بیوگرافی حامد بهداد

حامد بهداد 26 آبان ماه سال 52 در شهر مشهد به دنیا آمده است ، لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد تهران دارد ، کار خود را از شرکت تبلیغاتی آغاز کرده است که این شرکت متعلق به رامبد بوده و او در راه بازیگر شدن به حامد کمک زیادی کرده است . ( بیوگرافی حامد بهداد + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیحامد بهداد
تاریخ تولد26 آبان 1352
محل تولدمشهد
پدرمحمود بهداد
مادرنسرین بهنام
مدرک تحصیلیکارشناسی بازیگری
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی حامد بهداد + حواشی و اینستاگرام

گریم حامد بهداد
گریم حامد بهداد
حامد بهداد فیلم مارموز
حامد بهداد فیلم مارموز

باران کوثری

باران در جایی گفته است : بیشتر از پانزده سال می شود که با حامد بهداد دوست است ، و چون همدیگر را خوب می شناسند میتوانند زوج خوبی برای ایفای نقش های گوناگون باشند .

زندگی خانوادگی

حامد بزرگ شده نیشابور است ، و خودش مشهد به دنیا آمده است ، خانواده به دلیل شغل پدر به شهر نیشابور مهاجرت می کنند و پس از ورشکست شدن پدرش به مشهد میروند ، پدر حامد به شعر و شاعری علاقه داشته است .

زن ایرانی

حامد به شوخی می گوید زنان ایرانی بسیار خشن هستند و زمانی که کتک می خورند میروند و شکایت کرده و مهریه شان را به اجرا میگذراند و نمی توانند مانند زنان مالزی پس از کتک خوردن تعظیم کنند و در آخر هم میروند بچه را هم با خودشان میبرند .

رامبد

حامد پس از این که در دانشگاه قبول می شود وضع مالی بسیار بدی داشته ، در آن زمان در شرکت تبلیغاتی رامبد به نام زیتون مشغول به کار می شود ، رامبد پس از اینکه متوجه وضعیت حامد می شود او را به خانه اش که با پدر و مادر زندگی میکرده میبرد و به گفته حامد به او جای خواب و هم غذا میدهد و مانند یک برادر برایش بوده است .

رفاقت با رامبد

حامد بهداد می گوید زمانی پیش آمد که حس کردم رابطه ام با رامبد مثل قبل نیست ، برایش پیامک دادم که دیگر برای تو بهترین دوستت نیستم و از این به بعد بر طبق همین رفتارم را تنظیم میکنم ، رامبد جواب داد که تو احمق هستی اگر خیال کنی که در میان دوستانم کسی را به حد تو دوست داشته باشم و من هم در جوابش نوشتم پس من بر اساس همین پیامک تو رفتارم را تنظیم میکنم .

مارلون براندو

بهداد نخستین بار در سال 61 زمانی که فقط 9 سال داشته در تئاتر بازی می کند و از همان زمان به دلیل این که فیلم زیاد میدیده طرفدار بازیگر آمریکایی مارلون براندو می شود .

حامد بهداد بازیگر
حامد بهداد بازیگر

عکس و نمایشگاه

او به عکاسی علاقه مند بوده است و در سال 87 نخستین نمایشگاه عکاسی خود را با تعداد 35 عکس در رابطه با موضوع کار و اتفاق در سینما در گالری شیرین به معرض نمایش میگذراد .

سینما

می گوید رامبد مرا به سینما معرفی کرد ، او نقشی را که در فیلم سینمایی آخر بازی ساخته همایون اسعدیان به وی پیشنهاد شده بود را به من واگذار کرد ، بازی در این فیلم مرا کاندیدای دریافت سیمرغ کرد .

موسیقی

حامد در سال 1393 چند ترانه برای گروه دارکوب خوانده است و پس از آن با رضا یزدانی در آلبوم ساعت 25 همکاری داشته است او همچنین تیتراژ سریال مثل یک کابوس را خوانده است .

حامد در سریال دندون طلا هم آهنگ خوانده است ، او در این سریال آهنگ های قهوه خانه ای را خواهنده است .

تاریخ تولد حامد بهداد
حامد بهداد

تلویزیون

تجربه بازی در تلویزیون برای حامد در سال 1379 اتفاق افتاد ، با سریالی به نام همسفر که او در اپیزد فردا دیر است بازی کرده و بعد از آن در سال 81 در سریال دیگری به اسم « جستجو در شهر » بازی کرده است .

خصوصیات اخلاقی

معتقد است که آدمی جدی بوده و در عین حال شوخ هم می باشد ، و می گوید بایستی انسان در زندگی راحت باشد تنهایی را هم دوست ندارد .

فیلم جاندار
فیلم جاندار

دوبله ی انیمیشن

حامد دستی هم در دوبله انیمیشن داشته و در سال 86 تهیه کنندگی فیلم کوتاه ایران 66 را به عهده گرفته و در فیلم کوتاه فصل خاک هم به عنوان مجری طرح بوده است .

علاقه مندی ها

او در کنار بازیگری به مطالعه کتاب و نقاشی هم پرداخته و زمانی هم شعر مینوشته است .

اینستاگرام حامد بهداد


فیلم قصر شیرین
فیلم قصر شیرین

آثار موسیقیایی

  • اگه تو باشی کنارم – تقدیم به زلزله دگان بوشهر (خواننده: حامد بهداد و فرخ خلخالیان – شعر، موزیک و تنظیم: علی اظهری) – اردیبهشت ۱۳۹۲
  • سرو چمان من (برگرفته از غزل حضرت حافظ) (تنظیم: مسعود فیاض با همراهی: علی باغ‌فر و داریوش دانش نیا – تقدیم به مرحوم علی شکیباییان شاعر و هنرمند خراسانی) – خرداد ۱۳۹۱
  • مثل یک کابوس (تیتراژ سریال مثل یک کابوس) – (با شعر روزبه بمانی) – ۱۳۹۰
  • مرا چشمیست خون افشان (تیتراژ فیلم سینمایی بی تابی بیتا) – (غزل حضرت حافظ) – آهنگساز و خواننده
  • تاریک تاریکم (با شعر یغما گلرویی) – آذر ۱۳۹۰
  • میعادگاه (با رضا یزدانی در آلبوم ساعت ۲۵ شب) (شاعر: علی کمارجی نژاد تنظیم:بهروز پایگان)- مهر ۱۳۸۹
  • طوطی (شعر:حافظ)
  • دارم می‌سوزم (ترانه میانی فیلم سینمایی مجنون لیلی) – ۱۳۸۵
  • هم نوایی در تیتراژ سریال آخرین گناه – ۱۳۸۵
  • ساقی عطشان (شاعر:فرج الله نعمتی) – کلیپ
  • تیتراژ سریال غریبه – ۱۳۸۲
  • بارون (فیلم سینمایی آخر بازی) – ۱۳۷۹

سریال های حامد بهداد

سالنام مجموعهنقش
۱۳۹۸دلآرش سپنتا
۱۳۹۴دندون طلا بلبل/آتش
۱۳۹۴کلاه قرمزی ۹۴ بازیگر مهمان
۱۳۹۳کیمیا محمد جهان‌آرا
۱۳۹۱آسمان منمحسن
۱۳۹۰سقوط آزاد سرگرد امیر صابری
۱۳۸۷آخرین دعوتعماد خلیلی
۱۳۸۶یک مشت پر عقابامیرحسین دانشور
۱۳۸۳سایه آفتابرضا
۱۳۸۱جستجو در شهرمجرم
۱۳۷۹همسفرسیامک
سریال های حامد بهداد

مسعود کیمیایی

او در سال ۸۹ با نقش‌آفرینی در فیلم «جرم» به کارگردانی مسعود کیمیایی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کر

جزییات جلسه انتخاب نماینده ایران در اسکار

بهداد در صفحه شخصی خود خواستار شفاف‌سازی درباره نحوه انتخاب نماینده سینمای ایران برای اسکار ۲۰۲۰ شد .

در این متن که در صفحه اینستاگرام بهداد منتشر شده، آمده است: «ضمن تبریک و آرزوی موفقیت به عوامل سازنده فیلم مستند! «در جستجوی فریده» برای معرفی به‌عنوان نماینده سینمایی، به مراسم اسکار ۲۰۲۰، با توجه به شکل غیرمعمول تشکیل کمیته انتخاب، برخلاف روال دوره‌های قبلی و شایعات و ابهامات موجود، درباره نحوه انتخاب نماینده سینمایی ایران و نظر به سیاست شفاف‌سازی ریاست سازمان سینمایی، درخواست انتشار جزییات و شرح مذاکرات دو جلسه اخیر هیات انتخاب نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۰ را داریم!»

هیأت انتخاب نماینده سینمای ایران در جلسه شب گذشته خود از میان سه فیلم «قصر شیرین»، «متری شیش و نیم» و «در جستجوی فریده» سرانجام مستند «در جستجوی فریده» را برای نمایندگی سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۰ انتخاب کردند.

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 2

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir