باربد بابایی در روز بیستم شهریور ماه سال 57 در شهر تهران به دنیا آمده است ، لیسانس زبان عربی داشته و کارش را از شبکه ماهواره ای آغاز کرده است و با اجرای برنامه شب کوک در شبکه نسیم به شهرت رسیده است . ( بیوگرافی باربد بابایی + حواشی و اینستاگرام )

بیوگرافی باربد بابایی

نام نام خانوادگیباربد بابایی
تاریخ تولد20 شهریور 1357
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی عربی
وضعیت تاهلمتاهل
فرزند 2 فرزند دختر
بیوگرافی باربد بابایی + حواشی و اینستاگرام

باربد بابایی و پدرش
باربد بابایی و پدرش
باربد بابایی در نوجوانی
باربد بابایی در نوجوانی

بیوگرافی باربد بابایی + حواشی و اینستاگرام

فوبیای باربد

می گوید زمانی که حس میکنم کاری که می خواهم انجام دهم صحیح است ، به هر قیمتی آن را به سرانجام میرسانم ولی ترس از غرق شدن دارم و حتی به استخر نمیروم .

از ارتفاع هم میترسم ولی از هواپیما نه …

تولد باربد بابایی
تولد باربد بابایی

تئاتر

خودش علاقه به کارگردانی داشته ولی بنا به خواسته خوانده متجرمی می خواند و در سال اول دانشگاه گروه تئاتری را شکل میدهد و سه سال هم با این گروه کار میکند آن زمان 19 ساله بوده است .

برنامه ماه منیر

باربد نتوانست برای ادامه اجرای برنامه شبکوک مجوز بگیرد ، ولی یکسال بعد در برنامه ای که به مناسبت میلاد پیامبر اکرم ص بوده به نام ماه منیر به مدت 4 شب اجرای آن برنامه را به عهده داشته است .

ایران موزیک

وی مدتی را در پشت صحنه شبکه مهاجر و برنام هایران موزیک و موزیک ما مشغول به کار بوده که در ادامه امیر غفارمنش به او پیشنهاد مجری گری برنامه را میدهد ، باربد وقتی در این شبکه کار میکرده از سمت تلویزیون ایران برای اجرا دعوت می شود ، که به گفته خودش قبول نکرده و این به دلیل دوست نداشتن آن کار ها بوده است .

تاریخ تولد باربد بابایی
تاریخ تولد باربد بابایی

خوانندگی

او برای برنامه هایی که خودش ساخته خوانندگی تیتراژ انجام داده ولی به شکل حرفه ای به خوانندگی روی نیاورده است ، او به دلیل بازی در یک فیلم گیتار زدن هم یاد گرفته است .

باربد بابایی عکس
باربد بابایی عکس

بازیگری

باربد نخستین بار در سال 77 در نمایش پرتگاه بازی میکند و حضور وی در تلویزیون بر میگردد به دو سال بعد از آن و بازی در سریالی برای شبکه یک به نام « روز های به یاد ماندنی » که نقش فرعی در آن داشته و پس از آن در چند تله فیلم هم بازی کرده است .

آلمان

باربرد یک دفتر موسیقی در شهر هامبورگ آلمان دارد و کار برگزاری کنسرت و تهیه کنندگی آن را به همراه یکی از دوستان خود در آن جا عهده دارد است و بخاطر همین فعالیتش در آن کشور همواره برای اجرا در شبکه های ماهواره ای پیشنهاد دارد .

برنامه موسیقی محور

وی در صدد بوده تا برنامه ای مختص موسیقی در سال 86 بسازد و مجوز برای نمایش خانگی آن را هم از ارشاد میگیرد ولی با این حال کارش به نتیجه نمیرسد .

باربد بابایی مجری
باربد بابایی مجری

برنامه شبکوک

یکی از برنامه های پرطرفدار که اجرای آن را باربد به عهده داشته برنامه شبکوک بوده که در سال 1394 از شبکه نسیم پخش می شده است و تهیه کننده آن آقای دمیرچی بودند .

شبکوک یک برنامه استعدادیابی موسیقی بود .

قد باربد بابایی
باربد بابایی

بیوگرافی باربد بابایی + حواشی و اینستاگرام

زندگی شخص

باربد متاهل بوده و 2 فرزند دوقلو دارد که نوجوان و 15 ساله هستند ، در گذشته شایعات بسیاری بود که غزل حشمت مجری شبکه مهاجر همسر باربد می باشد ولی آنها فقط در یک برنامه با یکدیگر همکار بوده اند و تنها انتشار عکسی از آنها باعث به وجود آمدن این شایعه شده بود .

دختران باربد بابایی
دختران باربد بابایی

نظر سنجی

باربد در یک نظرسنجی که در اینترنت انجام شد یکی از دو مجری منتخب توسط مردم از نظر ظاهر و تیپ بوده است .

مجری باربد بابایی
مجری باربد بابایی

خانواده

وی از زمانی که 17 سال داشته کار کرده است و خرج و مخارج خودش را تامین کرده است ، و این در حالی است که پدرش در خارج از ایران رستوران داشته و از وضع مالی خوبی برخوردار است .

اینستاگرام باربد بابایی

برای مشاهده پیج باربد بابایی در اینستاگرام ، بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.instagram.com/barbodbabaee


باربد بابایی کیست ؟
باربد بابایی

تب تاب

«هر تبی یه تابی داره» این یکی از شعارهای برنامه‌ای است که هر سه شنبه با اجرای باربد بابایی روی آنتن می‌رود و قرار است در فاصله‌ای کمتر از چند متر از زمین روی دکوری معلق تاب بخورد.

لوکیشن برنامه «تب تاب» در یک سوله بزرگ در شهر آفتاب قرار دارد؛

«تب تاب» یک برنامه شبانه است که بعد از خبر ساعت ۲۲ شبکه سه با اجرای باربد بابایی روی آنتن می‌رفت و تا ۲۳:۳۰ ادامه داشت. این تاک شو شبانه که ساختاری بدیع دارد با محور قرار دادن قابلیت‌های دکور، نظر مردم نسبت به اظهارات مهمان برنامه را در مقابل آنها می‌گذارد تا تاثیر تب اظهارات سوژه‌ای که بر صندلی برنامه می‌نشیند با واکنش‌های مردم رو به رو شده و او را در همان فاصله چندی متری از زمین تاب دهد.

بیوگرافی کامران نجف زاده + حواشی و اینستاگرام

باربد بابایی
باربد بابایی

مجری زوجی نو

“زوجینو” اسم یک مسابقه تلوزیونی خانوادگیه که با هدف توجه به بنیان خانواده، ایجاد روحیه شادابی و نشاط و تشویق جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده برای پخش در شبکه سوم سیما طراحی شده. این مسابقه با اجرای باربد بابایی در هر قسمت میزبان دو زوج جوان ایرانیه که شامل بخش های متنوع، مهیج و جذابی بوده و با آیتم های کارشناسی شده توأم با ابتکار و خلاقیت قراره که لحظات شاد و دلچسبی را برای مخاطبین خودش فراهم کنه.

منبع : ایسنا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 240

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir