بیوگرافی مجید افشاری

مجید افشاری کمدین و مجری تلویزیون متولد آذر 1358 در تهران می باشد ، وی مدرک کارشناسی ارشد مکانیک با گرایش سیالات از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

نام نام خانوادگیمجید افشاری
تاریخ تولدآذر 1358
محل تولدتهران
نام پدرحسن
مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مکانیک
با گرایش سیالات از دانشگاه آزاد اسلامی
وضعیت تاهلمجرد
مجید افشاری و هلالی
مجید افشاری و هلالی

مشکل ریه

در دوران کودکی بسیار به فوتبال علاقه داشت و علت آن را تماشای انیمیشن فوتبالیست ها می داند ، مجید افشاری به شدت پیگیر فوتبالیست شدن بود تا این که متوجه مشکل ریه ی خود شد و مجبور شد ورزش را کنار بگذارد .

دوران خبرنگاری

مجید افشار یکی از افرادی می باشد که در دوره های خبرنگاری باشگاه خبرنگاران جوان شرکت کرده بود و توانسته بود حتی به عنوان گزارشگر در این خبرگزاری کار کند ، چندین گزارش توسط وی برای پخش از تلویزیون تهیه شد اما زمانی که پخش شد به این نتیجه رسید که آنجا جای او نبود .

او از خبرنگاری دنبال ارتباط با اهالی سینما بود تا اینکه بتواند راهی برای ورود به دنیای هنر پیدا کند اما خبرنگاری برای او این کارکرد را نداشت .

مجید افشاری جشنواره فجر
مجید افشاری

حضور در خندوانه

در دور اول مسابقه خنداننده شو با توجه به اجرا های خوبی که داشت تا فینال جلو برود و در فینال با کسب بیش از 1.5 میلیون رای به مقام دوم رسید در آن دوره میثم درویشان پور به مقام اول رسید و این موضوع با توجه به کپی بودن اجرای فینال او با جنجال های فراوانی روبرو شد .

در این میان مجید افشاری با انتشار یک استوری از وضعیت حاکم بر خندوانه در مراحل قبل از فینال نشان داد که عده ی زیادی نمی خواستند او حتی به فینال برسد .

استوری مجید افشاری
استوری مجید افشاری
مجید افشاری خندوانه
مجید افشاری خندوانه

مجید افشاری در مسابقه خنداننده شو در گروه حسن معجونی قرار داشت .

مفاهیم بعضا غیر اخلاقی در استندآپ های وی باعث شد عده ای به فضای نظارتی بر شبکه نسیم اعتراض کنند و در این میان روزنامه کیهان با انتشار مقاله ای خواستار این بود که این کمدین در سایر برنامه های تلویزیونی به کار گرفته نشود .

می توان تا حدود زیادی حرف های مقاله کیهان را منطقی و درست دانست زیرا تلویزیون یک مخاطب عام دارد که شامل کودکان و نوجوانان می شود و نمی توان اجازه داد که مسائل دو پهلو و غیر اخلاقی در این رسانه عادی شود.

سن مجید افشاری
سن مجید افشاری

ورود به دنیای بازیگر

مجید افشاری در همه ی این سال ها آرزوی ورود به سینما را داشت و عاقبت در سال 1397 توانست در فیلم « بازیوو » به کارگردانی امیرحسن قهرایی با لیندا کیانی ، پژمان بازغی همبازی شود .

مجید افشاری کمدین
مجید افشاری کمدین

اجرا در آی فیلم

در تابستان 1398 مجید افشاری با برنامه ی « ایرانیوم » توانست مجری گری را نیز تجربه کند ، او در این برنامه با هنرمندان مصاحبه میکرد و توانست بیننده زیادی را جذب کند .

لحن خسته

مهمترین ویژگی اجراهای مجید افشاری گذشته از محتوا ، لحن خسته و وارفته او می باشد که بسیار دلنشین می باشد و هر موضوعی را بامزه میکند .

مجید افشاری
مجید افشاری

همسر مجید افشاری

مجید افشاری ازدواج نکرده است و هنوز مجرد می باشد ، تصاویری از وی همراه طرفدارانش منتشر شده است که به اشتباه تصویر همسر او معرفی شده است .

اینستاگرام مجید افشاری


مجید افشاری
مجید افشاری

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 6

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir