توضیحات پرویز پرستویی در مورد چت با سالومه

چند روز پیش خبر هک صفحه مجری بهایی شبکه من و تو ، به خبر اول رسانه ها تبدیل شد . پس از آن تصویر چت سلبریتی هایی مانند پرویز پرستویی دامنه ی این خبر را گسترش داد . اکنون پرویز پرستویی به این اتفاق واکنش نشان داده است .

تصویر چت پرویز پرستویی و سالومه

چت پرویز پرستویی
چت پرویز پرستویی

پست پرویز پرستویی در مورد چت با سالومه

دوستان عزیز
اینروزها در میان اخبار کرونا،ماجرای هک شدن صفحه اینستاگرام خانم سالومه سیدنیا مجری شبکه فارسی من و تو و چت های او باهنرمندان مورد توجه قرار گرفته،در خصوص خودم نه به عنوان هنرمند ،بلکه به عنوان خدمتگزاربایستی بگویم ،چند سال قبل در زمان اکران فیلم بادیگارد قرار بودمراسم بزرگداشتی برای من در ونکوور کانادا برگزارکنند که راهی کانادا بودم ودر فرودگاه خبرنگاری از من در باره سردار سلیمانی پرسید .


وبنده در جواب گفتم:
مدتی قبل در جلسه ای سه ساعته همراه ایشان فیلم بادیگارد رادیدم،در کل نمایش فیلم حواسم به واکنش های اوبود،تا سردار سلیمانی را ورای شنیده های قبلی بشناسم.
به آن خبرنگار گفتم آنچه من از سردار سلیمانی فهمیدم این بود که از نظر ایشان جنگ تمام نشده و پای او روی زمین بند نیست،فیلم این مصاحبه پخش شد و آن ور آبی ها به من حمله کردند و حتی در ونکوور علیه من به عنوان نماینده نظام تجمع کردند.این ماجرا گذشت تا روزی که سردار سلیمانی شهید شد.همان روز بدون اینکه کسی به من توصیه کند و یا مصلحت اندیشی کنم ، با همان فیلم مصاحبه پستی گذاشتم و در متن نوشتم ،منظورم از روی زمین بند نبودن ،همین شهادت بود.
همان هایی که امروز به من توهین می کنند تشویقم کردند و آن ور آبی ها فحاشی .
بعد از چند روز خانم سالومه سیدنیا در برنامه اش به من انتقاد کرد که چرا دفاع از سردار سلیمانی کرده ام ،برای همین از طریق دایرکت به ایشان پیام دادم و محترمانه گفتم پستی که گذاشتم به توصیه کسی نبوده و… متاسفانه تمام چت ها کامل منتشر نشده .
عزیزان بنده اگر درحد بضاعت خودم نقدی میکنم در درون همین نظام است ،نقدم به هدف اصلاح دلسوزانه است وبرای همین در باره مسائل مختلف ،مثل سیل و زلزله و بخصوص کرونا یا مسائل اجتماعی نکته هایی را مینویسم تا کمکی به جریان بهبود اوضاع داشته باشم.

https://www.instagram.com/p/B9ZOs3mFPlj/
پست پرویز پرستویی در مورد چت با سالومه

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 7

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir