عرفان ابراهیمی روز 11 مرداد سال 67 در تهران به دنیا آمده است ، در دانشگاه علمی کاربردی رشته سینما می خوانده که انصراف می دهد کارش را با تئاتر آغاز و به تلویزیون راه میابد اینک کارگردانی تئاتر هم انجام میدهد . ( بیوگرافی عرفان ابراهیمی + حواشی و اینستاگرام )

بیوگرافی عرفان ابراهیمی

نام نام خانوادگیعرفان ابراهیمی
تاریخ تولد11 مرداد 1367
سن عرفان ابراهیمی35 سال و 8 ماه
محل تولدتهران
وضعیت تاهلمجرد
تحصیلاتکارشناسی سینما ( انصراف )
بیوگرافی عرفان ابراهیمی + حواشی و اینستاگرام

ویکی پدیا عرفان ابراهیمی
عرفان ابراهیمی

حمید نعمت الله

عرفان در سریال وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت الله بازی کرده و آن را برای خود افتخاری میداند، و می گوید با انتخاب من برای بازی در این کار نگاهم به بازیگری حرفه ای تر شد .

او در سریال « آنام » ساخته جواد افشار در سال 1396 و در سریال گاندو کاری از همین کارگردان در سال 1398 بازی کرده است .

عرفان ابراهیمی سریال آنام
عرفان ابراهیمی سریال آنام

سریال گاندو

سریال گاندو برای عرفان ابراهیمی یک نقطه عطف به حساب می آید زیرا با بیننده ی بسیار زیاد این سریال و جنجال های سیاسی در زمان پخش خیلی خوب دیده شد و دامنه ی شهرتش بسیار بیشتر از گذشته شد .

بازیگران سریال گاندو : وحید رهبانی ، داریوش فرهنگ ، آیدا جعفری ، لیلا اوتادی ، سوگول طهماسبی، آزیتا ترکاشوند ، محمد رضا شریفی نیا و فرهاد قائمیان

رادیو

عرفان سال 84 به دلیل نوع و لحن بیانش به گویندگی در رادیو راه پیدا میکند، ولی علاقه به بازیگری در او از سن کودکی بوده است .

زندگی شخصی

او مجرد بوده و ازدواج نکرده است .

آموزشگاه

ابراهیمی در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کرده و در سال 86 اولین کار تئاتر خود را بازی میکند به نام « مرگ » کاری از وودی آلن با کارگردانی « محسن میرزا خانی » او علاوه بر تئاتر در یک فیلم کوتاه به اسم نخستین بامداد بلوغ بازی کرده است همچنین مدیر صحنه و دستیار کارگردانی چون بهرام بیضایی نیز بوده است .

عرفان ابراهیمی بازیگر
عرفان ابراهیمی بازیگر

تلویزیون

عرفان در سال 1387 در فیلم سینمایی « دویدن در میان ابر ها » به سینما راه یافته و در تلویزیون با سریال « همه ی بچه های من » کاری از مرضیه برومند بازی کرده است .

اینستاگرام عرفان ابراهیمی


اینستاگرام عرفان ابراهیمی
اینستاگرام عرفان ابراهیمی

عکس های عرفان ابراهیمی

عرفان ابراهیمی فیلم سینمایی
عرفان ابراهیمی فیلم سینمایی
عرفان ابراهیمی اینستاگرام
عرفان ابراهیمی اینستاگرام
تاریخ تولد عرفان ابراهیمی
تاریخ تولد عرفان ابراهیمی

نمایش عمل

بیتا ایپکچی، حسن تسعیری، نسرین درخشان زاده، ناز شادمان، مسعود غزنچایی دیگر بازیگران نمایش «عمل» هستند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: مرگ هیولایی است کوچک. از میان دود‌ها بیرون می‌زند، شکارمان می‌کند و به آشیانه‌اش برمی‌گردد. ما؟ ما در وهم‌هایمان تکرار می‌شویم.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان و برنامه ریز: مهشید فقیری، طراح گریم: ثمین سالک، طراح صحنه: میلاد ابراهیمی، طراح لباس: ماهرخ سلیمانپور، طراح صدا: علی مستعلی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، طراح گرافیک: امیر صداقتی، عکاس: گلدیس نمازیان، تبلیغات مجازی: نوید آغاز، مدیر صحنه: علی سیبی، دستیار لباس: مارال سوری، ساخت دکور: حسین طاهربخش.

منبع : میزان

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 444

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir