محمد هیراد حاتمی فر

محمد هیراد حاتمی فر مجری و مدیر دولتی متولد 14 اسفند 1364 در تهران می باشد ، وی در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی به پست های متعددی منصوب شده است .

نام نام خانوادگی محمد هیراد حاتمی فر
تاریخ تولد 14 اسفند 1364
محل تولد تهران
وضعیت تاهلمتاهل
فرزند یک دختر بنام وَندا
مدرک تحصیلیکارشناسی ارشد مدیریت صنعتی

حاتمی فر تحت عنوان روزنامه نگار و مجری تلویزیون فعالیت خود را آغاز کرد اما پست های دولتی یکی پس از دیگری برای او فراهم شده است.

محمد هیراد حاتمی فر
محمد هیراد حاتمی فر

شروع فعالیت رسانه ای

محمد هیراد حاتمی فر در سال 1384 ( 20 سالگی )تحت عنوان روزنامه نگار با روزنامه شرق ، همشهری ، اعتماد و خبرگزاری ایسنا و خبرآنلاین همکاری کرد.

کارشناسی که مجری شد

حاتمی فر مدتی به عنوان کارشناس در برنامه سلام تهران رادیو از طریق تهیه کننده « زهرا یسراقی » حضور پیدا میکرد تا اینکه 2 سال بعد اجرای این برنامه را برعهده گرفت.

عکس محمد هیراد حاتمی فر
عکس محمد هیراد حاتمی فر

حضور در تلویزیون

پس از فعالیت در رادیو در سال 1392 توانست در برنامه صبحگاهی شبکه سه « ویتامین 3 » در کنار علی ضیاء به عنوان مجری فعالیت کند و به چهره ای آشنا برای مردم تبدیل شود .

سن محمد هیراد حاتمی فر
محمد هیراد حاتمی فر

روزآمد

محمد هیراد حاتمی فر در سال 1393 با اجرای برنامه « روزآمد » که با موضوع اقتصاد ساخته شده بود توانست به عنوان مجری برنامه های تخصصی نیز در صدا و سیما جایی برای خود باز کند . این برنامه از شبکه 5 پخش میشد .

همسر محمد هیراد حاتمی فر

حاتمی فر مدتهاست که ازدواج کرده است و صاحب یک فرزند دختر به نام وندا شده است ، وندا متولد مهر 1394 می باشد .

محمد هیراد حاتمی
محمد هیراد حاتمی

تعریف و تمجید از رفسنجانی

حاتمی فر در پست های اینستاگرامی خود از دولت روحانی تعریف و تمجید میکرد اما انتشار یک پست در مورد حجه الاسلام رفسنجانی و تعریف از اقدامات اقتصادی وی در دوران پس از جنگ بسیار مورد توجه قرار گرفت .

رفسنجانی - محمد هیراد حاتمی فر
رفسنجانی – محمد هیراد حاتمی فر

یک جوان در دولت کهنسال

حاتمی فر در پنجم شهریور 1396 به عنوان دستیار وزیر اقتصاد « کرباسیان » منصوب شد ، دستیار یک پست مشورتی و کمتر اجرایی می باشد اما اندکی بعد در آبان همان سال به عنوان مدیرکل دفتر وزارتی منصوب شد و با سرعت باور نکردنی روند صعود خود در دولت را طی کرد .

در روز یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ جلسه استیضاح وزیر امور اقتصاد و دارایی در صحن علنی مجلس برگزار شد که نمایندگان مجلس با ۱۳۷ رای موافق، ۱۲۱ رای مخالف و دو رای ممتنع طرح استیضاح مسعود کرباسیان را تصویب کردند و به این ترتیب او از سمت خود برکنار شد.

کرباسیان بلافاصله به عنوان معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت معرفی شد و دی ماه 1397 حاتمی فر را به عنوان مشاور خود رد شرکت ملی نفت معرفی کرد .

کرباسیان محمد هیراد حاتمی فر
کرباسیان و محمد هیراد حاتمی فر

اینستاگرام محمد هیراد حاتمی فر

هیئت امام حسین

حاتمی فر در صفحه اینستاگرام خود از مراسم های مذهبی بخصوص عزا داری های امام حسین علیه السلام تصاویر زیادی را منتشر می کند و جایی گفته است زندگی اش را در دستگاه امام حسین علیه السلام به دست آورده است ، وی با محمد حسین پویانفر و مجید بنی فاطمه رابطه دوستانه ای دارد.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 20

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir