بیوگرافی ندا کوهی

ندا کوهی روز 15 خرداد سال 65 در شهر مشهد به دنیا آمده است ، لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد فیروزکوه داشته و کارش را از نمایش و فیلم کوتاه آغاز کرده و در حوزه خبرنگاری هم فعال است .

نام نام خانوادگیندا کوهی
تاریخ تولد15 خرداد 1365
محل تولدمشهد مقدس
مدرک تحصیلیکارشناسی مهندسی کامپیوتر
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی ندا کوهی + حواشی و اینستاگرام

ندا کوهی بازیگر
ندا کوهی بازیگر

خبرنگاری

ندا کوهی زمانی خبرنگار هنری « فیلم نت » بوده و در حین برگزاری جشنواره فجر با هنرمندان مصاحبه میکرده است ، وی میگوید راه سختی در پیش داشته و بایستی برای موفقیت بیشتر همچنان تلاش کرده تا به آرزو های خودش برسد .

قد ندا کوهی
ندا کوهی

بیوگرافی ندا کوهی + حواشی و اینستاگرام

علاقه خانواده

والدین ندا علاقه داشتند که او مهندس یا دکتر شود ، چون به اعتقاد آنها ندا هوش بالایی داشته ولی خودش بازیگری را ترجیح می دهد .

زندگی شخصی

او مجرد بوده و ازدواج نکرده است .

عکس ندا کوهی
عکس ندا کوهی

مشهد

ندا کوهی در دانشگاه از سال 83 شروع به فعالیت تئاتر می کند و پس از آن در تئاتر مشهد برای زمان 8 سال مشغول بازی می شود .

تلویزیون

کوهی در سال 1392 اولین حضور خود در تلویزیون را تجربه می کند با سریال « تلخ و شیرین » و در همین سال در سریال « شب های روشن » بازی کرده است ، همچنین در سال 1393 سریال « سیگنال » و سه سال بعد سریال « شب عید » را بازی کرده است .

آموزشگاه بازیگری

او می گوید برای آموزش بیشتر و بهتر هر وقت حس میکردم نیاز به فراگیری و آموختن بیشتر در بازیگری دارم ، در ورکشاپ های افراد شاخصی مثل اصغر همت ، محمد چرم شیر ، ناصر حسینی مهر و آتیلا پسیانی شرکت می کردم .

ویکی پدیا ندا کوهی
ندا کوهی

تله فیلم

وی برای اولین بار با فیلم « به کبودی یاس » در سال 87 جلوی دوربین میرود ، این کار ساخته جواد اردکانی بوده است و دو سال بعد هم در یک تله فیلم به اسم « آسمان هشتم » بازی می کند .

کاندید

ندا کوهی کاندید بهترین بازیگر زن در جشنواره بین المللی تئاتر فجر در قسمت مسابقه مرور ایران می شود که این اتفاق در سال 92 می افتد و دوباره در همان سال بازیگر منتخب مشهد می شود .

ندا کوهی جشنواره فجر
ندا کوهی جشنواره فجر

اینستاگرام ندا کوهی


اینستاگرام ندا کوهی
اینستاگرام ندا کوهی

تاریخ تولد ندا کوهی
ندا کوهی

نمایش سردار

نمایش “سردار”، یکی از فعالیت های گروه تئاتر معاصر به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی مرند از 4 مهرماه در مجموعه تئاتر شهر به‌ روی صحنه رفته است .

این اثر نمایشی که در یازدهمین جشنواره سراسری رضوی اجرا شده و با استقبال مخاطبین نیز همراه بود، و با حضور بازیگرانی چون هدایت هاشمی،نسیم ادبی، احمدکاوری، ندا کوهی، سیدعلی صالحی، فریدون محرابی، حسین پاکدل، ناهیدمسلمی، میرطاهر مظلومی (به ترتیب ورود) در سالن اصلی تئاتر شهر بروی صحنه خواهد رفت.

منبع : ایسنا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 4

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir