الهام اخوان بازیگر تئاتر و سینما متولد 9 شهریور 67 در شهر تهران می باشد ، وی مدرک کارشناسی تئاتر و کارشناسی ارشد کارگردانی دارد و این روز ها به عنوان منشی صحنه هم فعالیت می کند . ( بیوگرافی الهام اخوان و همسرش + حواشی و اینستاگرام )

الهام اخوان

نام نام خانوادگیالهام اخوان
تاریخ تولد9 شهریور 1367
محل تولدتهران
وضعیت تاهلمجرد
مدرک تحصیلیکارشناسی تئاتر
کارشناسی ارشد کارگردانی
بیوگرافی الهام اخوان و همسرش + حواشی و اینستاگرام

الهام اخوان بازیگر
الهام اخوان بازیگر
عکس الهام اخوان
عکس الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان و همسرش + حواشی و اینستاگرام

شروع عشق به فیلم

الهام اخوان در زمانی که یازده سال بیشتر نداشت توسط برادرش با فیلم « همشهری کین » آشنا می شود و این فیلم باعث می شود که او به سینما و بازیگری علاقه مند شود .

همشهری کِین (به انگلیسی: Citizen Kane) یا شهروند کین، فیلم درام رازآلود به کارگردانی اورسن ولز و محصول سال ۱۹۴۱ کمپانی آر. ک. ئو آمریکا است. همشهری کین در نه رشته نامزد جایزه اسکار شد که در نهایت برندهٔ جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی برای هرمن جی. منکیویچ و اورسن ولز شد. این فیلم به انتخاب بنیاد فیلم آمریکا بهترین فیلم تاریخ سینمای آمریکا می‌باشد. ( ویکی پدیا )

الهام اخوان
الهام اخوان
قد الهام اخوان
الهام اخوان

تئاتر

الهام اخوان زمانی که 16 سال بیشتر نداشت در تئاتری با کارگردانی « ابراهیم ابراهیمیان » بازی کرد این تئاتر در اصفهان بر روی صحنه میرفت .

خانم اخوان تئاتر را تا دوران دانشجویی پیگیر میکرد ولی در دوران دانشجویی متوجه علاقه ی خود به منشی صحنه بودن شد .

الهام اخوان کیست ؟
الهام اخوان

بازی در فیلم دوزیست

الهام اخوان در سال 97 تئاتری را بازی کرد که مورد توجه « برزو نیک نژاد » و « سعید خانی » قرار گرفت و همین موضوع باعث شد تا از او برای بازی در فیلم سینمایی « دوزیست » دعوت کنند و این گونه خانم اخوان به دنیای سینما وارد شد .

دوزیست به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال ۱۳۹۸ می باشد ، این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت .

الهام اخوان
الهام اخوان

بیوگرافی الهام اخوان و همسرش + حواشی و اینستاگرام

ازدواج الهام اخوان

گفته می شود الهام اخوان همسر یزدان فتوحی می باشد ولی هیچ کدام از این دو نفر در این مورد اطلاعاتی را به رسانه ها نداده اند .

یزدان فتوحی
یزدان فتوحی
همسر الهام اخوان
همسر الهام اخوان

موفقیت

خانم اخوان در مورد این که بالاخره پس از سال ها تلاش توانسته است در این سال به موفقیت برسد احساس خوشحالی و رضایت دارد .

او گفته است بسیار خوشحالم که در رسانه ها من را به عنوان یکی از اهالی سینما میشناسند .


منشی گری

خانم اخوان از سال 1395 به عنوان منشی صحنه فعالیت می کند و در این مدت در آثار زیادی فعالیت داشته است .

  • ساخت ایران ۲ ( 1396 )
  • پنجری
  • شیرین قناری
  • سریال همسایه ها
عکس الهام اخوان جدید
عکس الهام اخوان جدید

اینستاگرام الهام اخوان

الهام اخوان در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت میکند برای مشاهده صحفه ی الهام اخوان بر روی لینک زیر کلیک کنید .

elham.akhaavan/


الهام اخوان اینستاگرام
الهام اخوان اینستاگرام
الهام اخوان
الهام اخوان

شباهت به بیلی آیلیش

بخیلی می گویند بیلی آیلیش و الهام اخوان از نظر ظاهری شبیه به هم می باشند ، یلی آیلیش (Billie Eilish) سه شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۰ در لس آنجلس امریکا به دنیا آمده است ، وی در پانزده سالگی با خوانندگی به شهرت رسید است و اکنون در سطح جهان ده ها میلیون طرفدار دارد .

شباهت الهام اخوان و بیلی آیلیش
شباهت الهام اخوان و بیلی آیلیش
تولد الهام اخوان
تولد الهام اخوان
الهام اخوان
الهام اخوان

نقش گوهر در سریال باخانمان

الهام اخوان، درباره نقشی كه در این سریال بازی می‌كند می‌گوید: در ابتدا خیلی ارتباط با فضای كمدی سریال نمی‌گرفتم، اما آرام آرام با فضای سریال و نقشم ارتباط گرفتم و برایم ملموس شد.
در این سریال نقش گوهر را بازی می‌كنم كه یك دختر نخبه از طبقه پایین شهر است. او دختر باهوشی است كه مرتب مراقب خانواده‌اش است، زیرا خانواده تا حدودی بی‌خیال هستند و او حواسش به آنهاست.
وی ادامه می‌دهد: در مجموع شخصیت این دختر لایه‌هایی دارد كه برایم جذاب بود. البته گوهر یك دختر امروزی هم است، در واقع نگاهش علی‌السویه نیست و به همه چیز نگاه جدی دارد. تقابل روابط او و خانواده‌اش منجر به خلق موقعیت‌های جذابی می‌شود كه به نظرم تماشای آنها خالی از لطف نیست. امیدوارم مردم از تماشای سریال لذت ببرند و دوستش داشته باشند. در مجموع شخصیت‌های این سریال شیرین هستند و در موقعیت‌های بانمكی قرار می‌گیرند.

نقش جدی یا کمدی ؟

این هنرمند در پاسخ به این سوال كه با توجه به این‌كه همیشه نقش جدی بازی ‌كرده‌اید، از بازی در یك سریال كمدی نگران نبودید؟ توضیح می‌دهد: راستش روزهای اول نگران بودم، زیرا برای مخاطبان احترام زیادی قائل هستم و برایم مهم است. دلم نمی‌خواهد به گونه‌ای بازی كنم كه مردم دوست نداشته باشند. به همین دلیل نگران بودم، اما همان‌طور كه تاكید كردم، به مرور و با پیشرفت قصه این نگرانی برطرف شد. البته آقای نیك‌نژاد نقش بسیار مهمی داشت و مرتب این اطمینان را می‌داد كه می‌توانم نقشم را درست ایفا كنم.
وی می‌افزاید: او خیلی خوب راهنمایی می‌كند تا حس‌های‌مان درست باشد. علاوه‌بر آن شنونده پیشنهادهای‌مان است و تعامل بسیار خوبی در صحنه حاكم است. نقش پدر و مادرم را هم در این سریال آقای حسن پورشیرازی و خانم شهره لرستانی بازی می‌كنند.

صمیمیت در کار

البته با خانم لرستانی و دیگر دوستان صمیمی شده‌ایم، این فضای صمیمیت به محیط كار خلاصه نمی‌شود، در بیرون هم ادامه دارد و از او خیلی یاد گرفته‌ام. همچنین كار با آقای پورشیرازی برایم موهبت بزرگی بود، زیرا از او هم خیلی یاد گرفته‌ام، چند سكانس حسی با ایشان داشتم كه برایم خیلی جالب بود. در مجموع خوشحالم با این پروژه همكاری می‌كنم و تجارب خوبی به دست آوردم.
بازیگر نقش گوهر می‌افزاید: كار با آقای نیك‌نژاد تجربه عالی‌ای برایم فراهم كرد و علاوه‌بر این‌كه ژانر كمدی را تجربه كردم، چیزهای زیادی نیز از چنین كارگردان خوش‌ذوقی آموختم.
او كاری با من كرد كه با دوربین دوست باشم و واهمه‌ای نداشته باشم. به همین دلیل هر روز حضورم در سریال باخانمان تجربه فوق‌العاده‌ای است.  

سینما یا تلویزیون

سینما مخاطب های خاص تری به نسبت تلویزیون دارد. انتخاب مدیوم تلویزیون شاید روزهای اول برایم خیلی سخت بود چونکه نمی دانستم از عهده بازی در نقش کمدی برمی آیم یا نه اما کم کم که جلوتر رفتیم دیدم این شانسی بود که من داشتم و با بازی در این سریال به تجربیاتم افزوده شد و بهتر دوربین را شناختم.

واقعیت این است که تلویزیون برای هر بازیگری می توانند سکوی پرتاب باشد اما من هیچ وقت به این فکر نکردم که بین سینما و تلویزیون بخواهم یکی را انتخاب کنم و بیشتر دوست دارم اغلب نقش ها را تجربه کنم. دوست ندارم فقط در نقش کمدی بمانم و آرزو دارم که بهترین نقش ها را بازی کنم.

منبع : جام جمفارس

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 223

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir