ایسکو آلارکون سوآرز متولد ۱ اردیبهشت ۱۳۷۱ در بنالمادنا- اسپانیا فوتبالیست می باشد .

بیوگرافی ایسکو و همسرش

نام نام خانوادگیایسکو آلارکون سوآرز
Isco Alarcon Suarez
نام کامل فرانسیسکو رومن آلارکون سوارز
Francisco Román Alarcón Suárez
تاریخ تولد سه شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۷۱
محل تولد بنالمادنا،  اسپانیا
قد 1.76 m
وزن 79 kg
ملیت اسپانیایی
تیم باشگاهیرئال مادرید
پست وینگر هجومی راست
شماره پیراهن باشگاهی22
شماره پیراهن ملی14
مبلغ آخرین قرارداد ۲۴ میلیون یورو 
تحصیلاتدیپلم
همسر اول ویکتوریا کالدرون
همسر دوم کارمن مونوز
همسر سوم سارا سالامو
Sara Sálamo
فرزند فرانسیسکو آلارکان کالدرون (پسر ) از همسر اول
تئو ( پسر ) از همسر سوم
ویکی پدیا ایسکو
ویکی پدیا ایسکو

خانواده ایسکو

ایسکو در محله آریو دلا مایل در مالاگا متولد شده است و پدرش پاکو آلارکون کارگر هتل بوده و مادرش جنی سوارز خانه دار بوده است.ایسکو برادر بزرگتر از خود به نام آنتونیو کارلوس دارد و در این سال ها پدرش مدیر برنامه او بوده است .

شروع فوتبال

زمانی که 5 سال بیشتر نداشت در مدرسه فوتبال شهر خود( بنالمادنا ) فوتبال را آغاز کرد ، تا هفت سالگی در این مدرسه فوتبال تمرین میکرد تا اینکه اتلتیکو بنالمادنا او را انتخاب کرد و تا 14 سالگی در این تیم بود .

مشکلات اسکلتی

ایسکو زمانی که متولد می شود با پاهای پرانتزی و مشکل در استخوان پا روبرو بوده است ، در دوران کودکی با توجه به اضافه وزنی که داشت درمان این مشکل کمی به تاخیر افتاد اما در همان دوران به اصرار برادرش تصمیم میگیرد وزن خود را کاهش دهد و درمان پای پرانتزی خود را جدی بگیرد .

او معتقد است نوع دریبل زنی خاصی که دارد این است که در ابتدا با پاهای پرانتزی فوتبال را فراگرفته است و پس از درمان هنوز آن سبک را دارد.

ایسکو بازیکن فوتبال
ایسکو بازیکن فوتبال

پیوستن به والنسیا

در سال 2006 ( 14 سالگی ) در یک تورنومند منطقه ای شرکت کرد و در آنجا توسط استعداد یاب های تیم والنسیا انتخاب شد و با او قرارداد بسته شد ، مدتی به عنوان بازکین ذخیره در تیم نوجوانان والنسیا حضور داشت .

در سال 2009 ( 17 سالگی ) توانست به تیم ب والنسیا راه پیدا کند و با درخشش خوبی که داشت فورا به تیم اصلی والنسیا پیوست اما در تیم اصلی والنسیا نتوانست آنچنان خوب باشد .

پیوستن به مالاگا

در سال 2011 بالاخره از تیم والنسیا جدا شد و به تیم مالاگا پیوست ، در آن زمان ایسکو 19 سال داشت و با قرارداد پنج ساله دوره ی جدیدی از فوتبال خود را آغاز کرد.

زمانی که در مالاگا بود توانست در برابر رئال مادرید گل بزند و تیمش برنده ی بازی شود ، این برد پس از 29 سال برای مالاگا تکرار شده بود و برای طرفداران این تیم خیلی ارزشمند بود .

ایسکو توانست موفقیت های خود در مالاگا را تا جایی ادامه دهد که در سال 2012 به عنوان بهترین بازیکن جوان قاره اروپا معرفی شود .

پیوستن به رئال مادرید

پرز مالک رئال مادرید به دنبال خریدن ایسکو بود تا اینکه در 26 ژوئن 2013 توانست با ایسکو و مالاگا به توافق برسد و با قرارداد 5 ساله ایسکو را به تیم کهکشانی ها ببرد. ایسکو در تیم رئال مادرید پیراهن شماره 22 را بر تن میکند.

ایسکو رئال مادرید
ایسکو رئال مادرید

دعوت به تیم ملی

ایسکو در 16 سالگی به تیم جوانان اسپانیا دعوت شد ، در سال 2013( 21 سالگی ) نیز به تیم بزرگسالان اسپانیا دعوت شد .

ایسکو در 15 نوامبر 2014 توانست اولین گل ملی خود را در مقابل بلاروس به ثمر برساند . اکنون ایسکو با پیراهن شماره 14 در تیم ملی اسپانیا بازی میکند .

نام گذاری سگ

در اسپانیا اگر کسی را دوست داشته باشند نام او را بر روی سگ خود قرار میدهند ، ایسکو به دلیل علاقه به مسی نام سگ خود را مسی گذاشته بود و در مصاحبه ای گفته بود که مسی بهترین بازیکن جهان است و سگ من بهترین سگ دنیا هست .

زمانی که به رئال مادرید رفت گفت : نام سگم را پدرم انتخاب کرده است و من نقشی در انتخاب این اسم نداشته ام …

توهین به رئال مادرید

زمانی که در والنسیا بازی میکرد گفته بود رئال مادرید تیم متکبری است که با بازیکن هایش خوب رفتار نمی کند .در سال 2011 زمانی که مورینیو مربی رئال مادرید بود مورینیو و رئال مادرید را با کلمات تندی مورد انتقاد قرار داد .

ترور نافرجام

در تاریخ 9 اکتبر 2017 زمانی که بازی تیم های ملی اسپانیا و رژیم اشغالگر قدس در پیش مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در جریان بود یک تماشاگر صهیونیست با یک چاقوی 15 سانتی متری قصد حمله به ایسکو را داشت که توسط پلیس شناسایی شد و دستگیر شد .

همسر اول

ایسکو در 18 سالگی با ویکتوریا کالدرون ازدواج کرد و صاحب فرزند پسری به نام فرانسیسکو آلارکان کالدرون (2014 ) شدند ولی این رابطه ادامه پیدا نکرد و این زوج در اواخر 2015 از یکدیگر جدا شدند .

ویکتوریا کالدرون
ویکتوریا کالدرون

همسر دوم

سال 2016 ایسکو ازدواج دوم خود را با کارمن مونز ( مدل اسپانیایی ) اعلام کرد و این ازدواج نیز دوام چندانی نداشت . کارمن مونز زمانی که در سال 1396 باشگاه بارسلونا خواهان ایسکو بود با این موضوع مخالفت کرد و ایسکو هم به همین دلیل از رفتن به بارسلونا صرف نظر کرد .

کارمن مونوز همسر دوم ایسکو
کارمن مونوز همسر دوم ایسکو

همسر سوم

در سال 2017 با سارا سالامو بازیگر اسپانیایی ازدواج کرد و از این ازدواج نیز صاحب یک پسر به نام تئو شده است . سارا سالامو یک روز به عنوان طرفدار در میان جمعیت طرفداران ایسکو حاضر شده بود و دسته گلی را به او داد ، در این زمان عشق در یک نگاه در وجود ایسکو شکل گرفت و رابطه ی عاشقانه بین این دو به وجود آمد .

sarasalamo
sarasalamo
سارا سالامو عکس
سارا سالامو عکس

سارا سالامو و اصغر فرهادی

سارا سالامو به عنوان یکی از بازیگر های فرعی فیلم « همه می دانند » به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر کرده است .

سارا سالامو
سارا سالامو

قرارداد با آدیداس

تا سال 2018 ایسکو با شرکت نایک همکاری داشت اما یک اختلاف باعث شد ایسکو به دنبال برند جدیدی برای اسپانسری خود رفت و توانست با آدیداس قرارداد 2 میلیون یورویی امضا کند.

قهر با رونالدو

در رقابت های جام جهانی 2018 پس از این که رونالدو در برابر تیم اسپانیا هتریک کرد ، ایسکو به شوخی گفت : پس از این با رونالدو قهر است…

لقب ماخیا

ماخیا به اسپانیایی یعنی جادوگر می باشد . این لقب از زمانی که به رئال مادرید پیوست برای او استفاده می شود .

خوشحالی بعد از گل با راموس

ایسکو و راموس طبق یک قرار با یکدیگر هرگاه گل بزنند ، طرف مقابل باید کفش زننده گل را بو کند ، این نوع شادی گل با انتقاد های زیادی روبرو شده است ولی برای این دو نفر خوب خبر ساز بوده است .

صفحه اینستاگرام ایسکو

صفحه اینستاگرام سارا سالامو


همسر ایسکو
همسر ایسکو
سارا سالامو
سارا سالامو

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 366

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir