بیوگرافی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین متولد 3 تیر 1360 در تهران می باشد ، فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت صنعتی می باشد و اکنون به عنوان خواننده و بازیگر شناخته می شود . ( بیوگرافی فرزاد فرزین و همسرش + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگی فرزاد فرزین
تاریخ تولد 3 تیر 1360
محل تولدتهران
مدرک تحصیلی لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران
همسر شیوا کاکاخانی
بیوگرافی فرزاد فرزین و همسرش + حواشی و اینستاگرام
فرزاد فرزین ماشین
فرزاد فرزین

خانواده فرزین

پدر فرزاد فرزین یکی از چهره های سیاسی و مدیریتی کشور می باشد ، وی سابقا مشاور وزیر راه بوده است . مادرش کارمند اداره ثبت احوال بوده و به مقام ریاست هم رسیده بوده است .فرزاد فرزین یک خواهر بزرگتر از خود به نام « نیلوفر » دارد.

بیزار از مدرسه

در دوران مدرسه به دلیل شیطنت و بازیگوشی علاقه ای به درس و این چیز ها نداشت ، گفت است که دوست ندارد دوباره متولد شود زیرا از دوران مدرسه و درس خواندن بیزار می باشد و اکنون کتاب نمی خواند و مطالعاتش بیشتر از مجلات و روزنامه ها می باشد .

علاقه مند شدن به موسیقی

خواهرش نیلوفر کلاس پیانو میرفت و یک کیبورد در خانه داشت ، فرزاد در آن زمان 2 سال بیشتر نداشت و این ساز برایش جذاب بود کم کم خانواده متوجه علاقه او به موسیقی شدند .

زمانی که نوجوان بود آهنگ های دیگران رو می نواخت ولی کم کم به فکر ساخت آهنگ افتاد و تا 17 سالگی به جایی رسید که آهنگ می ساخت و به نزدیکانش میداد تا گوش دهند ولی قابل انتشار نبودند …

تاریخ تولد فرزاد فرزین
فرزاد فرزین

کلاس خوانندگی

فرزاد فرزین برای خوانندگی آنطور که باید کلاس و دوره نرفته است ، فقط زیر نظر استاد سروش عازمی سلفژ را فراگرفته است .

گروه کروز

در سال 1380 ( 20 سالگی ) به عنوان آهنگساز وارد گروه کروز شد اما این موضوع زیاد طول نکشید ، و فرزاد برای خوانندگی اقدام کرد و سال 1383 توانست آلبوم « شراره » را منتشر کند و با استقبال مردم در این راه مصمم تر شود .

بازیگری فرزاد فرزین

در سال 1385در فیلم « پسران آجری » با کارگردانی مجید قاری زاده در نقش یک خواننده بازی کرد و پس از آن در چند تله فیلم بازی کرد و با بازی در سریال « عاشقانه » به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1395 دوباره به سمت بازیگری چرخش کرد و در سال 1398 در سریال مانکن در نقش بهرام به طور جدی یک نقش طولانی را بازی کرد .

فرزاد فرزین در مانکن
فرزاد فرزین در مانکن
فرزاد فرزین مانکن
فرزاد فرزین مانکن

ممنوع الکار شدن

فرزاد فرزین مدتی در شبکه ماهواره ای mitv فعالیت میکرد( در زمانی که این شبکه مجوز داشت ) با لغو مجوز این شبکه به افرادی که کلیپ های آنها در این شبکه پخش میشد اخطار داده شد ، فرزاد فرزین برای حذف این کلیپ ها تلاش کرد اما موفق به این کار نشد بخاطر همین موضوع 3 سال ( 84 تا 87 ) ممنوع الکار شد و دوره طلایی را از دست داد .

همسر فرزاد فرزین

فرزاد فرزین با خانم شیوا کاکاخوانی در سال 1390 ازدواج کرده است . در آن زمان فرزاد فرزین 30 سال داشت .

همسر فرزاد فرزین
همسر فرزاد فرزین

کنار گذاشتن شعر گفتن

فرزاد فرزین در سال های ابتدایی فعالیت خود در زمینه شعر و ترانه هم فعالیت داشت ولی از سال 1387 به بعد دیگر این کار را انجام نداد ، خودش گفته است وقتی می توان از اشعار روزبه بمانی ، مسعود محمدی و حامد رجبی استفاده کنم چرا خودم را درگیر شعر گفتن کنم ؟

خیاط اختصاصی

فرزاد فرزین برای اجرای کنسرت هایش همواره از لباس های مخصوص استفاده می کند که حاصل کار خیاط اختصاصیش می باشد .از سال 1390 با این فرد اشنا شده است و همواره در کنسرت های فرزاد فرزین حضور داشته است تا عیب و ایراد های کارش را پیدا کند و برای کنسرت های بعدی برطرف کند .

فرزاد فرزین بهنام بانی
فرزاد فرزین بهنام بانی

بالاترین دستمزد در میان خواننده ها

فرزاد فرزین به عنوان گران ترین خواننده ایرانی شناخته می شود که البته برای خاص بودن کنسرت هایش همیشه طرح هایی دارد که با دیگران متفاوت باشد خودش گفته است : گران مفهوم جالبی نمی باشد ، دستمزدم نسبت به دیگران بالا تر می باشد چون کاری که انجام می دهم متفاوت است …

عصبی

فرزاد فرزین بسیار انتقاد پذیر و صبور می باشد اما بعضی وقت ها به سرعت عصبی می شود و خودش در این مورد گفته است : در دلم چیزی نیست و با قصد و نقشه قبلی حرفی رو نمیزنم و فقط اون لحظه عصبی میشم و تموم…

ویکی پدیا فرزاد فرزین
فرزاد فرزین

طرفدار تیم پرسپولیس

بسیار به فوتبال علاقه دارد و از طرفداران دو آـیشه پرسپولیس می باشد ، در بین تیم های خارجی قدیم ها طرفدار رئال مادرید بود اما اکنون طرفدار بارسلونا می باشد .


اینستاگرام فرزاد فرزین

farzadfarzin1


عکس فرزاد فرزین
عکس فرزاد فرزین

اوقات فراغت

اوقات فراغتش را با دیدن سریال های خارجی و پلی استیشن پر میکند و اگر فرصت بیشتری داشته باشد به سفر میرود بخصوص سفر به آسیای شرقی و اروپا که علاقه زیادی به این نواحی دارد .

ملکه گدایان

سریال نمایش خانگی « مله گدایان » به کارگردانی « حسین سهیلی زاده » و نویسندگی « امین محمودی » و « حامد افضلی » در مرحله پیش تولید می باشد و فرزاد فرزین به عنوان یکی از بازیگران این سریال تست گریم انجام داده است .

فرزاد فرزین پیش تر در سریال مانکن ساخته ی حسین سهیلی زاده نیز بازی کرده بود .

فرزاد فرزین در ملکه گدایان
فرزاد فرزین در ملکه گدایان

جوایز و افتخارات

  • برنده بهترین آلبوم موسیقی پاپ به انتخاب مردم – سال 1397
  • برنده تندیس مرغ طلایی بهترین آلبوم پاپ برای آلبوم شانزلیزه – سال 1396
  • برنده جایزه بهترین تیتراژ سال در بخش مردمی جشنواره موسیقی ما برای قطعه واسه آبروی مردمت بجنگ – سال 1391
  • برنده تندیس انسانیت در دوازدهمین سالگرد باشگاه هنرمندان – سال 1392
  • برنده جایزه بهترین آلبوم سال از نگاه مردم برای آلبوم شخصی در جشنواره موسیقی ما – سال 1392
  • برنده جایزه بهترین قطعه موسیقی اجرای زنده در Art-Football Festival مسکو روسیه برای اجرای باتو – سال 2014
  • برنده جایزه بهترین قطعه موسیقی پاپ سال در جشنواره سالانه موسیقی ما برای عاشقانه – سال 1395
  • برنده تندیس خداحافظ دنیا در جشنواره شعر مدافعان حرم – سال 1396
جوایز فرزاد فرزین
جوایز فرزاد فرزین

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 98

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir