فرحناز منافی ظاهر

فرحناز منافی ظاهر در روز اول خرداد سال 39 در شهر اردبیل به دنیا آمده وی مدرک فوق دیپلم هنری از دانشکده هنر دارد .

نام نام خانوادگیفرحناز منافی ظاهر
تاریخ تولد1 خرداد 1339
محل تولداردبیل
همسرمرحوم حسین محب اهری
فرزندانیاسی – اسد
مدرک تحصیلیفوق دیپلم هنر
مشخصات فرحناز منافی ظاهر

فرحناز منافی ظاهر اینستاگرام
فرحناز منافی ظاهر

کار خود را پیش از انقلاب آغاز کرده و ازدواج نموده و دو فرزند هم دارد .

شغل معلمی

خانم منافی معلم هم بوده اند و اینک بازنشسته فرهنگی می باشند ، او می گوید یک زمین که از خواهرم خریدم و ساختم تنها پشتوانه من است همچینی ساز سنتور را به صورت حرفه ای مینوازد .

بیوگرافی فرحناز منافی ظاهر + حواشی و اینستاگرام

بازیگری

در سال 53 با تئاتر کارش را شروع کرد و در یک نمایش به نام ترب که نویسنده ی آن آقای بیژن مفیدی بود بازی کرد منافی در سال 57 به تلویزیون می آید که با پیروزی انقلاب از سال 69 دوباره به تلویزیون باز میگردد .

فرحناز منافی ظاهر
فرحناز منافی ظاهر

رادیو

خانواده وی در سال 48 از اردبیل به تهران مهاجرت کرده و در سن نه سالگی با دادن تست گویندگی در برنامه کودک و نمایش های رادیویی کارش را شروع کرده و پس از آن به دانشسرای هنر میرود .

فرحناز منافی ظاهر کیست ؟
فرحناز منافی ظاهر کیست ؟

ازدواج و متارکه

منافی در سال 55 تا 57 به عضویت یک گروه بازیگری در می آید که مرحوم حسین محب اهری هم در آن گروه بوده است و بدین طریق با یکدیگر آشنا شده و پس از گذشت چند ماه ازدواج می کنند آنها دارای دو فرزند هستند ، یک دختر و یک پسر به نام های یاسی و اسد ولی متاسفانه در سال 79 پس از سال ها زندگی از یکدیگر جدا می شوند .

فرحناز منافی ظاهر قبر حسین محب اهری
فرحناز منافی ظاهر قبر حسین محب اهری

معروف شدن

وی با بازی در سریال این خانه دور است در سال 70 معروف می شود و در سال 74 با سریال پدر سالار به شهرت بیشتری رسیده و پس از آن در سال 1375 در سریال امام علی ع بازی کرده است .

فرحناز منافی ظاهر سریال پدرسالار
فرحناز منافی ظاهر سریال پدرسالار

عیادت از همسر سابق

خانم منافی بعد از سال ها با پیشرفته شدن بیماری آقای محب اهری به دیدار ایشان رفته و از وی عیادت میکند که این کارشان بسیار مورد توجه رسانه ها قرار میگیرد .

دلیل طلاق

فرحناز منافی در مورد طلاق خود می گوید که همسرش آقای محب اهری یکدفعه می گوید که دلش می خواهد تنها زندگی کند و به یکبار بیان می کند که سرطان پرستات داشته و بیمار است ولی من به او گفتم اشکالی ندارد و می توانم از تو مواظبت کنم ، به دکر رفته و خوب می شوی بعدها دچار بیماری اوریون شد و حالش بد شد تا جایی که من او را به حمام میبردم و در آخر نمی خواست با هم زندگی کنیم و جدا شدیم .

ویکی پدیا فرحناز منافی ظاهر
فرحناز منافی ظاهر

اینستاگرام فرحناز منافی ظاهر


فرحناز منافی ظاهر تاریخ تولد
فرحناز منافی ظاهر تاریخ تولد

بیوگرافی فرحناز منافی ظاهر + حواشی و اینستاگرام

رابطه بعد از طلاق

منافی ظاهر با اشاره به خاطرات اشاره می کند:” من همسر سابقم خیلی عاشق بودیم. حتی بعدا که ازدواج کردند همسرشان هم خانه ما آمدند.”اتفاقا یک بار همسر فعلی‌اش به من گفت چرا جدا شدید؟ چون حس کرد من همسر خوبی هستم.

همسر تازه محب اهری می‌گفت تو حسین را لوس کردی. در مورد ماجرای طلاق، سکوت کرده بودم حتی فامیل هم ماجرای طلاق را نمی‌دانست. هنوز هم مرا همسر محب اهری معرفی می‌کنند و من سکوت می‌کنم. حتی حال ایشان را از من می‌پرسند.

منبع : مشرق

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 8

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir