بیوگرافی محسن چاوشی

محسن چاوشی روز 8 مرداد ماه سال 58 در خرمشهر به دنیا آمده است ، دیپلم حسابداری داشته و اصالتا کرد می باشد . ( بیوگرافی محسن چاوشی و همسرش + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیمحسن چاوشی
تاریخ تولد8 مرداد 1358
محل تولدخرمشهر
مدرک تحصیلیدیپلم حسابداری
همسراسپاکو یوسفی
فرزندزانکو
محسن چاوشی

در یک خانواده هشت نفره به دنیا آمده ، سه برادر و دو خواهر دارد ، پدر چاوشی کارمند شرکت نفت بوده است .

پدر محسن چاوشی
پدر محسن چاوشی
نوجوانی محسن چاوشی
نوجوانی محسن چاوشی

بیوگرافی محسن چاوشی و همسرش + حواشی و اینستاگرام

کنسرت محسن چاوشی

پس از گذشت ده سال هنوز کنسرتی نداشته است و همین موضوع سبب شده عده ای بگویند که او نمی تواند زنده بخواند و حتی در برنامه ای شهرام آذر ( سندی ) به چاوشی حمله کرده و میگوید که او خواننده نیست و از ابزارآلات موسیقی برای صدایش استفاده میکند .

پس از آن چاوشی ویدیویی منتشر کرده و در آن زنده می خواند تا جواب حرف های دیگران را داده باشد .

زنده خواندن چاوشی

جنگ

وقتی هنوز یکسال نداشته به دلیل شروع جنگ به شهر های مختلف میرود تا اینکه سال 62 به مشهد رفته و تا بیست سالگی در آنجا می ماند ، محسن با درس خواندن میانه ای نداشته طوری که در کلاس پنجم دبسیتان 2 تا تجدید آورده و سال سوم راهنمایی هم تعداد تجدید هایش به ده تا می رسد .

دورانی که در مشهد بوده تفریحش فوتبال و بازی با لاستیک تراکتور بوده است .

عکس قدیمی محسن چاوشی
عکس قدیمی محسن چاوشی

اولین آلبوم

اولین آلبوم چاوشی که به شکل رسمی منتشر شده بر می گردد به سال 87 به اسم « یک شاخه نیلوفر » که توانست مجوز ارشاد را بگیرد ، محسن در سال 86 آهنگ فیلم سنتوری ساخته داریوش مهرجویی را خوانده بود که فیلم توقیف شده و همین موضوع باعث معروف شدن بیشتر چاوشی می شود .

علاقه به موسیقی

این علاقه از نوجوانی در او بوده و از سن کم به موسیقی گوش میداده است و با نواختن ساز های کیبوردی برای خود آهنگ میزده است و می خوانده است .

مادر محسن چاوشی
مادر محسن چاوشی

زخم خورده

چاوشی می گوید در مورد آهنگ هایم که غمگین و پر سوز و گداز است ، عده ای میگویند حتما شکست عشقی خورده ام و یا زخم خورده هستم ولی اصلا این طور نیست و اگر چنین می خواندم بخاطر نبودن عشق بوده است .

خالکوبی سر محسن چاوشی

خالکوبی سر محسن چاوشی
خالکوبی سر محسن چاوشی

کار کردن

چاوشی به دلیل وضعیت دشوار زندگی پس از اینکه درس خود را رها میکند به کار هایی از قبیل فروش سیگار و انواع سوغات مشهد و ادویه روی می آورد و مدتی هم در کلاه دوزی مشغول به کار بوده است .

زندگی شخصی

محسن چاوشی در سال 1388 ازدواج کرده همسرش « اسپاکو یوسفی » می باشد ، آنها یک فرزند پسر به نام « زانکو » دارند .

همسر محسن چاوشی
همسر محسن چاوشی
زانکو چاوشی
زانکو چاوشی
اسپاکو یوسفی
اسپاکو یوسفی

اینستاگرام محسن چاوشی

اینستاگرام اسپاکو یوسفی

خدمت سربازی

محسن پس از کلاس نهم یا همان سیکل به خدمت سربازی رفته و در یگان تشریفات موزیک دژبان ساز ساکسیفون آلتون میزده است و با آشنا شدن با عده ای که در موسیقی فعالیت داشتند به استدیو های خانگی راه میابد .

ابتدا آهنگ کفتر چاهی را خوانده و پس از گذشت مدتی از سروده های مریم حیدر زاده و حمید مصدق برای ترانه هایش استفاده میکند که پس از تهیه آلبوم در وزارت ارشاد رد می شود ولی آلبومش از طریق اینترنت پخش شده و چاوشی شناخته شده می شود .

همینطور آهنگی به نام « نفرین » که ترانه اش از مریم حیدرزاده است سبب معروفیت هر دوی آنها می شود .

توهین همسر ابی

همسر ابی ( خواننده ی فراری ) پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که در بخشی از آن به شعر محسن چاوشی درباره امام (ع) اشاره کرده و با لحنی توهین‌آمیز آن را نشانه عقب‌ماندگی و وحشی‌گری دانسته است.

​او نوشته: “دیدن این بیت بر صفحه یک آرتیست نفس را در سینه حبس می‌کند «با یدالله و با_تیغ علی ذولفقار _سینه گردنکشان _اذن دهد میدرم» از مجموعه کلمات این بیت بوی تعفن عقب ماندگی و وحشیگری میبارد. ”

این سخنان توهین آمیز همسر ابی باعث شده تا مردم واکنش بسیار شدید به او نشان دهند و تا جایی موضوع پیشرفت که ابی وارد میدان شد و از چاوشی عذرخواهی کرد تا این موضوع پایان پیدا کند .

ابی خواننده ی فراری از کشور می باشد که در قبل از انقلاب با محمود قربانی همکاری داشته و در این سال ها با خواندن آهنگ های ضد خداوند و مقدسات خود را بر سر زبان ها انداخته است و به تازگی در مراسم جشن ولیعهد عربستان حضور پیدا کرده است و در ازای دریافت مبالغ بسیار زیادی برای ولیعهد خونخوار عربستان آهنگ های عاشقانه خوانده است .

محسن چاوشی خواننده
محسن چاوشی خواننده

پاسخ چاوشی به زن ابی

متن منتشر شده محسن چاوشی به شرح زیر است:

تعفن!
رایحه‌ تخمیر است
که قهقهه‌زنان می‌پیچد
به مشام و جیب‌هایِ بی‌گناه
و البته بیچاره گوش‌های عربده‌خواه

تعفن!
کج فهمی‌ است و روخوانی‌
و هیجان لحظه‌ای دیده شدن
و البته شنیده شدن
غیرِ جغرافیای بد مستِ پُرعربده
و کفش‌های طلا یادمان باشد
آن دو جفت، دوازده اعدامی بود
زیر پای شما به عربستان.

اگر طلاست نعلینتان،
ما هنوز رختمان عزاست
به سبزی و نان زنده‌ایم
البته بدون بی‌خندانِ رفسنجان.

عربده نکش شبه ماه!
کمی آرام بتیغان
بیا اینجا
و کمی مزه کن پوستِ شیر را
کمی بخوان و ‌اندکی گوش باش
جای نوشیدن و چرخیدن.

من از تو داغ‌ ترم
ادای داغ در نکن
که شمشیرِ ذوالفقارِ من
مست میدان است
و آماده به گردنکشان
جیب بُران
و عربده کشان …

و البته
یاد عربده کشی دیگر افتادم متعارف
همان که پشیمان است
“مثل سگ”
و افتخار می‌کند
به کاباره
و شهامتِ تهران ندارد!

یا علی…


دخالت مانی رهنما

مانی رهنما بدون هیچ مناسبتی وارد این جنجال شد تا سهمی برای خود بردارد و به صدر خبر ها راهی پیدا کند :

مانی رهنما در صفحه اینستاگرامش نوشت: “دوستان سلام، من دیدم تعداد زیادی در یک دور باطل بسر می‌برند. لطفا اول بمن ثابت کنید که دوست مورد نظرتون خواننده است. صفحه‌ای رو ازش بهم نشون بدید که نوشته باشه توش خواننده، در مرحله بعدی یک اجرا روی صحنه با یک ساز نشون بدید، چون خوندن بدون ساز آواز نیست. یه چیز دیگه‌اس. “

​رهنما در ادامه نوشته است: “در آخر گریبان دریدگان ایشون، خواهشا کاش بهتون احترامی می‌گذاشت و یه اجرا می‌کرد. تو دنیای واقعی خوندن لابلای صفحات مجازی و الکترونیکی خوانندگی نیست. “

​این خواننده در ادامه درباره چاوشی نوشته است: “ایشون تو دنیای مجازی سیر میکنن، اما به بزرگان تو دنیای واقعی بی احترامی میکنن. ابی و عارف بهترین‌های ایران هستند. ایشون تازه همین فاجعه صدا رو از سیاوش قمیشی به عاریه گرفتند. بی اجازه البته. حالا تشریف بیارید اینجا صحبت کنید هر فحشی هم بدید به اون دوستتون برمیگرده که به شما یاد نداده به بزرگترتون احترام بذارید، اما وقتی‌که خودش هم این رو بلد نیست توقعی نیست”

مانی رهنما و محسن چاوشی
مانی رهنما و محسن چاوشی

توهین مجدد مهشید حامدی

در ادامه مهشید حامدی بی توجه به معذرت خواهی همسرش از محسن چاوشی باز هم توهین های جدیدی را روانه ی چاوشی کرد و نشان داد که حداقل برای شوهر خود هم احترامی قائل نمی باشد .

توهین مجدد مهشید حامدی
توهین مجدد مهشید حامدی

بیوگرافی حامد همایون

منبع : خبرآنلاین

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 4

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir