بیوگرافی سیجل

سیاوش جلالی خواننده رپ متولد 15 مهر 1364 در تهران می باشد ، وی مدرک کارشناسی شیمی و کارشناسی ارشد مهندسی فرآیند از فرانسه دارد.

نام نام خانوادگی سیاوش جلالی
نام هنریسیجل
تاریخ تولد15مهر 1364
محل تولدتهران
همسرنازنین ( از 1390 تا کنون )
بیوگرافی سیجل خواننده
بیوگرافی سیجل خواننده

تنفر از رپ

در دوران نوجوانی زمانی که رپ در میان خواننده های ایرانی خیلی رایج شده بود از این سبک متنفر بود اما اکنون که همه ی خواننده های رپ محو شده اند سیجل به رپ علاقه مند شده است .

شدت این حس در او به حدی بود که اگر در یک مهمانی آهنگ رپ پخش می شد از مهمانی خارج میشد تا آهنگ تمام شود .

خانواده مرفه

سیاوش جلالی یا همان سیجل از خانواده ای مرفه می باشد ، پدرش خلبان هواپیمای مسافربری بوده است که در سال 92 درگذشته است . تنها فرزند خانواده است و در 16 سالگی برای ادامه ی تحصیل به فرانسه رفت و تا کنون نیز در خارج از کشور زندگی می کند .

پس از مهاجرت به مدت یکسال زندگی برایش سخت میگذشت تا این که با علیرضا جی جی دوست می شود و یک روز به اصرار او به تماشای فیلم مایل8 رفت و تحت تاثیر این فیلم به سبک رپ علاقه مند می شود . نقش اول این فیلم را امینم بازی کرده است .

سجیل خواننده
سیجل خواننده

عضویت در زدبازی

زمانی که 20 ساله بود ( 1384 ) با معرفی دوستش علیرضا جی جی وارد گروه زدبازی شد و اندکی بعد به عنوان یکی از خواننده های این گروه به شهرت رسید ، 3 سال بعد توانست آهنگ فیلم تیغ زن را بخواند و از این نظر به خوانندگی خود سر و شکل داد .

  • مهراد مستوفی (مهراد هیدن) (Hidden) متولد سال ۱۳۶۳
  • سهراب مراد خواه (سهراب ام جی) (MJ) متولد سال ١٣۶۴
  • سیاوش جلالی (سیاوش سیجل) (SijAl) متولد سال ١٣۶۴
  • علیرضا جزایری (علیرضا جی جی)(JJ) متولد سال ١٣۶۴

عدم ثبات کاری

سیاوش جلالی ( سیجل ) را نمی توان در یک چهارچوب و سبک مشخص تعریف کرد ، بطور مدام سبک و رویه کاریش را عوض می کند و از این نظر نتوانسته است طرفداران همیشگی برای خود پیدا کند .

همسر سیجل

سیجل و نازنین مدت هاست با یکدیگر رسما ازدواج کرده اند و طبق گفته خود تاریخ ازدواجشان 1390 می باشد ، این زوج در فضای مجازی از لحظات زندگی خود زیاد پست منتشر می کنند و به گفته سیجل زیاد اهل شادی و خنده هستند .

همسر سیجل خواننده
همسر سیجل خواننده

علاقه به ساسی مانکن

یا اینکه سبک من و ساسی متفاوت می باشد ولی آهنگ های ساسی را دوست دارم و در مهمانی ها ساسی مانکن گوش می دهم و به نظرم بهترین سبک خوانندگی را دارد .

مدیریت زدبازی

مذاکره با کنسرت گذار ها و اسپانسر های مالی بر عهده من است و فکر میکنم به خاطر روحیه مهندسی که دارم این کار را من انجام میدهم ، در مورد کار ها آهنگ را من انتخاب می کنم و بچه ها هر کدام بخشی را به عهده میگیرند و علیرضا کار را کامل می کند .

ویکی پدیا سیجل خواننده
سیجل خواننده

اینستاگرام سیجل خواننده

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4 تعداد آرا: 45

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir