز خاصی به جر فیلم سر بریده شدنش در دست نبود . حرف های خانم آبیار را شنیدم و فیلم نامه را به دقت خواندم اما آن فیلم را تا روز فیلم برداری آن سکانس نگاه نکردم ، صبح آن روز وقتی قبل از فیلم برداری آن فیلم را دیدم حال عجیبی پیدا کردم و می توانم بگویم کارم را سخت تر کرد .

آغاز اکران شبی که ماه کامل شد
آغاز اکران شبی که ماه کامل شد

به نظرم نقش شهاب نقش سختی بود ، اگر نقش عبدالمالک را بازی کنید همه آدم ها می آیند که عبدالمالک معروف را ببینند اما نقش شهاب با آن پایان غم انگیزش برای من چالش بزرگی بود . تمام نقش شهاب 7-8 سکانس بیشتر نبود که باید به تماشچی معرفی میشد و تماشاچی با او همراه می شد .

سینمایی های پدارام شریفی

فیلم کار کثیف
فیلم کار کثیف
۱۳۹۸ بی صدا حلزون
۱۳۹۷ شبی که ماه کامل شد 
۱۳۹۷ سال دوم دانشکده من 
۱۳۹۶ کار کثیف 
۱۳۹۵ هجوم
۱۳۹۴ سایه
۱۳۹۴ سیانور
۱۳۹۴ متولد ۶۵
۱۳۹۴ بادیگارد
۱۳۹۲ ماهی و گربه

سریال های پدرام شریفی

۱۳۹۵ گشت ویژه سریال تلویزیونی

شبکه نمایش خانگی پدرام شریفی

۱۳۹۸ هم گناه

تئاتر های پدرام شریفی

  1. سفر زمستانی و یک داستان بی ربط کاری از سما موسوی
  2. بله و نه کاری از مهتاب کلانتری
  3. داستان زمستان کاری از مهدی کوشکی
  4. فیلم تئاتر به خاطر یک مشت روبل کاری از حسن معجونی
  5. بانوی دریایی کاری از اشکان جنابی
  6. تقدیر بازان کاری از سیما تیرانداز

بیوگرافی پدارم شریفی + حواشی و اینستاگرام

پدرام شریفی در روز 11 مرداد سال 66 در شهر تهران به دنیا آمده وی لیسانس تئاتر داشته و کارش را با تئاتر و بازی در فیلم کوتاه آغاز نموده .

اسوه ی بازیگری

پدرام می گوید مانند مهدی هاشمی بازیگری بی حاشیه بوده و فقط بر روی کارم متمرکز باشم ، در فیلم سیانور وقتی با وی همبازی بودم از ایشان خیلی چیز ها آموختم .

تلویزیون

وی در سال 1395 در یک سریال تلویزیونی بازی کرده به نام « گشت ویژه » و در این سریال به خوبی ظاهر شده بگونه ای که باعث معروفیت بیشترش شده است .

ستاره

به نظر پدرام ستاره شده در کشور ما ویژگی هایی دارد که به گفته خودش او هیچکدام از این خصوصیات برای سوپر استار شدن ندارد .

جشنواره

پدرام شریفی در سال 1392 در فیلم « ماهی و گربه » برای اولین بار در سینما حضور میابد و پس از آن در فیلم « سیانور » ، « متولد 65 » و بادیگارد بازی کرده که باعث می شود با سه فیلم در جشنواره فجر سال 1394 حضور داشته و مشهور شود.

فیلم کوتاه

وی میگوید چند فیلم کوتاه ساخته و البته جایزه هایی هم برای ساخت آنها دریافت کرده .

آغاز فعالیت تئاتر

پدارم برای آموختن بازیگری از صحنه تئاتر کارش را شروع کرده وی در جشنواره فیلم کوتاه نهال که داوری و کارگردانی آن را شهرام مکری به عهده داشته دیده شده و برای حضور در فیلم ماهی و گربه از وی دعوت می شود البته این دعوت یک پروسه هشت ماهه را طی می کند زیرا از روزی که مکری شماره وی را میگرد تا زمانی که زنگ میزند این مدت طول کشیده است .

تاهل

میگوید اصلا به ازدواج فکر نمیکنم دلیل آن هم این بوده که بسیار کار دارد و مشغول است .

سریال سرباز

پدرام شریفی در مجموعه « #سرباز » هادی مقدم دوست به ایفای نقش می پردازد. «#سرباز» این روزها تصویربرداری خود را در یک پادگان‌ پشت سر می گذارد و بازیگرانی چون آرش مجیدی، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، جواد خواجوی و … مقابل دوربین هستند.

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا تیموریان، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، کوروش تهامی، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی هاشمی،‌ افسانه کمالی،‌ فرحناز منافی ظاهر، جواد خواجوی، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری، دریا بخشنده و … از بازیگران این مجموعه هستند.

این سریال حکایت سرباز وظیفه ای به نام یحیی و همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است. در خلاصه داستان «#سرباز» آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سرباز ان و رندانم چو شمع.

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 137

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir