بیوگرافی مرتضی غرقی

مرتضی غرقی در روز دوم فروردین ماه سال 39 در شهر تهران به دنیا آمده ، لیسانس الکترونیک و علوم ارتباطات خود را از دانشگاه صدا و سیما گرفته و در ابتدا خبرنگار بوده ودر حال حاضر برنامه سازی انجام میدهد و در کنار آن به نویسندگی نیز مشغول است .

نام نام خانوادگیمرتضی غرقی
تاریخ تولد2 فرودین 1339
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی الکترونیک
کارشناسی علوم ارتباطات
وضعیت تاهلمتاهل
فرزندیک دختر
یک پسر
مشخصات مرتضی غرقی

غروقی بچه ی محله هفت چنار است ، او پس از فارغ التحصیلی دوره ویژه ی abu در رابطه با خبر صوتی و تصویری را گذرانده است .


جوانی مرتضی غرقی
جوانی مرتضی غرقی

بیوگرافی مرتضی غرقی و همسرش + حواشی و اینستاگرام

خانواده

وی میگوید پس از گذشت 30 سال کار و فعالیت در شمال شهر تهران یک آپارتمان 120 متری داشته و یک اتومبیل هم دارد و در میان خبرنگاران از نظر مالی متوسط است .

یک دختر و یک پسر دارد که دختر وی ازدواج کرده و فرزند پسر با خودشان زندگی میکند .

جانباز

غروقی در زمان جنگ ایران و عراق مجروه می شود و گوش چپ وی از کار می افتد این اتفاق در عملیات کربلای 5 برایش افتاده است و پس از این جراحت طبیعاتا نمی توانسته صدا برداری را ادامه داده و حرفه ی خبرنگاری را دنبال می کند .

مرتضی غرقی
مرتضی غرقی

سانسور

وی در مورد سانسور و خطوط قرمز می گوید من در بیش از 15 کشور حضور داشته ام و میدیدم که در آن کشور ها هم خط قرمز وجود دارد و خبرنگارانشان محدودیت زیادی دارند اما در چهارچوب های قانونی تر و باز تر .

مرتضی غرقی کیست ؟
مرتضی غرقی کیست ؟

خبرنگار

غرقی به عنوان خبرنگار در جنگ بوسنی حضور داشته و همچنین در جنگ افغانستان هم به تهیه خبر می پرداخته است و در سال 69 از جنگ خلیج فارس هم گزارش تهیه کرده است .

مرتضی غرقی گزارشگر
مرتضی غرقی گزارشگر

فعالیت در آلمان

ایشان در سال 75 به آلمان میرود و در طول پنج سال به عنوان خبرنگار و مدیر دفتر در شهر های برلین و بن اقامت داشته تا زمان حمله امریکا به عراق که پس از آن در سال 79 ماموریت میابد در آنجا حضور داشته باشد .

نویسنده کتاب

وی تا به امروز سه کتاب نوشته و منتشر کرده است این کتاب ها به نام های از تفنگ تا قلم در مورد خاطرات جنگ بوده و دومین کتاب به نام « خیابان 42 » مربوط به خاطرات نیویورک بوده و سومین کتاب « خاطرات مذاکرات هسته ای » می باشد .

کتاب مرتضی غرقی
کتاب مرتضی غرقی

امریکا

غروقی در سال 83 به دفتر صدا و سیما در سازمان ملل می رود برای گزارش تحولات آن موقع امریکا ، که در رکود اقتصادی شدیدی بوده و با آن دست و پنجه نرم میکرده است .

شش سال بعد به لیبی میرود و برای تهیه گزارش در نیروی های ضد قذافی بوده است ، وی به مدت چند هفته هم در اوکراین بوده و در مورد الحاق کریمه خبر تهیه میکرده است .

مرتضی غرقی و جنازه معمر قذافی
مرتضی غرقی و جنازه معمر قذافی

بیوگرافی مرتضی غرقی و همسرش + حواشی و اینستاگرام

ایران مال

غروق همچنین مدیر روابط عمومی بازار بزرگ ایران « ایران مال » است ، وی کار نویسندگی و کارگردانی و مجری گری هم انجام میدهد و اجرای برنامه بدون مرز تلویزیون در حوزه ی سیاست را هم به عهده دارد .

مجلس

وی در سال 90 برای نمایندگی مجلس کاندید می شود ، و برای هزینه تبلیغات خود منزلش را میفروشد و 60 میلیون تومان پول آن را صرف این کار میکند و اظهار میدارد که کمکی از نظر مالی از هیچکس نگرفته و در آن دوره انتخابات رای نیاورد و یا به گفته خودش نگذاشتند رای بیاورد .

دبیرNGO

سال 94 دبیر « کانون حرفه ای رسانه » می شود ، که هدف آن بالا بردن سطح حرفه ای خبرنگارن می باشد و یک NGO می باشد .

مذاکرات هسته ای

مرتضی غرقی در سال 92 در مذاکرات هسته ای در ژنو و همینطور وین خبرنگار معتمد مذاکرات می شود .

اینستاگرام مرتضی غرقی


مرتضی غرقی و حاتمی کیا
مرتضی غرقی و حاتمی کیا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.5 تعداد آرا: 11

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir