واینر

واینر به افراد با مزه ای گفته می شود که در شبکه های مجازی مانند : اینستاگرام ، فیسبوک ، یوتیوب و… محتوا تولید و منتشر می کنند ، واینر ها تنوع سنی مختلفی دارند و از کودکان خردسال تا افراد مسن در میان واینر ها وجود دارد .( معنی واینر ؟ واینر کیست ؟ )

علت نام گذاری

واین در اصل یک سایت اشتراک گذاری ویدئو بود که در سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرد و به کاربران خود اجازه میداد که ویدئو های 7 ثانیه ای منتشر کنند .

تاریخچه واینر ها

اولین واینر ها در کشور امریکا و شبکه های اجتماعی امریکایی به وجود آمده اند ، با تاسیس شبکه اجتماعی فیسبوک ، یوتیوب و واین با فاصله زمانی کمی اولین واینر ها فعالیت خود را آغاز کردند و به دلیل درآمد بسیار زیاد آنها ، افراد زیادی به این سمت کشیده شدند ولی از میان جمعیت انبوهی که دوست دارند واینر شوند فقط تعداد محدودی موفق می شوند به هدف خود برسند .

واینر های ایرانی

در میان واینر های ایرانی می توان « علی صبوری » و « پانیذ اسماعیلی » را به عنوان شاخص ترین چهره ها معرفی کرد ، واینر های ایرانی اکثر تمام تمرکز خود را بر روی شبکه اجتماعی اینستاگرام گذاشته اند و فعالیت زیادی در سایر شبکه های اجتماعی ندارد ، البته به تازگی تب کسب درآمد از یوتیوب در میان ایرانی ها زیاد شده است و کم کم پای واینر های ایرانی به یوتیوب هم باز شده است .

انواع واینر ها

اگر بخواهیم واینر ها را دسته بندی کنیم می توان چهار دسته کلی را بیان کرد :

  1. واینر های خردسال
  2. واینر های کمدین و دابسمشر
  3. واینر های چالشی
  4. واینر های انیمیشن

واینر های خردسال : این واینر ها با شیرین زبانی و صحبت های جالب و با مزه به آسانی فالور های بسیاری را جذب میکنند .

این واینر ها وابسته به استعداد ذاتی خود می باشند و نمی توان انتظار داشت هر کودکی این کار را انجام دهد و مورد استقبال قرار بگیرد .

پانیذ اسماعیلی کیست ؟
پانیذ اسماعیلی کیست ؟

واینر های کمدین و دابسمشر : این دست از واینر ها اکثر جوان می باشند و با تهیه کلیپ های خنده دار و دابسمش های بامزه فالور جذب میکنند .

رقابت در این دسته از واینر های بسیار زیاد می باشد و اگر یک واینر خلاقیت لازم را از دست بدهد فورا واینر های دیگر جای او را میگیرند .

واینر های چالشی : این دسته از واینر ها با برگزاری چالش های بامزه و سخت ، فالور های زیادی جذب می کنند ، واینر چالشی در جامعه ایرانی بسیار کم پیدا می شود و اکثرا این دست از واینر ها در اروپا و امریکا یافت می شوند ، به دلیل وابسته نبودن به زبان و کشور خاصی می توانند مخاطب جهانی را جذب ویدیو های خود کنند .

واینر هایانیمیشنی ( کارتونی ) : شاید بهترین مثال برای این واینر ها انیمیشن های « دیرین دیرین » باشد که در میان مخاطب ایرانی بسیار محبوب می باشد .

دیرین دیرین
دیرین دیرین

مبتذل ها واینر نیستند

مانند هر پدیده ی بشری این موضوع هم با برخی بی اخلاقی ها روبرو بوده است و برخی از افراد با نمایش شوخی های جنسی سعی دارند خیلی زود راه واینر شدن را طی کنند البته بعضا هم موفق هستند و مهمترین آفت پدیده ی واین همین مورد می باشد که به دلیل بی قانون بودن فضای مجازی شاید نتوان جلوی آن را گرفت .

معنی واینر ؟ واینر کیست ؟

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 5

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir