آرش مجیدی

آرش مجیدی در روز 7 اردیبهشت سال 1353 در شهر آباده به دنیا آمده وی لیسانس ادبیات نمایش داشته و ابتدا از تئاتر شروع کرده و به تلویزیون و سینما راه یافته است همسرش میلیشیا مهدی نژاد هم هنرمند می باشد .

نام نام خانوادگیآرش مجیدی
تاریخ تولد7 اردیبهشت 1353
محل تولدآباده
مدرک تحصیلیکارشناسی ادبیات نمایش
همسرمیلیشیا مهدی نژاد
فرزندمیشا
مشخصات آرش مجیدی

آرش مجیدی عکس
آرش مجیدی عکس

دستیار کارگردان

وی سابقه دستیاری کارگردانی هم داشته و این برمیگردد به فیلم « آقا » که در سال 82 ساخته شده است و به عنوان برنامه ریز و بازیگر هم در سال 81 در فیلم گاو خونی حضور داشته است .

گریم های آرش مجیدی
گریم های آرش مجیدی

بیوگرافی آرش مجیدی و همسرش + حواشی و اینستاگرام

زندگی شخصی

مجیدی در سال 83 با میلیشیا مهدی نژاد که 5 سال از وی کوچکتر می باشد ازدواج کرده و این دو یک فرزند دختر دارند به اسم « میشا » ، همسر وی در روز 29 دی ماه 1358 در شهر تهران به دنیا آمده و لیسانس روانشناسی عمومی دارد و به عنوان بازیگر هم فعالیت میکند .

عکس میلیشیا مهدی نژاد
عکس میلیشیا مهدی نژاد

شغل

وی میگوید هیچ شغل دیگری به جز بازیگری ندارد و هیچگاه هم نداشته است ولی به نظر مجیدی اگر فردی می خواهد بازیگر شود زندگی خود را به باد داده است و از نظر امرار معاش به مشکل میخورد .

فرزند

به عقیده وی و همسرش اگر زمانی دخترشان بخواهد بازیگر شود بایستی آنها امکانات و ملزومات این کار را در اختیار او قرار داده و باید او را از چیز هایی که حول این حرفه میگذرد آگاه سازند .

آرش مجیدی و دخترش
آرش مجیدی و دخترش

خانواده

مادر وی فرهنگی بوده و پدرش هم در قسمت متالورژی ذوب آهن کارگر بوده و اینک هردو بازنشسته هستند .

تلویزیون

مجیدی ابتدا در سال 87 در سریال « رستگاران » بازی کرده و دو سال بعد در سریال زیر هشت که کارگردان هر دو کار سیروس مقدم می باشد بازی میکند و به شهرت میرسد .

آرش مجیدی بازیگر
آرش مجیدی بازیگر

نظر وی در مورد فرزند

مجیدی میگوید وقتی انسان بچه دار می شود گویی اتفاق عجیب در زندگی اش افتاده و نظر آدمی نسبت به دنیایی که در آن زندگی میکند عوض می شود .

میشا مجیدی
میشا مجیدی

سرگرمی

در زمان که وقت آزاد دارد به تماشای فیلم مینشیند و بیشتر وقت آزاد خود را با خانواده میگذراند و گاهی مسافرت میروند سینما رفتن هم جز برنامه اش است ، و میگوید در خانه فیلم های مطرح دنیا را میبیند .

نظر والدین نسبت به هنر

آرش مجیدی میگوید که خانواده اش نسبت به رشته تحصیلی وی نظر موافقی نداشته و دلیلشان هم این بوده که با بازیگری نمی توان زندگی را اداره کرد و به همین دلیل مدت زمان زیادی از خانواده دور بوده ولی میگوید الان اوضاع مساعد است .

ویکی پدیا آرش مجیدی
آرش مجیدی

بیوگرافی آرش مجیدی و همسرش + حواشی و اینستاگرام

عکاسی

در گذشته عکاسی انجام میدادم هم صنعتی و هم عکس از طبیعت ولی با کار بازیگری کمتر عکاسی میکنم و دیگر به طور حرفه ای انجام نمی دهم .

آغاز کار با تئاتر

آرش مجیدی کار هنری خود را از شهر شیراز و اجرای تئاتر آغاز کرده و در آن دوره موفق به دریافت رتبه اول بازیگری استان می شود ، و در ادامه برای نخستین بار در سال 77 در سینما با فیلم « شوکران » حضور میباد .

آرش مجیدی در دلدادگان
آرش مجیدی در دلدادگان

فوتبال

مجیدی میگوید من ورزش فوتبال را نمی توانم درک کنم و مطمئن هستم که مشکل از من بوده زیرا فوتبال طرفداران بسیاری داشته و مانند یک زبان بین المللی است علاقه شخصی من ورزش پاراگلایدر است .

اینستاگرام آرش مجیدی


اینستاگرام آرش مجیدی
اینستاگرام آرش مجیدی

بازیگر نقش یحیی در سریال سرباز

آرش مجیدی در سریال « سرباز » که در ماه رمضان سال 1399 از شبکه سه سیما پخش شد در نقش یحیی بازی کرده است .

بازیگران سریال سرباز
بازیگران سریال سرباز

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 54

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir