فلورا سام و مجید اوجی

فلورا سام در روز 12 آبان سال 44 در شهر شیراز به دنیا آمده است ، وی لیسانس نمایش از دانشگاه تهران دارد . ( بیوگرافی فلورا سام و مجید اوجی + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیفلورا سام
تاریخ تولد12 آبان 1344
محل تولدشیراز
همسرمجید اوجی
فرزندفریال
بیوگرافی فلورا سام و مجید اوجی + حواشی و اینستاگرام
فلورا سام و مجید اوجی
فلورا سام و مجید اوجی

کار هنری خود را با بازیگری آغاز کرده و فیلم نامه نویس و کارگردان هم هست .

آغاز فعالیت هنری

او در سال 59 و هنگامی که دبیرستانی بود در کلاس های مرحوم مجید افشاریان شرکت کرده و بعد از جریان انقلاب فرهنگی به وسیله مجید اوجی به تئاتر راه پیدا می کند .

اولین سریال

فلورا در سال 69 با بازی در سریال مهر و ماه کاری از حمید لبحنده به تلویزیون وارد می شود و بعد از آن در سال 71 در سریال « مزد ترس » بازی میکند .

سینما

وی در سال 74 در فیلم سینمایی « شیخ مفید » بازی میکند که در این فیلم با داریوش ارجمند همبازی می شود ، کارگردان این کار سیروس مقدم و فریبرز صالح به طور مشترک به عهده داشتند .

اما معروف شدن او بر میگردد به بازی در سریال « همسایه ها » در سال 79 که در آن با هنرمندانی همچون : گوهر خیراندیش ، علی نصیریان و محمدرضا شریفی نیا همبازی می شود .

تاهل

خانم سام در سال 62 با مجید اوجی آشنا شده و حدود یکسال بعد با همدیگر ازدواج میکنند و یک دختر به نام « فریال » دارند که در سال 65 به دنیا آمده است .

فلورا سام دختر و دامادش
فلورا سام دختر و دامادش
فریال اوجی و همسرش
فریال اوجی و همسرش

درگذشت مجید اوجی

وی در روز 17 آبان سال 98 پس از گذراندن یک دوره بیماری صعب العلاج و به دنبال آن سکته قلبی فوت میکند ، مرحوم اوجی در سال 40 در شیراز به دنیا آمده است .

مجید اوجی
مجید اوجی

کارگردانی

فلورا سام در سال 87 فیلم نامه سریال نشانی را مینویسد .که علاوه بر آن در این سریال بازی هم کرده است .پس از آن در سال 1391 کارگردانی سریال « راز پنهان » را برعهده میگیرد .

از دیگر سریال های ایشان می توان به : قرارمون پارک شهر ، مرضیه و ما فرشته نیستیم اشاره کرد .

ابهت خانم سام

همسر ایشان مرحوم اوجی در جایی گفتند : که فلورا در خانه ابهت زیادی دارد ، و زمانی که داد بزند من و دختر از ترس پنهان میشویم .

فلورا سام و دخترش
فلورا سام و دخترش

دستپخت

فلورا سام میگوید علاقه بسیاری به آشپزی دارد و بیشتر غذا های شیرازی مثل دمپختک و همچنین قلیه ماهی درست میکند .

نوشتن کتاب

او میگوید تا به امروز کتابی ننوشته ام ، نوشته فیلم نامه خیلی با نوشتن کتاب تفاوت دارد ولی شاید روزی این کار را انجام دهم البته زمانی که به خوبی از عهده آن بر بیایم .

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 86

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir