سیاوش عقدایی مجری رادیو و تلویزیون متولد 14 اردیبهشت سال 65 در تهران می باشد ، وی مدرک کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و کارشناسی الکترونیک دارد.

سیاوش عقدایی

نام نام خانوادگیسیاوش عقدایی
تاریخ تولد14 اردیبهشت 1365
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی الکترونیک دانشگاه آزاد کرج
کارشناسی ارشد هوش مصنوعی دانشگاه خوارزمی
وضعیت تاهلمتاهل
فرزند گیسو
مشخصات سیاوش عقدایی
سیاوش عقدایی برنامه سبقت
سیاوش عقدایی برنامه سبقت

گفته می شود وی اختراعات زیادی دارد اما اکنون به عنوان گوینده و مجری فعالیت می کند .

خانواده عقدایی

تورج عقدایی پدر وی می باشد ، تورج عقدایی از شاگردان دکتر علی شریعتی می باشد که در حال حاضر استاد دانشگاه می باشد ، مادرش در زمینه ادبیات فعالیت می کند .

سال های ابتدایی زندگی خود را در زنجان گذراند ، سپس با خانواده به شهر کرج مهاجرت کرد .

زبان های خارجی

سیاوش عقدایی به زبان های روسی ، انگلیسی و ترکی مسلط می باشد و گفته می شود به کشور های زیادی سفر کرده است .

سیاوش عقدایی کیست ؟
سیاوش عقدایی کیست ؟

بیوگرافی سیاوش عقدایی + حواشی و اینستاگرام

دانشگاه

پس از دیپلم در کنکور شرکت کرد اما نتوانست در دانشگاهی بهتر از دانشگاه آزاد کرج قبول شود ، در دوران دانشجویی بیشتر دنبال اختراع و تحقیق بود تا آنجا که زمانی که بیست سال داشت مدال طلای اختراعات سوئیس را دریافت کرد .

سال 2007 در جشنواره ITEX توانست به مدال نقره دست پیدا کند ، وی در میان دانشجویان برق کشور در یک سال مقام دوم « دانشجوی مخترع » را دریافت کرد.

تعداد اختراعات

گفته می شود وی دوازده اختراع ثبت کرده است و در بیست و یک سالگی کتابی با عنوان « بعد چهارم » تالیف کرد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت .

ورود به صنعت

در زمانی که مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بود کار می کرد و به عنوان مدیر پروژه های نفتی مشغول بود ، گفته می شود اندکی بعد مدیر عامل شرکت اوپاس شد و در پروژه های نفتی زیادی حضور داشته است .

فعالیت در رادیو

زمانی که دانشجوی کارشناسی ارشد بود در زمینه ساخت جلوه های ویژه فعالیت داشت تا این که در سال 1387 ( 25 سالگی ) به رادیو پیوست و در ابتدا در شبکه رادیویی البرز و شبکه دانش گویندگی می کرد .

سیاوش عقدایی رادیو
سیاوش عقدایی رادیو

موسیقی

به علت علاقه به موسیقی نواختن ساز های مختلفی همچون دوتار ، تار و سه تار را فراگرفته است اما نمی توان او را یک نوازنده حرفه ای به حساب آورد اما در زمینه دستگاه ها اطلاعات خوبی دارد .

او با گروه « ابسنت » یک البوم به زبان انگلیسی به اسم « رومی » منتشر کرده است ولی نتوانست مدت زیادی با این گروه فعالیت کند و در نهایت از آنها جدا شد .

سیاوش عقدایی مجری
سیاوش عقدایی مجری

نجات از حوادث

در سال 1387 زمانی که در کشور هند بود یک حادثه تروریستی در پونا اتفاق افتاد که سیاوش عقدایی از آسیب دیدگان آن اتفاق به حساب می آید .

مدتی بعد در یک حادثه ی دریایی در خلیج فارس از یک شناور در حال غرق شدن نجات پدا کرد در حالی که پس از آن شناور به طور کامل به زیر آب رفت .

ازدواج سیاوش عقدایی

سیاوش عقدایی سالهاست که ازدواج کرده است و در سال 1393 صاحب فرزند دختری به نام « گیسو » شده است .

بیوگرافی سیاوش عقدایی + حواشی و اینستاگرام

اجرای برنامه افطار

سیاوش عقدایی در ماه مبارک رمضان سال 1397 برنامه قبل از افطار شبکه اول سیما را اجرا می کرد .

اینستاگرام سیاوش عقدایی


سیاوش عقدایی عکس
سیاوش عقدایی عکس

زبان فارسی

بخشی از مسابقه تلویزیونی «سبقت» که از شبکه اول صدا و سیمای ایران پخش می‌شود در فضای مجازی منتشر شده است که مجری دیگری در برنامه، در گفتگو با یک شرکت‌کننده آذری زبان از او می‌خواهد به ترکی صحبت کند و زبان فارسی را زبان اقلیت ایران عنوان می‌کند. این ویدئو با واکنش‌های گسترده کاربران در صفحات اجتماعی و بحث‌های قومیتی همراه شده است. به دنبال واکنش‌ها و انتقادات بینندگان و کاربران در فضای مجازی سیاوش عقدایی مجری این برنامه، در برنامه بعدی به نمایندگی از تمام اعضای برنامه ساز نسبت به اشتباهی که باعث رنجش بینندگان شده بود عذرخواهی کرد.

عذرخواهی سیاوش عقدایی

شاید علت این اتفاق بر میگردد به یک کتاب خوانی از سیاوش عقدایی که پیدایش آذربایجان را به نوعی روایت کرد و در همان زمان هم واکنش برخی را انگیخت .

آذربایجان سیاوش عقدایی
سیاوش عقدایی توهین به ایرانی ها
سیاوش عقدایی توهین به ایرانی ها

منبع : اسپوتنیک

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 634

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir