بیوگرافی سعید کریمی

سعید کریمی متولد سوم شهریور ماه سال 59 در شهر ری می باشد ، وی فارغ التحصیل رشته تتاتر می باشد و به دلیل بازی در سریال بچه مهندس 3 به شهرت رسیده است .( بیوگرافی سعید کریمی و همسرش + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیسعید کریمی
تاریخ تولد3 شهریور 1359
محل تولدشهر ری
مدرک تحصیلیکارشناسی تئاتر
همسربنفشه صمدی
بیوگرافی سعید کریمی و همسرش + حواشی و اینستاگرام

عمده فعالیت وی در زمینه دستیاری کارگردانی بوده است و همکاری وی با پدر همسرش « یدالله صمدی » در زندگی کاریش بسیار موثر بوده است .


سعید کریمی داماد یدالله صمدی
سعید کریمی داماد یدالله صمدی
یدالله صمدی
یدالله صمدی

شروع فعالیت هنری

سعید کریمی از دوران نوجوانی در نمایش های تئاتر بازی میکرد و در 19 سالگی برای انتخاب رشته دانشگاه با وجود این که دیپلم ریاضی فیزیک گرفته بود در کنکور هنر شرکت کرد و در رشته تئاتر قبول شد .

از 79 به عنوان شاگرد با آقای یدالله صمدی کار میکرد و دستیار کارگردان در پروژه های ایشان بود .

بازیگر نقش مسعود تابش

سعید کریمی در فصل اول و دوم سریال « بچه مهندس » حضور نداشت و حتی گفته است به دلیل بیماری مرحوم « یدالله صمدی » چیز زیادی از سریال بچه مهندس را ندیده بود .

حضور وی در این سریال به دلیل رفاقت با آقایان غفاری و سعدی بوده است ، زمانی که به پروژه دعوت می شود اولین کاری که کرده است تماشای فصل اول و دوم بوده است .

بنفشه صمدی

بنفشه صمدی همسر سعید کریمی و دختر مرحوم یدالله صمدی می باشد ، وی عروسک گردان ، صدا پیشه و بازیگر می باشد ، شهرت بنفشه صمدی بیشتر مربوط به پروژه کلاه قرمزی می باشد که وی به عنوان عروسک گردان در این پروژه حضور داشته است .

بنفشه صمدی
بنفشه صمدی
سعید کریمی و همسر و فرزندش
سعید کریمی و همسر و فرزندش

اولین تجربه بازیگری

سعید کریمی اولین بار بازیگری را در فیلم « پدر آن دیگری » به کارگردانی یدالله صمدی تجربه کرده است ، این فیلم آخرین ساخته ی مرحوم صمدی بوده است .

این فیلم داستان یک کودک است که با وجود رسیدن به ۶ سالگی هنوز حرف نمی‌زند و همه او را مسخره می‌کنند و در خانواده و اطرافیان به غیر از مادر کسی از او حمایت نمی‌کند و بیشتر به پسر بزرگتر توجه دارند. تا اینکه پسر بچه از دست آنها فرار کرده و یک زن و مرد سالخورده او را پیدا کرده و به خانه می‌برند و رفتار آنها در روحیه پسر تأثیر می‌گذارد، اما پس از بازگشت به خانه همان رفتارها از طرف پدر و مادر دیده می‌شود تا اینکه مادربزرگ به خانه می‌آید و به اصطلاح کلید رابطه با او را پیدا می‌کند.

سعید کریمی فیلم پدر آن دیگری
سعید کریمی فیلم پدر آن دیگری

تابو شکنی در بچه مهندس 3

در سریال بچه مهندس 3 شاهد یک تابو شکنی بودیم و آن این که خواستگاری دختر از پسر نمایش داده می شود و جالب تر این که پیشنهاد دختر توسط پسر رد می شود .

پیش از این این تابو شکنی در سریال ها « پدر » و « دلدادگان » مشاهده شده بود و با واکنش منفی مردم مواجه شده بود اما انگار این موضوع برای نویسندگان ایرانی موضوع جالبی به حساب می آید .

سعید کریمی در بچه مهندس 3
سعید کریمی در بچه مهندس 3

علاقه به فوتبال

کریمی به شدت به تماشای فوتبال علاقه دارد و از جمله افرادی می باشد که برای تماشای فوتبال به استادیوم میرود .

سعید کریمی و فوتبال
سعید کریمی و فوتبال

اینستاگرام سعید کریمی


بازیگرنقش مسعود در سریال بچه مهندس
بازیگرنقش مسعود در سریال بچه مهندس

منبع : فارس

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 6

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir