حمله به پایگاه التاجی عراق

حمله موشکی به پایگاه التاجی عراق که نیروهای ائتلاف به رهبری رژیم تروریستی آمریکا در آن مستقر هستند، تائید شد.

دفتر عملیاتی Operation Inherent Resolve، که توسط گروهی از کشورها به رهبری رژیم تروریستی آمریکا در عراق و سوریه در حال فعالیت است، اطلاعات مربوط به موشک باران پایگاه نظامی التاجی عراق، که سربازان آمریکایی در آن مستقر هستند را تایید کرد. همانطور که سرهنگ مایلز کوگینز سخنگوی ائتلاف روز چهارشنبه در توییتر اظهار کرد، بیش از 15 موشک کوچک به خاک یک تاسیسات نظامی سقوط کردند.

وی اعلام کرد: “این ائتلاف تأیید می کند که در 11 مارس ساعت 19:35 به وقت عراق (20:05 به وقت تهران)  بیش از 15 موشک کوچک در پایگاه التاجی در عراق سقوط کردند، جایی که نیروهای ائتلاف در آن واقع شده اند. ارزیابی [خسارت] و تحقیقات در حال انجام است.”

پیش از این، کانال تلویزیونی عربی الحادس از شلیک موشک به این پایگاه خبر داده بود. به گفته این شبکه تلویزیونی، در جریان اصابت موشک هیچ کس زخمی نشده است.

پایگاه مستقر در استان صلاح الدین در واکنش به حمله نیروی هوایی آمریکا در 29 دسامبر سال گذشته به یک پایگاه نظامی شیعی الحشد الشعبی در القائم در نزدیکی مرز با سوریه چندین بار از ابتدای سال موشک موشک باران شده است.

واکنش تروریست های امریکایی

تلویزیون دولتی سوریه از حمله هوایی در ناحیه مرزی با عراق خبر داد که همراه با خسارات مادی بوده است. بنا بر گزارش ها، نیروی هوایی رژیم تروریستی آمریکا پایگاه شبه نظامیان عراقی در استان انبار در مرز با سوریه را بمباران می کند.

اسکای نیوز عربی گزارش می دهد: “حملات هوایی آمریکا به پایگاه شبه نظامی الحشد الشعبی در منطقه روستای الخورای استان الانبار به وقوع پیوسته است”.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 4

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir