بیوگرافی شهرام پوراسد

شهرام پوراسد 25 مرداد سال 47 در تهران به دنیا آمده است ، عکاسی را به شکل حرفه ای انجام داده و لیسانس معماری و تئاتر خود را از دانشگاه آزاد گرفته ، کارش را ابتدا با موسیقی آغاز کرده سپس به بازیگری روی آورده است . ( بیوگرافی شهرام پوراسد و همسرش + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیشهرام پوراسد
تاریخ تولد25 مرداد 1347
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی معماری و تئاتر
وضعیت تاهلمتاهل
بیوگرافی شهرام پوراسد و همسرش + اینستاگرام

شهرام پوراسد بازیگر
شهرام پوراسد بازیگر

فن بیان

پوراسد رفتن خود به رادیو را به سبب این که هر بازیگری بایستی از فن بیانش به خوبی استفاده کند لازم دانسته و از آن به عنوان یک تجربه خوب یاد میکند .

موسیقی

او ویولن مینوازد و با تشویق پدر به عکاسی پرداخته است ، فعالیت خود را در زمینه موسیقی را از دوران دبیرستان و ثبت نام در هنرستان عالی موسیقی آغاز کرده سپس در کشور آلمان عکاسی را به صورت تخصصی فراگرفته و در فاصله ی سال های 67 تا 71 تعدادی نمایشگاه عکس داشته است .

نقش منفی

اکثر کارهایی که بازی کرده ام نقش مثبت بوده ، و نقش ضد قهرمان منفی بازی کرده ام ولی دلم می خواهد نقش های اصلی منفی هم بازی کنم چون به بازیگر اجازه می دهد توانایی خود را نشان دهد .

جوانی شهرام پوراسد
جوانی شهرام پوراسد

بازیگری

زمانی که به حرفه ی عکاسی مشغول بوده در دانشگاه به تئاتر و نمایش علاقه مند شده و آن را دنبال می کند ، او پس از آن در نمایشگاهی چون گیلگمش ، اطلسی های لگد مال شده ، آهو ، دیکته و تعدادی دیگر بازی کرده است .

طراحی

در گذشته شغل اصلی او بازیگری و کارگردانی بوده پس از چند سال معماری می خواند و در حال حاضر در طراحی خارجی و بیرونی فعالیت دارد ، او خود را بازیگری سختگیر در انتخاب نقش دانسته و یکی از دلایل مهم کم کاری اش را همین نکته می داند .

می گوید در طی سی سال حدود 25 کار تلویزیونی و سینمایی بیشتر انجام نداده است .

شهرام پوراسد کیست ؟
شهرام پوراسد کیست ؟

تلویزیون و سینما

شهرام پوراسد در سال 71 نخستین فیلم سینمایی خود را به نام آخرین شناسایی کاری از علی حاتمی بازی کرده است ، و در سال 74 در سریال فرار به ایفای نقش پرداخته است .

فیلم شهرت
فیلم شهرت

گرفتن نقش با پول

پوراسد می گوید در زمان گذشته شاید کمتر میشد با پول نقشی را از آن خود کرد ، ولی اینک این مورد بسیار در سینما و تلویزیون دیده می شود .

رادیو

او از سال 1388 برای ده سال از تلویزیون جدا شده و دوباره با سریال ستایش فصل سوم در سال 98 به تلویزیون برمیگردد از سال 1392 هم تا کنون در سینما هم بازی نکرده است .

زمانی هم در شبکه جوان رادیو گوینده و بازیگر بوده است .

شهرت

پس از سال ها دوری از بازیگری او پذیرش نقش « مهدی مظفری » در سریال ستایش بسیار مورد تشویق قرار گرفت و علت قبول این نقش را پر مخاطب بودن این سریال در دو فصل گذشته میداند .

مظفری در سریال ستایش 3
مظفری در سریال ستایش 3
شهرام پوراسد سریال ستایش
شهرام پوراسد سریال ستایش
داریوش ارجمند و شهرام پوراسد
داریوش ارجمند و شهرام پوراسد

زندگی شخصی

پوراسد متاهل است و یک دختر دارد ، می گوید همسرش با وجود متفاوت بودن رشته ی تحصیلی خود با او همراه بوده و از زندگی خود راضی است .

شهرام پوراسد و همسرش
شهرام پوراسد و همسرش
همسر شهرام پوراسد
همسر شهرام پوراسد

گزیده کاری

او دلیل کم کاری خود در سال های گذشته را کیفیت پایین کار های پیشنهادی می داند ، که باعث شده نتواند آنها را قبول کند .

اینستاگرام شهرام پوراسد


اینستاگرام شهرام پوراسد
اینستاگرام شهرام پوراسد

واکنش مردم به ستایش 3

بازخوردهای عجیبی گرفتم انگار که من مهدی مظفری هستم و سر دو راهی قرار گرفته‌ام و می‌خواهند مرا راهنمایی کنند که چه کنم. با کودکی برخورد کردم که گریه می کرد چرا من تصادف کرده ام! هرچه هم به او می گفتم من که سالم کنارت ایستاده ام باز گریه می کرد!

این روزها مردم خیلی در خواست فصل ۴ می‌کنند و آقای زرین کوب هم به خواسته مردم نه نمی‌گوید.


تاریخ تولد شهرام پوراسد
تاریخ تولد شهرام پوراسد

منبع : قدس نیوز

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 12

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir