بیوگرافی مژگان ترانه

مژگان ترانه روز 11 فروردین ماه سال 55 در شهر تهران به دنیا امده است ، لیسانس کارگردانی نمایش تلویزیونی از مرکز آموزش باغ فردوس وابسطه به وزارت ارشاد داشته و نیز از اعضای انجمن صنفی بازیگران است . ( بیوگرافی مژگان ترانه + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیمژگان ترانه
تاریخ تولد11 فروردین 1355
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی کارگردانی
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی مژگان ترانه + حواشی و اینستاگرام

مژگان ترانه کیست ؟
مژگان ترانه کیست ؟

ورزش

مژگان ترانه زمانی که کلاس سوم راهنمایی بوده مقام اول دو و میدانی کشور را به دست می اورد و آن زمان کلاس باله هم میرفته ، او عضو تیم والیبال هنرمندان است و میگوید که والیبال بلد نیست و او را عضو این تیم کرده اند و به او گفته اند یا والیبال یا فوتسال که او هم والیبال را انتخاب میکند ولی به گفته خودش اصلا بازی نکرده است .

علاقه به بازیگری

میگوید از زمان کودکی به دلیل این که پدرم زیاد فیلم میدید ، من هم علاقه مند به دیدن فیلم شدم ولی در راه ورود به این حرفه تقریبا تمام اطرافیانم مخالف بودند .

استقلال

خودش می گوید که طرفدار تیم ملی است ولی چون رفقای استقلالی دارد ، طرفدار آن تیم هم هست ولی علاقه ی او به فوتبال به دلیل این بوده که پدرش این ورزش را دوست داشته و دنبال میکرده است .

مژگان ترانه ویکی پدیا
مژگان ترانه ویکی پدیا

شروع کار

زمانی که مدرسه میرفته به شکل تخصصی وارد گروه تئاتر مدرسه شده و پس از آن وارد دانشکده فیلم سازی می شود ، او اولین فیلم کوتاه خود به اسم « دستی که گهواره را تکان میداد » را ساخته است .

زندگی شخصی

مژگان ترانه 42 ساله بوده ، ازدواج کرده ولی به متارکه ختم شده است .

تئاتر مژگان ترانه
تئاتر مژگان ترانه

تلویزیون

ترانه در یکی از آیتم های مجموعه ساعت خوش در سال 73 کاری از مهران مدیری وارد تلویزیون می شود ، او در این آیتم نقش مقابل ارژنگ امیر فضلی را بازی کرده است .

او با فیلم سه رنگ در جشنواره ناشیک کشور هند شرکت میکند ، که جایزه دوربین طلایی آن را میبرد ، و پس از دریافت آن را به روح شادروان عباس کیارستمی تقدیم میکند .

این فیلم به جهت آنکه گفته شده فمنیستی بوده به مدت دو سال در ایران توقیف میشود .

مژگان ترانه بازیگر
مژگان ترانه بازیگر

اینستاگرام مژگان ترانه


مژگان ترانه اینستاگرام
مژگان ترانه اینستاگرام
مژگان ترانه
مژگان ترانه

بیوگرافی کامل شاه علی سرخانی + علت مرگ

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.3 تعداد آرا: 7

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir