بیوگرافی کیانوش عیاری

کیانوش عیاری در روز 23 اردیبهشت ما سال 30 در شهر اهواز به دنیا آمده ، دیپلم داشته و کارگردان و نویسنده ی کاربلدی بوده و نظرش در مورد سینما این است که برایش حکم اسباب بازی را داشته و عقیده دارد اگر دوباره متولد شود شهردار خواهد شد .

نام نام خانوادگیکیانوش عیاری
تاریخ تولد23 اردیبهشت 1330
محل تولداهواز
مدرک تحصیلیدیپلم
وضعیت تاهلمتاهل
کیانوش عیاری

عکس های کیانوش عیاری
عکس های کیانوش عیاری

بیوگرافی کیانوش عیاری + حواشی و اینستاگرام

فیلم سفارشی

عیاری می گوید فیلم ساز سفارشی نبوده و حاضر است مسافرکشی کرده اما فیلمی نسازد که سانسور شود .

فیلم کوتاه

عیاری در سال 49 یک فیلم کوتاه هشت میلیمتری میسازد به اسم انعکاس با مشارکت برادر خود داریوش که فیلم بردار بوده در سینمای آزاد اهواز.

تاریخ تولد کیانوش عیاری
تاریخ تولد کیانوش عیاری

سیگار

او سیگار را حماقت انسان می داند و میگوید صحبت به شکل پنهانی در مورد دخانیت و عوارض آن در اجتماع موثر است .

مستند

وی مدتها به ساختن فیلم کوتاه میپردازد ، و سال 58 یک مستند ساخته به نام تازه نفس ها که یک فیلم 45 دقیقه ای بوده در باره روز های بعد از انقلاب ، پس از آن سال 63 فیلم « تنوره ی دیو » را کارگردانی کرده است و از بازیگرانی چون : فرزانه کابلی و جهانگیر الماسی برای بازی در آن استفاده کرده است ، تنوره دیو سال 64 برنده سیمرغ بهترین کارگردانی می شود .

کیانوش عیاری کیست ؟
کیانوش عیاری کیست ؟

فیلم کاناپه

عیاری فیلم کاناپه را در سال 95 میسازد با بازی بابک حمیدیان ، فرهاد آئیش ، ابالفضل پور عرب و بیتا بیگی و در آن فیلم از کلاه گیش برای بازیگر های خانم استفاده میکند و به همین دلیل فیلم توقیف می شود ، پس از آن عیاری میگوید که دگر فیلم سینمایی که بازیگر خانم در آن روسری سر کند نمیسازم .

زندگی شخصی

وی متاهل بوده و سالیان سال است که ازدواج کرده است .

دومین سیمرغ

کیانوش عیاری یک بار دیگر در سال 66 برای فیلم آن سوی آتش برنده سیمرغ می شود ، ولی پس از آن در سینما شروع به ساخت فیلم های کمدی میکند که از نظر تجاری موفق بوده و فروش بالایی داشتند .

شهریار

وی در مورد ساخت سریال دکتر قریب می گوید ابتدا می خواستم در مورد شهریار سریال بسازم ولی بعد به این نتیجه رسیدم که شخصیت پزشک امکان دارد به من کمک بیشتری بکند تا یک فرد شاعر…

کیانوش عیاری
کیانوش عیاری

بیوگرافی کیانوش عیاری + حواشی و اینستاگرام

سریال دکتر قریب

وی علاوه بر کارگردانی نویسنده فیلم نامه سریال روزگار قریب هم می باشد، که دوره ی نگارش آن پنج سال طول کشیده است ، سریال دکتر قریب در مورد زندگی وی بوده و 36 قسمت می باشد .

عیاری از سال 81 تا 86 فیلک نامه ی آن را نوشته است ، این سریال از سال 1295 تا 1354 کودکی تا زمان مرگ دکتر محمد قریب را روایت می کند .

خانه پدری

«جواد شمقدری» کارگردان سینما و تلویزیون، درباره اکران فیلم «خانه پدری» گفت: فکر می‌کنم اکران این فیلم بدون اصلاحات لازم یک جنایت فرهنگی است. به خاطر اتفاق‌هایی که ما در سکانس اول این فیلم می‌بینیم که اتفاق‌‌های ناگواری است. حتی سینمای غرب هم چنین صحنه‌هایی را نشان نمی‌دهند، حتی اگر واقعیت داشته باشد.

نمایش صریح و سبعانه قتل ناموسی یک دختر توسط برادر و پدر متشرع خود ـ آن هم با دسته هاون! ـ و زنده به گور کردنش، آنقدر تلخ و گزنده بود که تماشای آن از عهده هر مخاطبی بر نمی‌آمد. این توحش وقتی به اوج رسید که پدر دخترکُش، برای اثبات کرده خود شمشیری را در خاک فرو می‌کند تا خونی شود و آن را به فامیل خود نشان دهد.

خانه پدری کیانوش عیاری
خانه پدری کیانوش عیاری
کیانوش عیاری کارگردان
کیانوش عیاری کارگردان
خانه پدری فیلم
خانه پدری فیلم

بیوگرافی دیبا زاهدی + حواشی و اینستاگرام

منبع : رجا نیوز

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 5

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir