بیوگرافی ماندانا سوری

ماندانا سوری در شش شهریور سال 64 در شهر تهران به دنیا آمده است ، لیسانس مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه علمی کاربردی تهران دارد .

نام نام خانوادگیماندانا سوری
تاریخ تولد6 شهریور 1364
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی مترجمی زبان انگلیسی
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی ماندانا سوری و همسرش + حواشی و اینستاگرام

ماندانا سوری
ماندانا سوری

بیوگرافی ماندانا سوری و همسرش + حواشی و اینستاگرام

مهران مدیری

ماندانا سوری در سال 89 زمانی که سریال نمایش خانگی قهوه تلخ را متوجه بیماری ms خود شد ، و در آن زمان بایستی به صورت هفتگی آمپول تزریق میکرد که هفته ای پانصد هزار تومان هزینه آن بود که مهران مدیری آن را پرداخت میکرده است .

مهران مدیری و ماندانا سوری
مهران مدیری و ماندانا سوری

کلای های سمندریان

ماندا در کلاس های حمید سمندریان شرکت نموده و دوره ی بازیگری را در سال 83 توسط ایشان گذرانده و فن بیان را در کلاس های میکائیل شهرستانی آموزش دیده است .

پوریا ذوالفقاری

وی یک روزنامه نگار سینمایی می باشد و در خبری در سال 97 مینویسد ، قیمت آمپول آونکس برای بیماری ms به 2 میلیون تومان رسیده است که قیمت این دارو برای ماندانا سوری بازیگری که باعث شادی ما می شد و همکلاس گذشته ی وی بسیار گران شده است و به این وسیله اطلاع رسانی می کند و می گوید که در آینده کسی از بی خبری دچار عذاب وجدان نشود و خواسته اش این است که به ماندانا کمک کنند .

پس از آن از طرف هنرمندان فقط 12 میلیون تومان جمع آوری می شود ، که بعد از این کمک اندک پوریا شماره کارت بانکی خانم سوری را منتشر می کند و از مردم می خواهد که به ایشان کمک کنند و پس از آن مبلغی در حدود 300 میلیون تومان کمک های مردمی جمع آوری می شود .

ماندانا سوری بازیگر
ماندانا سوری بازیگر

تئاتر

او پس از یک دوره 4 ساله بین سال های 83 تا 84 در تئاتر فعالیت میکند ، و طی آن برنده دو جایزه ی بازیگری می شود و بعد از آن از طریق تئاتری که بازی میکرد در سال 88 برای بازی در سریال مرد 2 هزار چهره دعوت می شود .

بیماری ماندانا سوری
بیماری ماندانا سوری

ازدواج و متارکه

ماندانا در سال 97 ازدواج کرده و پس از بارداری به دلیل بیماری که دارد بچه را سقط میکند و زندگی مشترکشان به طلاق می انجامد .

قهوه تلخ

او به واسطه بازی در سریال قهوه تلخ در سال 89 مشهور می شود ، در این سریال نقش همسر بابا اتی به نام قیصرالسلطنه بازی کرده است و در آن سال در ابتدای بیماری خود بوده که پس از گذشت سال ها باعث شده وی کمتر از گذشته کار کند .

رامبد

در زمانی شایعه ای بر سر زبان ها افتاده بود که ماندانا سوری همسر رامبد بوده است ، که بعدها معلوم شد این تنها یک شایعه بوده و نام همسر اول رامبد ماندانا روحی بوده است و پس از مدتی دوباره شایعه شد وی با رضا یزدانی ازدواج کرده که آن هم دروغ بود .

عکس جوانی ماندانا روحی
عکس جوانی ماندانا سوری

ورکشاپ

ماندانا در گذشته ورکشاپ برگزار میکرده و هم اکنون ورکشاپ « به شرط بازی » توسط ایشان برگزار می شود .

حنا

او یک گربه نام حنا داشته که در سال 96 از تراس خانه به روی اتومبیلی سقوط میکند و همین باعث مرگش می شود ، و این در حالی است که صاحب ماشین از او 7 میلیون تومان برای آسیب دیدن ماشین خشارت میگیرد .

حیوانات

او یکی از حمایت کنندگان از حیوانات بی سرپناه می باشد ، مخصوصا گربه ها به گونه ای که به جمع آوری آنها و درمانشان می پردازد .

موسیقی

او در کار آواز هم تبحر داشته و برای خانم ها می خواند ، همچنین در مورد بازیگری از فاطمه معتمد آریا ، میکائیل شهرستانی و مهران مدیری به عنوان الگوی خود نام میبرد .

اینستاگرام ماندانا سوری


ماندانا سوری کیست ؟
ماندانا سوری کیست ؟

شدت بیماری

دوست ندارم زیاد درباره بیماری و دردها صحبت کنم اما خود را موظف می دانم باید بگویم در حال حاضر حدود ۱۵ پلاک در سر من وجود دارد. آن هم در نقطه های حساسی چون مخچه، بیش از هشت پلاک در سرم فعال هستند.

چیزی که باید درباره ام.اس دانست این است که این بیماری در وجود هر بیمار با بیمار دیگر متفاوت است. همچنین مسائلی که باعث عود بیماری می شود در هر بیمار با بیمار دیگر تفاوت دارد. قرار نیست هر کسی ام.اس داشت فلج شود. کسی هم نمی تواند به صورت مطلق بگوید ام.اس تا کنون بیماری را فلج نکرده و نمی کند. پلاک های فعال در بدترین موقعیت ممکن در بدن من جا خوش کردند.

بیوگرافی ژاله صامتی و همسزش + حواشی و اینستاگرام

منبع : خبر آنلاین

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 13

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir