بیوگرافی بهمن هاشمی

بهمن هاشمی روز دوم مرداد سال 41 در تهران به دنیا آمده است ، دیپلم دارد و در کانون تحصیل قرآن و تجوید دوره دیده است او بازیگر ، مجری و دوبلور است . ( بیوگرافی بهمن هاشمی و همسرش + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیبهمن هاشمی ( اکبر میرزا هاشمی )
تاریخ تولد2 مرداد 1341
محل تولدتهران
وضعیت تاهلمتاهل
مدرک تحصیلیدیپلم
فرزندصبا
بیوگرافی بهمن هاشمی و همسرش + اینستاگرام

وی همچنین مدیر یک شرکت تبلیغاتی می باشد .

بهمن هاشمی مجری
بهمن هاشمی مجری

تیکه کلام

بهمن هاشمی با گفتن مواظب باش ، با این تیکه کلام معروف شده است و حتی از زمانی به بعد فرم صحبت کردن او برایش به یک برند تبدیل شده است و در کنار آن عده ای صحبت او را لوس میدانند .

زندگی خانوادگی

هاشمی می گوید کودکی ام مانند بقیه بچه های آن دوران بوده ، خانواده ای مذهبی داشتم و دوره ی دبستان به مدرسه تنکابنی زیر بازارچه صابون پزخانه میرفتم ، نام اصلی او « اکبر میرزا هاشمی » می باشد .

دوبله

هاشمی به دوبله علاقه زیادی داشته و نظرش این است که این کار را برای همیشه ادامه خواهد داد .

قرآن

در کودکی با کتاب مقدس قران آشنا می شود و طول ماه ها هر شب به مسجد امام حسن مجبی علیه السلام در بازار حضرتی خیابان مولوی میرفته برای آموختن تلاوت قرآن و تجوید .

در آنجا یک گروه سرود شکل میگیرد که او هم یکی از اعضای آن بوده و در زمان اعیاد مذهبی برنامه اجرا میکرده و قرائت قرآن و دکلمه هم انجام میداده است .

مجری پرشور

هاشمی عقیده دارد که شور و هیجان او در اجرا برگرفته از محبت و لطف مردم نسبت به اوست ، که همین باعث می شود اجرای با نشاطی داشته باشد .

تاریخ تولد بهمن هاشمی
تاریخ تولد بهمن هاشمی

رادیو و تلویزیون

بهمن هاشمی به واسطه جمشید داهول که یکی از عکاسان ورزشی بوده در سال 71 به مجله دنیای ورزش معرفی می شود ، که مدیر گروه ورزش آن زمان در شبکه دو آقای « کیومرث صالح » بوده اند و بعد از گرفتن تست تصویر و صدا وی پذیرفته شده و کار خود را با گزارشگری و اجرا آغاز میکند .

برنامه های شرکت تبلیغاتی

هاشمی در شرکت تبلیغاتی خود کارهای گوناگونی انجام میدهد از جمله این که این شرکت در زمینه های طراحی وب سایت های استاتیک و داینامیک ، اجرای طرح جشنواره فرهنگی و هنری ، مجری مراسم و جشن ارگانی و سازمانی ، ارائه تندیس و لوح تقدیر و هدایای تبلیغاتی و تزئینی ، طراحی ساخت و تکثیر CD های مالتی مدیا و برگزار کنسرت ها فعالیت دارد .

ویکی پدیا بهمن هاشمی
ویکی پدیا بهمن هاشمی

اولین کار

هاشمی برای اولین بار در برنامه « تهران بیست » در کنار هرمز شجاعی مهر و منوچهر نوذری در قسمت ورزش این برنامه به اجرا می پردازد ، این برنامه 54 روز ادامه داشته است .

دوبلور

او پس از آشنایی با خسروشاهی و تنی چند از دوبلور ها وارد بخش دوبلاژ شده و مشغول به کار می شود .

شغل

شغل دیگر هاشمی شرکت تبلیغاتی می باشد ، به نام « نگاه دو » و می گوید این نام هیچ ربطی به شبکه دو ندارد ، شرکت او در نزدیکی شبکه دو سیما است و او مدیریت آن را به عهده دارد .

تبلیغات

پس از گفتن تیزر فیلم « تولد شوم » از شبکه یک سیما برای اولین مرتبه از او برای خواندن تیزر های دیگر در شبکه دو دعوت می شود که تا این زمان هم به این کار ادامه میدهد .

زندگی خانوادگی

هاشمی ازدواج کرده و یک فرزند دختر به نام « صبا » دارد .

بهمن هاشمی و دخترش
بهمن هاشمی و دخترش
صیا هاشمی دختر بهمن هاشمی
صیا هاشمی دختر بهمن هاشمی

صبا هاشمی گفته است : پدرم خیلی مهربان است اما اگر عصبانی شود دیگر نمی شود به چشم های بادامی اش نگاه کرد.

سینما

هاشمی در یک فیلم سینمایی به نام « قلقلک » در نقش گزارشگر بازی کرده و این تنها سابقه بازیگری او است .

اینستاگرام بهمن هاشمی


بهنوش بختیاری و بهمن هاشمی
بهنوش بختیاری و بهمن هاشمی

رابطه با مردم

بهمن هاشمی : دوستان زیادی دارم و همه را به یک اندازه دوست دارم و بین فقیر و متمول فرقی نمی گذارم. هرکسی به من می گوید بزن بغل با تو عکس بگیرم می ایستم و عکس می گیرم. البته ممکن است گاهی نشده و کسی رنجیده باشد که عذرخواهی می کنم.

بازیگری در سینما و تلویزیون

گفته است که پیشنهاد بازیگری داشته ام. مثلا در فیلم «قلقلک» گزارشگر فوتبال بودم و در «پایتخت» نقش مجری مسابقه را ایفا می کردم. دوست دارم نقش هایی بازی کنم که خودم باشم. برای فیلم «بی پولی» هم از طرف هدایت فیلم برای نقش باجناق بهرام رادان پیشنهاد داشتم اما وقتی گفتند اسم این شخصیت فتح الله است، گفتم نمی شود اسم کاراکتر بهمن هاشمی باشد!؟ گفتند اسم او در فیلمنامه این است و ما ضبط کرده ایم و نمی شود. این شد که در آن فیلم بازی نکردم و نقش به رضا رشیدپور رسید.

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 11

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir