بیوگرافی عباس غزالی

عباس غزالی در 14 بهمن سال 63 در شهر تهران به دنیا آمده است ، او دیپلم رشته علوم انسانی دارد ، در زمان کودکی عشق شدیدی به بازیگری و فوتبال داشته که با ورود به سن نوجوانی بازیگری را انتخاب می کند .

نام نام خانوادگیعباس غزالی
تاریخ تولد14 بهمن 1363
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیدیپلم علوم انسانی
وضعیت تاهلمتاهل
عباس غزالی

عباس غزالی نوزادی
عباس غزالی نوزادی

بیوگرافی عباس غزالی و همسرش + حواشی و اینستاگرام

بازیگر عباس غزالی
بازیگر عباس غزالی

بازیگر مورد علاقه

از میان بازیگران علی نصیریان ، مرحوم خسرو شکیبایی ، مهدی هاشمی و عزت الله انتظامی را بازیگر محبوب خود می داند ، اما در زمینه بازیگری پرویز پرستویی را اسوه ی خود دانسته و با وی ارتباط داشته و در کارش از او مشاوره میگیرد .

عباس غزالی کیست ؟
عباس غزالی کیست ؟

شیطنت بچگی

غزالی میگوید در دوران کودکی بسیار شیطنت میکرده و همه از دست او عاصی شده بودند ، بگونه ای که در منزلشان وسایل تزئینی سالم نمانده بود .

فیلم دیدن

بهترین تفریح زندگی ام دیدن فیلم است و دوست دارم به جای اینکه بنشینم و چندین قسمت سریال ببینم یک فیلم جذاب تماشا کنم .

خانواده

در خانواده ای پر جمعیت به دنیا آمده و در این اواخر با آمدن خواهرزاده ها زندگی برایشان شیرین تر هم شده و میگوید مادرم هم نوه هایش سرگرم است .

گریم عباس غزالی
گریم عباس غزالی

پرسپولیس

غزالی از هواداران سرسخت تیم قرمز ها می باشد ، و از دیگر علاقه مندی های او مسافرت رفتن است و حس و حال آن را بسیار دوست دارد .

بازیگری

عباس وقتی در دوره ابتدایی مشغول به تحصیل بوده یک آگهی می خواند که تست بازیگری میگیرند ، در آن شرکت کرده و از میان 150 ، سی نفر انتخاب می شوند که او جزء آنها بوده و سپس به دنبال تست های بعدی جزء 10 نفر متخب برای اجرای تئاتر می شود .

عباس غزالی عکس
عباس غزالی عکس

بیوگرافی عباس غزالی و همسرش + حواشی و اینستاگرام

مادر

عباس میگوید در زندگی ام مادرم خط قرمز من است ، و او برایم از هر کسی عزیز تر است جوری که سرم را هم برای او میدهم .

از وقتی پدرم فوت کرد مادرم همه چیز من است .

پدر عباس غزالی
پدر عباس غزالی

تلویزیون

غزالی با سریال انتظار سرخ در سال 77 وارد تلویزیون می شود ، اما معروف شدن وی بر میگردد به سال 90 با بازی در سریال « وضعیت سفید » در نقش بهروز .

کتاب

به مطالعه علاقه زیادی داشته و خواندن کتاب برایش جذاب است ، کتاب های مورد پسندش در زمینه ی تکنولوژی فکر است و عقیده دارد که این کتاب ها به شکل گیری نوع نگاه و افکارش در زندگی بسیار کمک کرده بخصوص در زمینه مسئله مهمی مثل ازدواج .

زندگی خصوصی

عباس در سال 94 ازدواج میکند و همسر وی هم در رشته معماری درس خوانده است .

همسر عباس غزالی
همسر عباس غزالی

خدا

میگوید با یاد خدا دلم آرام میگیرد و بهترین دوست من است و هیچ چیزی نمی تواند به اندازه یاد خدا به من قوت قلب دهد .

فعالیت هنری بعد از ازدواج

غزالی میگوید وجود همسرش باعث شده ، که انگیزه بیشتری برای فعالیت هنری اش داشته باشد و این که عده از هنرمندان می گویند با ازدواج در کارشان دچار مشکل می شوند را در زندگی شخصی خود حس نکرده است .

نجاری

عاشق کار نجاری است و از ساختن وسایل مختلف با چوب مانند صندلی یا میز لذت میبرد ، و نجاری به وی آرامش می دهد .

عباس غزالی بازیگر
عباس غزالی بازیگر

فرخ در سریال شاهرگ

عباس غزالی در سریال « شاهرگ » که در مورد جنایت های گروه منافقین می باشد در نقش « فرخ » بازی کرد، این سریال در تیر ۱۳۹۹ از شبکه دوم سیما پخش شده است .

بازیگران سریال شاهرگ : سیروس گرجستانی ،حسین پاکدل ، نیما رئیسی ، عباس غزالی ، مهدی سلوکی ، آزاده زارعی ، افسانه کمالی و فریده سپاه منصور .

در ایام قرنطینه کرونا به سر می برم. مثل خیلی ها که جدی گرفته اند و جدی هم هست. از این فرصت استفاده می کنم و سریالی را که روی آنتن دارم تماشا می کنم. سریالی است به نام «شاهرگ» که فیلمبرداری آن در تابستان 98 و قبل از کرونا آغاز شد و قرار بود برای ماه رمضان برسد. اما به کرونا خوردیم و مجبور شدیم دو ماه و نیم فیلمبرداری را متوقف کنیم.

وی افزود: کار به ماه رمضان نرسید اما همین که کار را از سر گرفتیم، پیک دوم کرونا شد و با استرس و شرایط وحشتناک سریال را تمام کردیم و بلافاصله هم روی آنتن رفت.

اینستاگرام عباس غزالی


عباس غزالی اینستاگرام
عباس غزالی اینستاگرام

سریال آشوب

آشوب محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج می باشد ،  عباس غزالی، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مالک سراج و شیوا ابراهیمی در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

عوامل اصلی این مجموعه عبارت است از :

کارگردان: امیر پور وزیری، تهیه کننده: مهدی همایونفر، نویسندگان: علی دلگشایی و احسان فکا، مدیرتصویربرداری: آرش خلاقدوست، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: روحالله جعفر بیگلو، مدیرتولید: مجید معدنی، جانشین تولید و مدیرتدارکات: سید مقصود میرهاشمی، طراح صحنه: حمید شهیری، طراح لباس: مژگان عیوضی،بازیگران: عباس غزالی، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مالک سراج، شیوا ابراهیمی، محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج.

بیوگرافی دنیا جهانبهت + حواشی

منبع : ایسنا فارس

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 101

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir