بیوگرافی میکائیل شهرستانی

میکائیل شهرستانی در روز اول اسفند سال 41 در شهر تهران به دنیا آمده است ، لیسانس خود را از مدرسه عالی بازیگری صدا و سیما گرفته و سالیان طولانی است که تدریس می کند .

نام نام خانوادگیمیکائیل شهرستانی
تاریخ تولد1 اسفند 1341
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی بازیگری
همسررویا اسدی
بیوگرافی میکائیل شهرستانی + حواشی و اینستاگرام

میکائیل شهرستانی بازیگر
میکائیل شهرستانی بازیگر

مشهور شدن

میکائیل شهرستانی می گوید هیچ زمانی نمی خواستم که مشهور باشم ، زیرا به نقل از پیراندلو از این که زیر نگاه دیگران باشم میترسم و دوست ندارم که به من خیره بشوند و صد البته که روی صحنه تئاتر این گونه نیست .

میکائیل شهرستانی و خسرو شهراز
میکائیل شهرستانی و خسرو شهراز

محله کودکی

میکائیل در محله جمادی الحق در جنوب تهران قدیم که محله ای در پشت انبار نفت است به دنیا آمده و تا سن 5 سالگی در آن محل بوده است و پس از آن چون پدر وی در اداره ثبت احوال و وزارت کشور مشغول به کار بوده به محله کن در قسمت غربی تهران میرود .

نیرو های جوان

میگوید بیشترین تلاشم برای کشف نیروی جوان و با استعداد و همچنین پرورش آن در بازیگری هستم ، آقای شهرستانی خودشان یکی از بزرگان صحنه تئاتر می باشد .

میکائیل شهرستانی
میکائیل شهرستانی

بیوگرافی میکائیل شهرستانی + حواشی و اینستاگرام

اولین نمایش

وی اولین مرتبه در سن بیست سالگی در تئاتری به نام « سرود سرخ برادری » به روی صحنه میرود که این اجرا در تالار قشقایی و با کارگردانی ناصر نجفی بوده است و سه سال بعد در سال 1364 به مدرسه بازیگری میرود .

پیشنهاد نقش خوب

شهرستانی علت کم کاری خود را نبود فیلم نامه ی خوب که باعث برانگیختن انگیزه اش برای قبول یک نقش باشد میداند و میگوید فیلم نامه هایی که به دستش میرسد برایش راضی کننده نیست .

کارگردانی او کارگردانی نمایشی به اسم منطقه جنگی را در سال 69 برای نخستین بار به عهده داشته و سال 71 برای زمان کوتاهی به طراحی صحنه نیز میپردازد .

ویکی پیدیا میکائیل شهرستانی
میکائیل شهرستانی

زندگی شخصی

وی با خانم « رویا اسدی »که نویسنده هستند ازدواج کرده است ، همسر ایشان لیسانس کارگردانی از دانشکده هنر های زیبا و همینطور فوق لیسانس ادبیات نمایشی دارد و از سال 66 مشغول فعالیت هنری می باشد .

آموزش بازیگری

او ابتدا در دانشگاه آزاد اراک مشغول تدریس بدن و بیان می شود ، و پس از آن در دانشگاه سوره و در ادامه در آموزشگاه های امین تارخ و حمید سمندریان به تدریس و تربیت هنرجویان میپردازد و آموزش را در آموزشگاه چهره های ماندگار و مدرسه ی آزاد فیلم و شایان یزد و اندیشه ی نوی کرج در پرونده کاری خود دارد و در حال حاضر آکادمی بازیگری « ژیوار » را تاسیس کرده است .

بازیگری

میکائیل اولین تجربه بازیگری خود را با مجموعه چراغ گاز در سال 74 داشته است ، و پس از آن در فیلمی به کارگردانی علی ژکان به نام سایه به سایه بازی میکند وی همچنین در سریال فاخر « معمای شاه » در سال 1394 در نقش تیمور بختیار به ایفای نقش پرداخته است .

میکائیل شهرستانی در معمای شاه
میکائیل شهرستانی در معمای شاه

اینستاگرام میکائیل شهرستانی


اینستاگرام میکائیل شهرستانی
اینستاگرام میکائیل شهرستانی

سوپراستارها در تئاتر کلاهبرداری است

میکاییل شهرستانی در برنامه مستند پرتره «رخ» تصریح کرد که استفاده از سوپراستارهایی که برای تئاتر تربیت نشده‌اند و فقط برای گیشه به تئاتر می‌آیند، نوعی کلاهبرداری است.

سریال های تلویزیونی میکائیل شهرستانی

سال تولیدنام سریال
۱۳۷۱تلویزیون کابلی بچه‌ها
۱۳۷۵تصویر یک رؤیا 
۱۳۷۹کمین
۱۳۷۹بازگشت به زندگی
۱۳۸۰پدر خاک 
۱۳۸۳نسیم وصل
۱۳۸۵پنجره
۱۳۸۷آواز در باران
۱۳۹۴معمای شاه 
سریال های تلویزیونی میکائیل شهرستانی

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4 تعداد آرا: 8

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir